quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:08 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb me ook opgegeven bij Lush voor de VIP avond van 9 februari. Volgens mij wordt het nu een soort van mini meet ook?
Hihih, gezellig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Ik, Joysa en mn mama zijn er ook
Ik zit nog in mijn pyjama. Maar in mijn verdediging, ik heb wel late dienst gewerkt gister.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal eens even fatsoenlijke kleren aan gaan doen, loop in mn mooiste kloffie
Ik hoef pas om 11 uur toets te maken maar ben om 8 uur opgestaan, gedouched, rode kool en hachee opgezet en nog AK geleerd ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn pyjama. Maar in mijn verdediging, ik heb wel late dienst gewerkt gister.
25 euro.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
Even een algemene vraag: Hoeveel durven jullie uit te geven aan 1 lakje ? Als je tegen een zeldzaam lakje aanloopt die je wel erg graag zou hebben.
Toe maar productief! Ik heb deze week gelukkig nog even vrij voordat school weer begint. Maar morgen is mijn pa jarig dus ik moet naar het noorden des lands toe met de trein, donderdag ga ik met mijn nichtje een Australisch meisje NL laten zien, vrijdag ga ik winkelen in Amsterdam, zaterdag heb ik een feest van mijn werk en zondag moet ik weer werken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoef pas om 11 uur toets te maken maar ben om 8 uur opgestaan, gedouched, rode kool en hachee opgezet en nog AK geleerd ook
Dat is mijn vrije week he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
nou, wat een zware drukke levens allemaal. Whehe
Nee het is maar nagellak hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Dat euh... vind ik dan nogal meevallen![]()
Maar misschien hangt het ook van de situatie af? Ik bedoel: Als je vb een goed betaalde job hebt, fulltime werkt; zou je dan meer durven afgeven? Of stel je dan echt een maximum voor jezelf op?
Welke?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit me te verlekkeren op een lakje dat 50 euro kost
vind ik ook hoor maar zo bijzonder vind ik hem niet eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nja als je m echt wilt en je kunt het gewoon betalen dan zou ik het doen hoor.
Ja, elke foto die je van die lak ziet is gelayerd over een ander lakje, ik heb research gedaanquote:
Nee maar da's wel de reden dat de hele wereld die lak nu wilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind hem gaaf bij het layeren. En euh.. Scrangie boeit mij persoonlijk niet echt; aangezien ik andere blogs beter vind
Really? Lullo's....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar da's wel de reden dat de hele wereld die lak nu wilEn dat je er dus zoveel geld voor betaalt
Thnx! Ik heb 'm net gestuurd, voortaan eerst ff doorlezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
Heb de link al gevonden Puckzzz. Heb em getest en in ie 6, 7 en 8 ziet het er nu keurig uit
Blij dat ik je heb kunnen helpen
35 euroquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
Even een algemene vraag: Hoeveel durven jullie uit te geven aan 1 lakje ? Als je tegen een zeldzaam lakje aanloopt die je wel erg graag zou hebben.
Die middelste ziet er goed uit, wanneer komt het in de winkels?quote:
good question, 'in het voorjaar' staat erquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die middelste ziet er goed uit, wanneer komt het in de winkels?
Oeh.. Welke?quote:
In de PC? Wat ga je halen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:35 schreef Dwyn het volgende:
Ik denk dat ik vandaag ga falen bij Chanel.
Een nagellakje gewoon. Chanel accessoires e.d. liggen een beetje boven mijn studentenbudget.quote:
Ook leuk!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een nagellakje gewoon. Chanel accessoires e.d. liggen een beetje boven mijn studentenbudget.![]()
Ik denk dat ik even naar Nijmegen ga zo.
Hij is nog in de winkel ook te krijgen als niemand hem te swap heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:47 schreef milka82 het volgende:
Ik heb een keer 23 euro uitgegeven voor een lakje,dat was de limiet! O hai trouwens,is er iemand die zijn Paradoxal kwijt wil? Heb een swapper die em graag wil hebben.
25 dollar inclusief verzendkostenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OPI - Reflecting Pool
En wat SQ zei, we hebben 25 voor MPJ betaald
Ja maar ik heb die reflecting pool alweer bijna een jaar, en toen was zoya er idd nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
25 dollar inclusief verzendkosten
Was toch blij dat ik Reflecting Pool niet heb gehaald, toen Zoya met Crystal kwam
Zijn onze soppies nou trouwens al geshipt? /ongeduldigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die reflecting pool alweer bijna een jaar, en toen was zoya er idd nog niet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn onze soppies nou trouwens al geshipt? /ongeduldig
Die site is evilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom klikte ik op die stomme Zalando banner
Wants: http://www.zalando.nl/pumps-bruin-so211b001-704.html
en dit is nog maar 1tjeHeb veeeeeel meer wants gezien....
Past wel bij je rottweilersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom klikte ik op die stomme Zalando banner
Wants: http://www.zalando.nl/pumps-bruin-so211b001-704.html
en dit is nog maar 1tjeHeb veeeeeel meer wants gezien....
plomp jij nog even jouw adres in mijn PM box?quote:
volgens mij ligt dat aan de bevoorrading van die katy perry collectiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
plomp jij nog even jouw adres in mijn PM box?
en gister pasTD is wel traag de laatste tijd hoor!
Wil je een goeie mop horen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als iemand nog TD gaat bestellen: Ik wil van ChG Anchors Away Ahoy!
dezeee
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pehehehequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
SQ![]()
PM je me even als je er vanaf wil?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je een goeie mop horen?Ik ben mn mandje al aan het vullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk het haast van wel....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Kan geen swatches vinden ( Essie Kisses&Bises)
Zou die vet Sheer zijn?
Gisteren een TD bestelling gedaan die ikquote:
Whiej!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef princess-a het volgende:
Mama net vanaf beneden;
Aaaaaaaaaaaankkkeeeeeeee!!! De koffer is er!!
die heb k ook besteld!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als iemand nog TD gaat bestellen: Ik wil van ChG Anchors Away Ahoy!
dezeee
[ afbeelding ]
Ooh die OPIquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
2 80966 CG-Ahoy! #947 $2.99 $5.98
2 80973 CG-Below Deck #954 $2.99 $5.98
1 77064 CG-Lubu Heels #601 $2.99 $2.99
2 5-S17 OPI-Simply Smash-ing! $5.75 $11.50
1 6-179 MISA-Toxic Seduction $3.75 $3.75
1 E742 ESSIE-Coat Azure $8.00 $8.00
Die heb ik ook besteld! en Joysa ookquote:
en ikke oooook!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld! en Joysa ook
dat van Usher is al oud nieuws toch? Blijft grappig tho
thanks moppiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
2 80966 CG-Ahoy! #947 $2.99 $5.98
2 80973 CG-Below Deck #954 $2.99 $5.98
1 77064 CG-Lubu Heels #601 $2.99 $2.99
2 5-S17 OPI-Simply Smash-ing! $5.75 $11.50
1 6-179 MISA-Toxic Seduction $3.75 $3.75
1 E742 ESSIE-Coat Azure $8.00 $8.00
tijdens het inpakken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Had Zoya Posh besteld, en nu is ie gebroken tijdens het inpakken
ik ook! En niet omdat ik er maar 1 heb maar omdat ik ze mooi vindquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef Joysa het volgende:
Ik wil zoya bestellen, omdat ik er nog maar 1 heb en dat ziet er niet uit in mijn helmer..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef Joysa het volgende:
Ik wil zoya bestellen, omdat ik er nog maar 1 heb en dat ziet er niet uit in mijn helmer..![]()
![]()
Dat ook inderdaad, maar dat dacht ik pas als 2equote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef miss--moana het volgende:
[..]
ik ook! En niet omdat ik er maar 1 heb maar omdat ik ze mooi vind
Maar ze heeft het lakje laten vallen voordat ze het opstuurde en het je laten weten? Of niet? Wat voelt daar dan onbetrouwbaar aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Het klinkt wel lame maar normaal is sparkling nails toch wel betrouwbaar
Pics or ...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net accessorize aztec op m'n nageltjes gedaan, liefde
moet nu naar werrk enzoquote:
Dan stopt ze er toch een nieuwe inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Had Zoya Posh besteld, en nu is ie gebroken tijdens het inpakken
Mja, smoesjes, smoesjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moet nu naar werrk enzo
allemaal haastwerk vandaag, veel gedaan
en gelukkig een pil gekregen voor m'n foef, die ik oraal kan innemen, yay
het is maar 1 pil trouwens, lekker makkelijk
Voordat maar ik kreeg pas mail nadat ik gemaild had hoe het zat vandaar...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ze heeft het lakje laten vallen voordat ze het opstuurde en het je laten weten? Of niet? Wat voelt daar dan onbetrouwbaar aan?
Ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld! en Joysa ook
dat van Usher is al oud nieuws toch? Blijft grappig tho
Huh?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Voordat maar ik kreeg pas mail nadat ik gemaild had hoe het zat vandaar...
Ze had er geen meer en Zoya zelf verkoopt ze niet meer, maar ik krijg mijn geld gewoon terug.
Stel je voor dat ze het gebroken flesje er bij in had gestopt...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh?
Ik snap jouw posts soms niet helemaal, sorry
Dus ze heeft het pakje eerst opgestuurd en pas nadat jij er achter kwam dat er 1 ontbrak heb je contact gehad met haar?
Hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:38 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze het gebroken flesje er bij in had gestopt...
Euhmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:43 schreef DeltaCephei het volgende:
Jezelf niet zo aangevallen voelen Bubs! Niets aan de hand.
Oh zo kwam het overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Euhmik voel me niet aangevallen
I knowz !! Allemaal ebil bitches hierquote:
Kort? Pittig? Rood? Aubergine?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:03 schreef Joysa het volgende:
Ik heb om half 5 een afspraak bij de kapper, maar ik ben baaaang
Schuine bob, krullend tot net boven schouders..quote:
Klinkt leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Schuine bob, krullend tot net boven schouders..
Dus als ik ze steil is het nog best ver over schouders
Dat dacht ik ook, nu maar hopen dat het ook leuk wordtquote:
Anders koop je een mooie hoed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, nu maar hopen dat het ook leuk wordt
Jao, dan fiets ik gelijk na de kapper even door naar de stad iddquote:
Hond moest poepenquote:
Ik met legergroene creme, blauwe creme, zilveren holo's, blurple shimmers, rode glitters en roze neons.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, lakjes. Volgens mij kan ik nu een hele leuke ombre maken met metallic grijze lakjes.
De 14e volgens het pakketje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yay!
Wanneer waren die geshipped?
Nicequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder flits
[ afbeelding ]
Met flits
Van links naar rechts; Ahoy!, Hey Sailor, Sea Spray, Life Preserver, Below Deck en Pelican Gray.
(En ik had nog 2 Essie's en een OPI besteld.)
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Dwyn het volgende:
Paar snelle swatches. Ze zijn wel een beetje waterig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I wantzz to see the roze neon ombre nailsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik met legergroene creme, blauwe creme, zilveren holo's, blurple shimmers, rode glitters en roze neons.
Tofheid!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Dwyn het volgende:
Paar snelle swatches. Ze zijn wel een beetje waterig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik zag het. Lucky mequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net op tijd besteld, TD is offline
Uh oh.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net op tijd besteld, TD is offline
Open dag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ikke winkelen/eten/kunstacademie met een frienddd
Feuteuw!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:25 schreef princess-a het volgende:
Ik ga morgen naar AmsterdamWie nog meer?
De kapper made my hair pretty
ik!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:25 schreef princess-a het volgende:
Ik ga morgen naar AmsterdamWie nog meer?
De kapper made my hair pretty
Lovely!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Shitshot I haz! Make up loos want mn gezicht is ook lekker gedaan
Je kunt erop klikkenIn het echt zitten de blonde lokjes echt overal mooi subtiel
[ link | afbeelding ]
Jij depressief?
You are? Kalverstraat enzo? Of aan het werk?quote:
Ik heb anderhalf jaar verschillende AD geprobeerd, maar ze deden meer kwaad dan goed. Ben nu zo'n 3 weken volledig 'clean' en dat gaat ok. Ff afwachten nu...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
You are? Kalverstraat enzo? Of aan het werk?
@AmyGrace; thanks! Snap dat dat het nog niet beter maakt..heb je AD?
Lekker wijfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je kunt erop klikkenIn het echt zitten de blonde lokjes echt overal mooi subtiel
[ link | afbeelding ]
Jij depressief?
Hoop dat het goed uit pakt voor jouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar verschillende AD geprobeerd, maar ze deden meer kwaad dan goed. Ben nu zo'n 3 weken volledig 'clean' en dat gaat ok. Ff afwachten nu...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Lekker wijf
Hoe bevalt die snow fair liptint?
Thanks!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoop dat het goed uit pakt voor jou
Pictures!!quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Jij depressief?
Ben je al zo lang uit dde running dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar verschillende AD geprobeerd, maar ze deden meer kwaad dan goed. Ben nu zo'n 3 weken volledig 'clean' en dat gaat ok. Ff afwachten nu...
lobuitonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Dwyn het volgende:
http://www.ourvanity.com/nails/voguish-manicure-louboutin-nails/
Louboutin Nails.
louboutin mani's zijn erg 2009, toch vin ik ze stiekem wel geilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Dwyn het volgende:
http://www.ourvanity.com/nails/voguish-manicure-louboutin-nails/
Louboutin Nails.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef Miezziej het volgende:
Quick picture
[ afbeelding ]
En ik vind die Louboutin nagels wel leuk
Mja, ben tijdelijk (nu een jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben je al zo lang uit dde running dan?
Lijkt me dat je daar ook niet van in een opwaartse spiraal geraakt
oh, je studeert nog! Moet je nog lang?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:39 schreef AmyGrace het volgende:
Louboutin nagelsWordt volgens mij wel een kliederboel met dat rood onder je nagels
[..]
Mja, ben tijdelijk (nu een jaar) gestopt met m'n studie. Maar lakken is een goede bezigheidstherapie
En lakjes kopen ook
Theoretisch gezien studeer ik nu dus nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, je studeert nog! Moet je nog lang?
Je ging toch rode kool eten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oooh heel het huis ruikt naar kersen
Die had ik zo zelf allemaal kunnen bestellenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef Miezziej het volgende:
Quick picture
[ afbeelding ]
En ik vind die Louboutin nagels wel leuk
Bravo!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef Lindytje het volgende:
Hertentamen Discourse&Communication: check, 7
Ahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat heb ik al op en ik kreeg net mijn waxmelts binnen
Kersen lijken me dan ook wel een hele lekkere geurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat heb ik al op en ik kreeg net mijn waxmelts binnen
Annie's, een webshopje uit de UK, ze maakt alles zelf en het was er supersnel! I haz pictures here: Het (meurende) waxmelt topic!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
AhaIk heb niet zo'n beste ervaring met waxmelts, die dingen ruiken bij mij nooit lekker
Waar heb je ze vandaan?
Wax met een geur en die smelt je dan op een oliebranderquote:
Ik kan niet tegen zulke antwoordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef Dwyn het volgende:
Owh zucht! Mijn vader is morgen jarig, dus ik dacht misschien kunnen we samen naar de film ofzo. Smst mijn vader 'We zien wel'.![]()
Ik moet een uur reizen dus ik moet wel een concreet plan hebben.
Waxmelts. Kleine brokjes geurende (meurende in mijn geval) wax. Die leg je bovenin een oliebrandertje, waxinelichtje eronder en je huis ruikt naar appeltaart! bloempjes! lente! frisgewassen was!quote:
Nee, ik ook. Of je wilt dat ik kom of niet? En ik wil graag wat doen. Ik ga niet een uur reizen om bij mijn ouders TV te gaan zitten kijken terwijl zij liggen te snurken op de bank.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wax met een geur en die smelt je dan op een oliebrander
[..]
Ik kan niet tegen zulke antwoorden
ooh, dat ken ik wel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Waxmelts. Kleine brokjes geurende (meurende in mijn geval) wax. Die leg je bovenin een oliebrandertje, waxinelichtje eronder en je huis ruikt naar appeltaart! bloempjes! lente! frisgewassen was!
Nja het is niet zo duur hoor, ligt er een beetje aan welk merk/webshop je neemt met geuren en maten enzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh, dat ken ik wel!
Jammere van dat spul is dat je elke dag een schaaltje wax kan wegkieperen
gaat ook niet om het geldd, ik vind het gewoon zo'n wastequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nja het is niet zo duur hoor, ligt er een beetje aan welk merk/webshop je neemt met geuren en maten enzo.
Ik heb hier besteld:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
maar geef es een link, de mijne zijn op en ik ben wel toe aan nieuwe![]()
en wat was de shipping?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb hier besteld:
http://www.anniescandlesandmelts.co.uk/store/Default.asp
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
louboutin mani's zijn erg 2009, toch vin ik ze stiekem wel geil
klunsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef Sharana_LV het volgende:
en toen lag je hele vloer onder de nagellak....
wagon trail van china glaze ... ik dacht het gedeelte wat op mijn panty is gevallen laat ik opdrogen en dan trek ik hem uit en gooi ik em weg ... trek ik em uit zit t natuurlijk ook allemaal op mijn huidquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kluns
Is het een mooi kleurtje, of valt het tegen?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wagon trail van china glaze ... ik dacht het gedeelte wat op mijn panty is gevallen laat ik opdrogen en dan trek ik hem uit en gooi ik em weg ... trek ik em uit zit t natuurlijk ook allemaal op mijn huid
Je kunt vormpjes kiezen, bijna alle vormpjes kunnen in dezelfde geurtjes krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
Space, zit er nou alleen verschil in de vormpjes?
okee, nog 1 vraag. Wat is het nut van een klont was in een taartjesvorm als je het toch in een brander flikkert die het binnen 2 minuten smelt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt vormpjes kiezen, bijna alle vormpjes kunnen in dezelfde geurtjes krijgen
Eigenlijk niks want het smelt, maar sommige mensen leggen die dingen een jaar op een schaaltje om aan iedereen te laten zien omdat het mooi is. Ik heb de goedkoopste vormpjes genomen. Pixie tarts zijn lekker klein voor als je een geur niet al te lang wilt hebben en el cheapoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okee, nog 1 vraag. Wat is het nut van een klont was in een taartjesvorm als je het toch in een brander flikkert die het binnen 2 minuten smelt?![]()
oh, dus als je functioneel zoekt moet je gewoon de cheapste pakken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eigenlijk niks want het smelt, maar sommige mensen leggen die dingen een jaar op een schaaltje om aan iedereen te laten zien omdat het mooi is. Ik heb de goedkoopste vormpjes genomen. Pixie tarts zijn lekker klein voor als je een geur niet al te lang wilt hebben en el cheapo
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dus als je functioneel zoekt moet je gewoon de cheapste pakken?
quote:34 : #29 Pixie Tarts | Orange & Red, Old fashioned Cinnamon Buns, orange clove spice : 1 : Ł3.90 : Ł3.9034 : #29 Pixie Tarts | brown & white, country bake shoppe, Gingerbread house : 1 : Ł3.90 : Ł3.9034 : #29 Pixie Tarts | red & yellow, fresh cut roses, jasmine : 1 : Ł3.90 : Ł3.90
vertel!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik word altijd verliefd op de meest onmogelijke momenten
Naja verliefd is een groot woord, tis meer vlinders enzulksquote:
vertel!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja verliefd is een groot woord, tis meer vlinders enzulks
Vriend van me in Nederland.quote:
hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vriend van me in Nederland.Niet handig. Maar hij komt misschien ook hier heen, samen met nog een vriend.
Aargh. Timing.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vriend van me in Nederland.Niet handig. Maar hij komt misschien ook hier heen, samen met nog een vriend.
Aargh. Timing.
Der was al 'iets' toen ik wegging. Altijd al geweest. En nu veel skype enzo en praten kei veel samen. En dan zit ik hier.quote:
Jup. En Skype.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en idd wat sq zegt .. via msn ofzo
leukquote:
hoe is het met je vloer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
leuk![]()
ik zag onder de douche dat mijn voete nog zwarte vlekken heeft, maar kreeg ze er zo snel niet af
zo maar weer met remover aan de slag!
die vlinders kunnen wel wat vertekenen als je zo ver weg zit, dan speelt heimwee ook wel mee denk ik. Hopelijk kun je 't een beetje relativeren en gaan ze niet te hard fladderenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Der was al 'iets' toen ik wegging. Altijd al geweest. En nu veel skype enzo en praten kei veel samen. En dan zit ik hier.
Spannend, maar idd wel wat SQ zegt, omdat het nu onmogelijk is het wel erg interessantquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Der was al 'iets' toen ik wegging. Altijd al geweest. En nu veel skype enzo en praten kei veel samen. En dan zit ik hier.
Dit is een hele mooie lengtequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Deze lengte is wel okay toch? Misschien nog een klein beetje langer!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dit is een hele mooie lengteis het Glacier Bay Blues?
ik zeg alleen maar Lampe Bergerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
maar geef es een link, de mijne zijn op en ik ben wel toe aan nieuwe![]()
yes ma'am!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
prima lengte Sharaan!
wel ff je pic resizen
Thanks!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Mooie lengte qua nagels sharaan
Joysa!! KrulliewullieeeeeIk bedoel: Ziet er leuk uit
Ik wil ook es krullen.. Misschien.. Ooit........
yeey! Welk ras?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
mooie haars
en een yay! Want de puppies zijn geboren! Over 8 weken loopt er bij mijn ouders een baal ontploft zwart pluche rond!
jup, een newfquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:53 schreef Lindytje het volgende:
Ik gok op een newfoundlander
Joysa: gaaf, je haar zo!!
Omg wat lievvvvquote:Op woensdag 26 januari 2011 06:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup, een newfEen manneke, ook nog
Evil, hele tijd blaffen enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 07:10 schreef Stormqueen het volgende:
los als in blij, of los als in evil?
wat is de NOT?quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:14 schreef milka82 het volgende:
Mogge! Vandaag verplicht naar de NOT met collega's,jeuj,not!
ik merk dat ik mijn dag veel beter begin als ik vroeg opsta en de vaatwasser ga uitruimenquote:Op woensdag 26 januari 2011 07:37 schreef Puckzzz het volgende:
Damn wat zijn jullie vroeg actief
Ik wil terug naar bed...
Omgquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:58 schreef Puckzzz het volgende:
Lief heeft geprobeerd mij te vergiftigen
Hij had gisteren het Nespresso apparaat ontkalkt zonder de gebruiksaanwijzing te lezen.
Het is een heel ritueel om dat goed te doen maar hij pleurt die zooi erin, spoelt 'm een paar keer door en denkt dat het dan goed is.
Resultaat: een kotsende en woeste Puckzzz in de ochtend
Ik heb nog die chemische smaak in mijn mond....
Denk je dat hij nog lekker rustig in bed lag dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omg
Mannen moeten gewoon van dat soort machines afblijven.
Mijn lief pleurde de watertank in de vaatwassert... ja, dan gaat het ventiel stuk. Apen
of langzaam in de oven...veel gezonderquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
je kan overal chips van maken. Kwestie van heel dunne plakjes snijden en frituren
klopt, maar minder knapserig!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
of langzaam in de oven...veel gezonder
Is it wood? Really?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
je kan overal chips van maken. Kwestie van heel dunne plakjes snijden en frituren
Wij hebben geen frituurpan. Of oven op het moment. Misschien kun je ook shit opbakken in de pan, dat het erop lijktquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
of langzaam in de oven...veel gezonder
arme Gertjequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Denk je dat hij nog lekker rustig in bed lag dan?![]()
Ik heb schreeuwend aan de rand van bed gezeten dat het een sukkel en een klootzak was en dat hij er met zijn klauwen van af moest blijven voortaan![]()
![]()
![]()
en nu heb ik spijt want ik ben wel erg tekeer gegaan
maarja me&my coffee, dat is gewoon heiligschennis!!
Dat is toch debiel! bananen.... WAAROM/quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ga je schamen, dat gaan we dus een keer kopen.
Niet dat ik het lust. Maar goed.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is toch debiel! bananen.... WAAROM/
Blijkbaar vindt men dat lekker ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je nagels!quote:
Omdat het kan, beste Fiets!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je nagels!
[..]
Omdat het kan, beste Fiets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |