Vlaams.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:06 schreef MissBullshit het volgende:
Ik blijf toch bij mijn punt... mensen uit het oosten/noorden klinken niet geil.
kunnen niet geil kreunen.. en zijn eigenlijk meestal non-sexy...
brabant of limburg daarintegen...
Trustequote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:07 schreef Metonae het volgende:
En nu ga ik slapen! Weltrusten mensen!
Mijn vent kan wel geyl kreunen! En hij is een echte Drenth!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:06 schreef MissBullshit het volgende:
slaap lekker schatje!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:07 schreef Metonae het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:07 schreef Metonae het volgende:
krijg je nu karnemelk?quote:
Ze klinken allemaal kut. Twents is helemaal een schijttaal. Nepduitsersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:06 schreef MissBullshit het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mijn vent kan wel geyl kreunen! En hij is een echte Drenth!
Als ik nou mijn tepeltje streel doet het pijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
krijg je nu karnemelk?
Sorry, beterschap ofzo, geen idee of dat wat serieus' is.
Dan moet je nu gaan luisteren ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:08 schreef badtripbob het volgende:
Ik heb nog nooit naar ONZ radio geluisterd of zo, maar ik spotte dat dit deeltje 450 is en dat vind ik echt fantastisch!!
De meeste mannen maken uberhaupt amper geluid tijdens de seksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:08 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
heb er tot nu toe 3 getroffen ofzo .. die daadwerkelijk geil klonken...
meerderheid niet...
Tutje, je vond me me we lekker klinken!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:06 schreef MissBullshit het volgende:
bijna allemaal jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze klinken allemaal kut. Twents is helemaal een schijttaal. Nepduitsers
Dan koop je een vibo die maakt wel geluidquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
De meeste mannen maken uberhaupt amper geluid tijdens de seks
Twentse frisdrank met 14 letters.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze klinken allemaal kut. Twents is helemaal een schijttaal. Nepduitsers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je klonk wel lekker.. maar geil kreunenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Tutje, je vond me me we lekker klinken!
En door koelkast geforceerd geil doen werkt gewoon niet
Bzzzzzquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan koop je een vibo die maakt wel geluid
Ja, teveel herrie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan koop je een vibo die maakt wel geluid
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Twentse frisdrank met 14 letters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
[..]
Twentse frisdrank met 14 letters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik ben wel aardig
[..]
Twentse frisdrank met 14 letters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
Maar ff Herman Finkers is wel een held uit het oosten
Hoe zou jij dat doen als je onverwacht on air komt, kom maar naast me liggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:09 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
je klonk wel lekker.. maar geil kreunen
Heb heeft een eigen fuchsia.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef Graseter het volgende:
Ik ga slapen.
Blijf van mij houden, welterusten.
blijft grappig:Dquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef JJH het volgende:
Jullie gaan met niet vertellen dat jullie dat colagrapje niet kenden!
Trustequote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef Graseter het volgende:
Ik ga slapen.
Blijf van mij houden, welterusten.
Wel emmen dus!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:11 schreef dragems het volgende:
5 steden in drente:
1 Assen 62.200
2 Emmen 56.831
3 Hoogeveen 38.670
4 Meppel 26.460
5 Coevorden 14.260
na heel lang zoeken
ik zou knetter vertellen dat ze moest kreunen.. bak dr zelf ook niks vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat doen als je onverwacht on air komt, kom maar naast me liggen
Moet ik even zoeken zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:11 schreef Punnik het volgende:
djkoelkast, van wie was nou die 8bit michael jackson tracks ?
Is dat niet van Moonwalker dat spel? Voor de Sega?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:11 schreef Punnik het volgende:
djkoelkast, van wie was nou die 8bit michael jackson tracks ?
er is zelfs een dorp in drente dat wel groter is dan coevorden maar geen stadsrechten heeftquote:
Maar Coev'n is wel de kleinste.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:12 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
er zijn 3 officieele... de rest is nep... wannabee
nee dus 5 officiëlequote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:12 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
er zijn 3 officieele... de rest is nep... wannabee
haha dat zijn er zoveel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:12 schreef dragems het volgende:
[..]
er is zelfs een dorp in drente dat wel groter is dan coevorden maar geen stadsrechten heeft
Rolde ofzo? Echt geen idee...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:12 schreef dragems het volgende:
[..]
er is zelfs een dorp in drente dat wel groter is dan coevorden maar geen stadsrechten heeft
Das 2.quote:
nee 5quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:13 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
haha dat zijn er zoveel.
maar serieus er zijn maar 3 echte steden
Dag lauraquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:13 schreef MissBullshit het volgende:
Doei mensen die gaan...
slaap lekker![]()
Bullshit!quote:
Kim Kotter ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja 8-bit Jackson van Japanner Saitone, o.a. te vinden op Myspace. Nu ben ik echt
laterzzzzzzzquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja 8-bit Jackson van Japanner Saitone, o.a. te vinden op Myspace. Nu ben ik echt
dankuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ik geef haar een heerlijk zachte zwoele zoen en dan fluister ik in haar oor dat het jouw zoen wasquote:
Coevorden was de stad waar de drost van Drenthe resideerde en was een belangrijke vestingstadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:14 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Bullshit!
3 met stadsrechten van 800+ jaar oud.
de rest heeft geen stadsrechten.. en ze worden ook niet meer gegeven
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik geef haar een heerlijk zachte zwoele zoen en dan fluister ik in haar oor dat het jouw zoen was
idd den haag heeft ook geen stadsrechtenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:14 schreef Zokunen het volgende:
Meng! Apeldoorn heeft geen stadsrechten, #2 qua oppervlakte geloof ik, #8 qua inwoners. (OID)
klopt maar er zijn nog steeds maar 3 echte stedenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:16 schreef dragems het volgende:
[..]
Coevorden was de stad waar de drost van Drenthe resideerde en was een belangrijke vestingstad
Maar een dorpje is en was een boel geld waardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:16 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
klopt maar er zijn nog steeds maar 3 echte steden
assen, meppel en coevorden
de rest blijven dorpen
Heeft knetter nog excuus aangeboden?quote:
en nog steeds zijn er maar 3 echte stedenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:17 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Maar een dorpje is en was een boel geld waard
\quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:18 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
en nog steeds zijn er maar 3 echte steden
Zijn nog een paar dorpjes die geld waar zijn.. maar schoonebeek blijft winstgevend klopt jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:18 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
\
Ik bedoel Schonebeek , daar gaan ze weer voor 10 miljard aan olie uit de grond halen
kan alleen die drie vinden waar staat dat ze stadsrechten hebben maar bij de andere 2 staat wel stadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:16 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
klopt maar er zijn nog steeds maar 3 echte steden
assen, meppel en coevorden
de rest blijven dorpen
ja dat hebben de jaloerse lui uit dorpen geregeld denk ik.. maar zonder stadsrechten is het geen stad. gewoon een wannabee stadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:19 schreef dragems het volgende:
[..]
kan alleen die drie vinden waar staat dat ze stadsrechten hebben maar bij de andere 2 staat wel stad
Achterhaalde definitie van stadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:20 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ja dat hebben de jaloerse lui uit dorpen geregeld denk ik.. maar zonder stadsrechten is het geen stad. gewoon een wannabee stad
woon in een dorp vin t niet erg....quote:
nee nog niet echtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:21 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
heeft knetter nog excuus aangeboden?
rook jij ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:21 schreef MissBullshit het volgende:
Ik rook er nog 1 en dan mijn bedje opzoeken
Hoe moet ze eigenlijk excuus aanbieden?quote:
vraag maar aan haarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:23 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Hoe moet ze eigenlijk excuus aanbieden?
heb het niet helemaal meegekregen... en waarvoor?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:21 schreef mistyl het volgende:
[..]
Heb je die topics ooit daar gelezen dan
Tis Ooh Dromenvangertje![]()
En hoi, doei.![]()
En twitter.
Ok. Echt echt pleite.
ze liet dus niet al te veel los.. daarom vraag ik jou.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
Die gasten van Nachtbagger zijn boos omdat iedereen nu hier zit
[..]
je kunt het ook aan webhawk vragemquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:24 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ze liet dus niet al te veel los.. daarom vraag ik jou.
kun je toch gewoon ff zeggen
Webhawk!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:25 schreef dragems het volgende:
[..]
je kunt het ook aan webhawk vragem
Zometeen een herhalingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Lekker roddelen over mij als ik er niet ben
Kan je proberenquote:
wasnie heel gemeen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Lekker roddelen over mij als ik er niet ben
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:31 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
wasnie heel gemeen.
wh- bhoehoehoe snik snotter bh zakje vind mij nie leuk meer...
daar kwam het op neer geloof ik
Je bent de enigste luisteraar denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:32 schreef MissBullshit het volgende:
grr.. blijf ik een half uur wakker of niet...
moeilijk
ik zeg doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:32 schreef MissBullshit het volgende:
grr.. blijf ik een half uur wakker of niet...
moeilijk
ben er bang van.... maar wil wel weten waarom knetter excuus moet maken en hoe.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Je bent de enigste luisteraar denk ik
Waar moet ze excuus voor maken dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:33 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ben er bang van.... maar wil wel weten waarom knetter excuus moet maken en hoe.
valt me echt tegen dat ze t nog niet gedaan heeft
Dat wil ik dus ook weten!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Waar moet ze excuus voor maken dan?
Daarom luister ik ook nietquote:
Met wikipedia artikelen over de drie steden in Drenthe ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:36 schreef MissBullshit het volgende:
ik ga gewoon dit topic vol spammen als het zo doorgaat
Razorblade Suitcasequote:
you'r doing it wrongquote:
Want?quote:
je moet naar onz luisterenquote:
Haha moet je niet slapen dan?quote:
Neuhquote:
wil weten wat er met knetter en dragems is... grrrr en die trut smst niet trugquote:
Hier ook, met tegenzin, omdat ik een deadline voor straks/morgen moet halen. En over 3 uur moet ik ook weer officieel op, dus dat gaat kut worden voor me.quote:
altijd blijven lachtenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hier ook, met tegenzin, omdat ik een deadline voor straks/morgen moet halen. En over 3 uur moet ik ook weer officieel op, dus dat gaat kut worden voor me.
Toch blijven lachen.
Nachtje doorhalen en morgen middag slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hier ook, met tegenzin, omdat ik een deadline voor straks/morgen moet halen. En over 3 uur moet ik ook weer officieel op, dus dat gaat kut worden voor me.
Toch blijven lachen.
Doe dan YES YESquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:42 schreef Boudibou het volgende:
Je kan hier een nummer aanvragen toch?
Raise Your Fist - Angerfist, bitte.
Dj Dione Pain Till I Diequote:
Nee, moet morgen zuipen. Woensdag even goed slapen, want donnderdag I.v.m Ajax-pot wordt ook weer doorhalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen en morgen middag slapen
neuhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:48 schreef MissBullshit het volgende:
als iedereen die het heeft gehoord.. het nou even voor zich houd...
dank u
Ken ik niet...ik ken wel een nummr van Angerfist waar dit in voorkomt, maar die heet pissin razorblades.quote:
dan is het goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik plaag maar wat
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ken ik niet...ik ken wel een nummr van Angerfist waar dit in voorkomt, maar die heet pissin razorblades.
Waarom hardcorequote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:50 schreef Boudibou het volgende:
Of: Outblast & Korsakoff - Unleash the Beast.
Of: DJ Duro- Cocaine MF
idd net echt goed moment volgens mijquote:
Van wie is dat de vriendin? Van Angerfist? Wist ik niet.quote:
Ja manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Van wie is dat de vriendin? Van Angerfist? Wist ik niet.
surequote:
De lapo in dit topic trakteert morgen iedereen op tompoucesquote:
dealquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De lapo in dit topic trakteert morgen iedereen op tompouces
Ben normaal ook niet van de hardcore (meer hardstyle, techno, minimal/house) maar had vroegah toen ik nog een mini-Bou was een aantal vrienden die hier naat luisterden en die wilden mij vooroordelen wegnemen omtrent deze muziekstijl. En dat is gelukt.quote:
Javie Boss ken je vast ook welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben normaal ook niet van de hardcore (meer hardstyle, techno, minimal/house) maar had vroegah toen ik nog een mini-Bou was een aantal vrienden die hier naat luisterden en die wilden mij vooroordelen wegnemen omtrent deze muziekstijl. En dat is gelukt.
lees: dit topic krijgt niet meer dan 299 posts.quote:
Ja , echt wel , die duitse is ook lekker kan ff niet op haar naam komen ....red is love was een plaat van haarquote:
Die zweedse mag er ook wel zijn , die ida engelberg ofzoquote:
why?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
lees: dit topic krijgt niet meer dan 299 posts.
We zorgen gewoon dat een toevallige passant de lapo heeftquote:
aaaa lapo trakteertquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We zorgen gewoon dat een toevallige passant de lapo heeft
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:57 schreef MissBullshit het volgende:
maar wat was er nou met knetter en dragems!
Oftewel ik?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We zorgen gewoon dat een toevallige passant de lapo heeft
Kan je niet slapen voor je het weet zeker?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:59 schreef MissBullshit het volgende:
dragems komt niet aan mijn knetter!
waarom krijg ik dan cadeautjes van haar (aan haar vragen wat)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:00 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ze is je type niet... en jij de hare (denk ik) niet
wtf kadootjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:02 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom krijg ik dan cadeautjes van haar (aan haar vragen wat)
4:03 enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:02 schreef MissBullshit het volgende:
komt de dominee langs ofzo?
wat is het ineens stil on topic
hoezo is ze mijn type niet? heeft ze geen VAGIEN?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:00 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ze is je type niet... en jij de hare (denk ik) niet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:03 schreef dragems het volgende:
[..]
hoezo is ze mijn type niet? heeft ze geen VAGIEN?
val je op alles met een kut?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:03 schreef dragems het volgende:
[..]
hoezo is ze mijn type niet? heeft ze geen VAGIEN?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:03 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
val je op alles met een kut?
triest
Niet iedereen blijft wakker voor ONZ-radioquote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:02 schreef MissBullshit het volgende:
komt de dominee langs ofzo?
wat is het ineens stil on topic
Daar ga je je toch niet druk om maken als je echte vrienden bent?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:04 schreef MissBullshit het volgende:
moet ze daar haar excuus voor aanbieden!
het is ja gewoon zo
ze wou niet zeggen wat waarom en hoe... en tja... ik wil altijd alles wetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar ga je je toch niet druk om maken als je echte vrienden bent?
help ff mee danquote:
yupquote:
dan ken je knetter niet goed genoegquote:
Zou wel geniaal zijn. Zowel van hem als van Knetterquote:
ik wil bewijs. er is vast ergens wel een foto van jullie 2quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:11 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
dan ken je knetter niet goed genoeg![]()
en afgelopen weekend waren we toch echt met zijn 2
die is er welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ik wil bewijs. er is vast ergens wel een foto van jullie 2
stuur maarquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:14 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
![]()
ik vind het wel leuk dat je denkt dat we dezelfde zijn
elektronisch gekregenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:17 schreef MissBullshit het volgende:
dragems.. jij krijgt echt geen kadootjes van knetter trouwens... dat zou ik weten
Anale vernedering is niet iets waar je met je naasten over praat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:17 schreef MissBullshit het volgende:
dragems.. jij krijgt echt geen kadootjes van knetter trouwens... dat zou ik weten
echt niet!quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:21 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
echt niet!
ik weet denk ik waar je op doelt.. dat zou ze je nooit geven![]()
daar droom jij alleen maar van
datdoe jij toch bij dragems?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Anale vernedering is niet iets waar je met je naasten over praat.
quote:
ok is goed vind het wel leuk dat je je zelf niet gelooftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:22 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik geloof je niet... nee echt niet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:22 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
ok is goed vind het wel leuk dat je je zelf niet gelooft
zal ik doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:24 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
blijf jij dat lekker geloven
wij?quote:
ik snap hem ook niet... maar zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:26 schreef Stokstaart het volgende:
De grote vraag blijft waarom iemand 2 personen tegelijk zou willen zijn op een forum?
Is dat een ziekte?
ja dat is de grote vraag maar ik heb wel een ideequote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:26 schreef Stokstaart het volgende:
De grote vraag blijft waarom iemand 2 personen tegelijk zou willen zijn op een forum?
Is dat een ziekte?
Enlighten usquote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:26 schreef dragems het volgende:
[..]
ja dat is de grote vraag maar ik heb wel een idee
dat hou ik ff voor me zelfquote:
Welkom op fok. We hebben 9000001 users. Genoeg gekken, dus waarom dit niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:26 schreef Stokstaart het volgende:
True.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Welkom op fok. We hebben 9000001 users. Genoeg gekken, dus waarom dit niet?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True.
Alleen veel kloons hebben een trollfunctie. Of het origineel is geband.
Maar serieus 1 individu die zou simuleren er eigenlijk 2 te zijn is wel bizar.
Kan me eigenlijk ook geen enkel belang indenken dat iemand er bij zou kunnen hebben.
Ja een persoonlijkheidsstoornis. Lastig
bijna lapoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Posten in topic #450, dat was echt fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |