quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 16:04 schreef IslaBonita het volgende:Lieve dames en heer,
hier gaat het helaas niet zo goed. Zit in dezelfde achtbaan als Sjorskloonie. Na twee positieve testen wat negatieve testen, daarna weer positieve testen, vandaag, dag 12 na de TP bloedtest: zwanger. hcg:52 Niet heel hoog, maar wél zwanger. Maandag nog een keer bloed prikken om te kijken of het hcg verdubbeld is. Maar het lijkt erop dat mijn menstruatie is begonnen. Drie dagen bruinverlies, nu bloedverlies en buikpijn. Ben bang dat dit helemaal fout gaat. Of eigenlijk, ga ik er al vanuit dat dit niet goed is.
Wat denken jullie, is 52 hcg te laag? Heb er eigenlijk niet zoveel verstand van..
Sjorskloonie ik begrijp de angst, onzekerheid en stress helemaal. Heel veel sterkte!!!
Voor de andere dames:
En aan de slag nu!

ik wilde het nog niet vertellen hier, maar ik doe het toch maar... (vandaar ook dat ik zo stil was de afgelopen dagen...)
ow, en bekenden van onze familie, dit hebben niet verteld, en dat gaan we ook niet doen, dus dit willen we graag stil houden...
ik had vorige week woensdag m'n bloedtest na de terugplaatsing die toch doorging toen ik met dat griepje zat. het kon geen kwaad gelukkig, die koorts was al gezakt.
de bloedtest was positief, ik had hcg van 208. we waren helemaal overdonderd en blij... ik had de dagen erna een beetje bruinig bloedverlies, maar de assistente van de gyn gaf aan dat dat ook kon betekenen dat het van een innesteling kwam... dus we hielden hoop en moed, zeker omdat ik ook met vleugjes misselijk was en bijna niks kon eten... m'n lijf reageerde heel anders...
zondag durfde ik een test te doen zelf, en die was positief. ik geloofde steeds meer dat het misschien wel gelukt was nu.
dinsdag hadden we een echo in het ziekenhuis. (kijken of het vruchtzakje in de baarmoeder was ingenesteld, of dat het er misschien ook 2 waren...) maar er was niks te zien... dat vond de gyn vreemd, want volgens de berekening was ik toen 5weken4dagen, en moest het dus al te zien zijn... dus weer op hcg geprikt om te zien of daar iets mee gebeurd was... die middag kreeg ik de uitslag al snel. het hcg was gezakt tot 14... helaas, dus een miskraam...
ik heb komende dinsdag nog een controle bij de gyn, om na te bespreken en om te kijken of ik alweer schoon ben... vooralsnog komt er nog niks los, ik hoop niet dat dit weken/maanden gaat duren...

ik wil dan bespreken (als het nog niet is losgekomen) wat dan de mogelijkheden zijn...
ik hoop heel erg dat bij jou Isla, de hcg wel is vermeerderd, en in goede mate... ik duim voor je meid... (ik weet ook niet of 52 te laag is, ik weet niet of het te vergelijken is met anderen...) ik wens voor jou de zwangerschap die we allebei willen...
Sjors! ook al zo in de onzekerheid... wat vreselijk naar... ook bij jullie hoop ik dat het hcg goed gaat doorstijgen en dat jullie ook gewoon een prachtige zwangerschap tegemoed gaan...
voor nu kruip ik weer onder m'n steentje... ik kom vanzelf wel weer binnenvallen hoor, maar ben nu even een beetje op...