Vlaams.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:06 schreef MissBullshit het volgende:
Ik blijf toch bij mijn punt... mensen uit het oosten/noorden klinken niet geil.
kunnen niet geil kreunen.. en zijn eigenlijk meestal non-sexy...
brabant of limburg daarintegen...
Trustequote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:07 schreef Metonae het volgende:
En nu ga ik slapen! Weltrusten mensen!
Mijn vent kan wel geyl kreunen! En hij is een echte Drenth!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:06 schreef MissBullshit het volgende:
slaap lekker schatje!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:07 schreef Metonae het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:07 schreef Metonae het volgende:
krijg je nu karnemelk?quote:
Ze klinken allemaal kut. Twents is helemaal een schijttaal. Nepduitsersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:06 schreef MissBullshit het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Mijn vent kan wel geyl kreunen! En hij is een echte Drenth!
Als ik nou mijn tepeltje streel doet het pijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
krijg je nu karnemelk?
Sorry, beterschap ofzo, geen idee of dat wat serieus' is.
Dan moet je nu gaan luisteren ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:08 schreef badtripbob het volgende:
Ik heb nog nooit naar ONZ radio geluisterd of zo, maar ik spotte dat dit deeltje 450 is en dat vind ik echt fantastisch!!
De meeste mannen maken uberhaupt amper geluid tijdens de seksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:08 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
heb er tot nu toe 3 getroffen ofzo .. die daadwerkelijk geil klonken...
meerderheid niet...
Tutje, je vond me me we lekker klinken!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:06 schreef MissBullshit het volgende:
bijna allemaal jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze klinken allemaal kut. Twents is helemaal een schijttaal. Nepduitsers
Dan koop je een vibo die maakt wel geluidquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
De meeste mannen maken uberhaupt amper geluid tijdens de seks
Twentse frisdrank met 14 letters.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze klinken allemaal kut. Twents is helemaal een schijttaal. Nepduitsers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je klonk wel lekker.. maar geil kreunenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Tutje, je vond me me we lekker klinken!
En door koelkast geforceerd geil doen werkt gewoon niet
Bzzzzzquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan koop je een vibo die maakt wel geluid
Ja, teveel herrie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan koop je een vibo die maakt wel geluid
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Twentse frisdrank met 14 letters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
[..]
Twentse frisdrank met 14 letters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik ben wel aardig
[..]
Twentse frisdrank met 14 letters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
Maar ff Herman Finkers is wel een held uit het oosten
Hoe zou jij dat doen als je onverwacht on air komt, kom maar naast me liggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:09 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
je klonk wel lekker.. maar geil kreunen
Heb heeft een eigen fuchsia.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef Graseter het volgende:
Ik ga slapen.
Blijf van mij houden, welterusten.
blijft grappig:Dquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef JJH het volgende:
Jullie gaan met niet vertellen dat jullie dat colagrapje niet kenden!
Trustequote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef Graseter het volgende:
Ik ga slapen.
Blijf van mij houden, welterusten.
Wel emmen dus!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:11 schreef dragems het volgende:
5 steden in drente:
1 Assen 62.200
2 Emmen 56.831
3 Hoogeveen 38.670
4 Meppel 26.460
5 Coevorden 14.260
na heel lang zoeken
ik zou knetter vertellen dat ze moest kreunen.. bak dr zelf ook niks vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat doen als je onverwacht on air komt, kom maar naast me liggen
Moet ik even zoeken zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:11 schreef Punnik het volgende:
djkoelkast, van wie was nou die 8bit michael jackson tracks ?
Is dat niet van Moonwalker dat spel? Voor de Sega?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:11 schreef Punnik het volgende:
djkoelkast, van wie was nou die 8bit michael jackson tracks ?
er is zelfs een dorp in drente dat wel groter is dan coevorden maar geen stadsrechten heeftquote:
Maar Coev'n is wel de kleinste.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:12 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
er zijn 3 officieele... de rest is nep... wannabee
nee dus 5 officiëlequote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:12 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
er zijn 3 officieele... de rest is nep... wannabee
haha dat zijn er zoveel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:12 schreef dragems het volgende:
[..]
er is zelfs een dorp in drente dat wel groter is dan coevorden maar geen stadsrechten heeft
Rolde ofzo? Echt geen idee...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:12 schreef dragems het volgende:
[..]
er is zelfs een dorp in drente dat wel groter is dan coevorden maar geen stadsrechten heeft
Das 2.quote:
nee 5quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:13 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
haha dat zijn er zoveel.
maar serieus er zijn maar 3 echte steden
Dag lauraquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:13 schreef MissBullshit het volgende:
Doei mensen die gaan...
slaap lekker![]()
Bullshit!quote:
Kim Kotter ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |