Klopt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:01 schreef djkoelkast het volgende:
we MOETEN nog 2 topics wakker blijven
Oh.. kutquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:01 schreef djkoelkast het volgende:
we MOETEN nog 2 topics wakker blijven
Ik ook niet, maar hoe kan ik nou niet in #450 postenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:01 schreef Metonae het volgende:
[me=Metonae] gaat slapen. Weltrusten volk!
[/me]
[..]
Oh.. kutDat ga ik niet redden denk k.
Bilspleet atleetquote:
Gewoon wakker blijven net als gisterenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hoe kan ik nou niet in #450 posten
We redden het!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hoe kan ik nou niet in #450 posten
Gister was wel erg laatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Gewoon wakker blijven net als gisteren
Ooit moeten we allemaal slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Gewoon wakker blijven net als gisteren
Heb je hem al gemaaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:03 schreef Graseter het volgende:
[ONZ Radio] #450 Dat is echt fantastisch!
Niet zeuren! Koelkast post in 450 en als het je niet zint ga je maar vast plat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Valt best meequote:
Kontboor majoorquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:03 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Valt best mee![]()
Of ben je al zo oud aan het worden![]()
Rot op met je TMI. Ik wil pics.quote:
Rot eens op met die pauper liedjesquote:
Sterrenkijkerquote:
je hebt dat nummer ox gehoordquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Rot eens op met die pauper liedjes
Allebei geen smaak dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:05 schreef Graseter het volgende:
Tevens Your musical compatibility with dragem is Medium
Music you have in common includes Red Hot Chili Peppers, Pink Floyd, Paramore, Guns N' Roses and Muse.
Vaseline - bunnyquote:
Nou en!quote:
huh waarom heb ik een bijnaam?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
Ik denk dat Missy me maar wakker moet bellen
JA JE HEBT NU EEN BIJNAAM MissBullshit
hvjwjnmk ofzo
Geintje toch!quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
TIETEN KUTJES BEFFEN PIJPEN NEUQEN PIEMEL
Kom maar hier, is net zo verquote:
buttersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Verzoekje van JJH
Samwell - "What What (In the Butt)"
Nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Kom maar hier, is net zo ver
Butters is een baasquote:
Missy bekt lekkerderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:06 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
huh waarom heb ik een bijnaam?
mijn volledige naam is zo leuk
Ja, heus welquote:
typo? welke dan..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Missy bekt lekkerder
En ik skip de typo die ik wou maken
ik heb genoeg liefdequote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:06 schreef Metonae het volgende:
[..]
Geintje toch!
Overigens wil Zokunen je van me afpakken
niet zo vloekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:08 schreef Metonae het volgende:
Ff doorposten mensen. Ik wil verdomme naar bed EN een post in 450.
quote:
Zo, niet waarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik bij jou om hulp schreeuw hoort niemand mij omdat er pas 100km verderop iemand woont.
haha wel lekkerder dan bektquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]het klinkt als bekt, maar dan met een f
Wat wou je eraan doen dan?!quote:
die bedoel ik!quote:
Welk nummer is dit?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
Dit is wel een leuk nummer van Lange Frans
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:10 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is de live versie van SR2010 met echte verhalen
iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
Dit is wel een leuk nummer van Lange Frans
Ahhw okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:10 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:10 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
zweep tegen de muur en dan jou ertegen aan gooien
Deze is wel beter dan het origineel. Maar ik loop er nog steeds niet warm voor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:10 schreef djkoelkast het volgende:
Mag ik je nu sms'en? Dat vind ik zo leukquote:
Je bent gewoon jaloers dat ik zo'n lekkertje heb weten op te pikken en jij het moet doen met Patjequote:
Ik ken ook iemand voor wie dit geldt, van de soldaat.quote:
uhm.. neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mag ik je nu sms'en? Dat vind ik zo leuk
Heujquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:11 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
heeft tie.. gaat hij zo fappen
Dromenvangertje ligt nou naast mij te slapen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:11 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik zo'n lekkertje heb weten op te pikken en jij het moet doen met Patje
Maar het beviel KKJ net zo goedquote:
Arme Gra... DVquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dromenvangertje ligt nou naast mij te slapen.
quote:
doe je goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dromenvangertje ligt nou naast mij te slapen.
tettenquote:
KOM DAN ZELF EENS MET VERZOEKJENGS!quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:14 schreef MissBullshit het volgende:
Geen dries!!!!
smeek smeek geen dries!
Adio amore adio vind ik wel mooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:14 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alhoewel.. ga maar weg mag wel
Ik wou vragen wat ging ie doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Adio amore adio vind ik wel mooiMaar dat komt omdat ik dat toen luisterde toen mijn ex naar Afghanistan zou gaan.
die wel een beetje okayquote:
Ik heb net al 2x uhn tss aangevraagd. Misschien komt ie zo wel voorbij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:16 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
die wel een beetje okay
maar uhm... gewoon goede muziek zou ook niet erg zijn..
queen miss
of iets van de blood hound gang...
of uhm... the bum bum song
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:17 schreef Graseter het volgende:
Ok even een serieuze vraag. Wie veegt er hier staand z'n kont af?
Dat wil toch nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:17 schreef Graseter het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:17 schreef Graseter het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je dood bent heb je tijd zat om te slapen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, moet je hier eens kijken:
Staand of zittend afvegen
Ik snap niet, hoe je staand je kont (goed) kan afvegen..quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik snap niet, hoe je staand je kont (goed) kan afvegen..
Hahahhaquote:
MissBullshit je moet een nieuwe naam nemen, je bent interessant, maar een naam met poep er in is wel "apart"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:16 schreef MissBullshit het volgende:
salt&pepper ofzow ?
lets talk about sex![]()
![]()
![]()
misschien ben ik wel appartquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
MissBullshit je moet een nieuwe naam nemen, je bent interessant, maar een naam met poep er in is wel "apart"
Can i come and see?quote:
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe kom jij bij je reet als je blijft zitten dan?
HOE DOE JE DATquote:
Maar wie zegt dat ik mens ben?quote:
Leg het me uitquote:
Geheim only known to 40% van Fok!quote:
Zo wil dat niet eens in onze wc. Dan stoot ik mijn hoofd aan de muur.quote:
Naar links of naar rechts gaan hangenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
Als je zit kan je toch nooit met je hand bij je sterretje komen om te vegen
er zijn een paar mensen die een foto gezien hebben... dat zijn er genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat ik van je fobo niet veel wijzer word
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Sssst, hou op ik kom niet meer bij
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:24 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
er zijn een paar mensen die een foto gezien hebben... dat zijn er genoeg
Ik heb gezienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:24 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
er zijn een paar mensen die een foto gezien hebben... dat zijn er genoeg
En lekker dat ze is, gek. Zoooooo...quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:25 schreef Metonae het volgende:
[..]
En lekker dat ze is, gek. Zoooooo...
Boeid me niet of ze lekker is of niet. Maar wil gewoon het gezicht achter de persoon zienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:25 schreef Metonae het volgende:
[..]
En lekker dat ze is, gek. Zoooooo...
Dat je het niet leuk vond van dries roelvinkquote:
Hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat je het niet leuk vond van dries roelvink
en waar is jouw foto dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Boeid me niet of ze lekker is of niet. Maar wil gewoon het gezicht achter de persoon zien
Met zn geyle gele zwembroekjequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Met zn geyle gele zwembroekje
HAPquote:
Ook niet orgineel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:27 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
gho die van mij ook... das jammer
Whehequote:
Berthaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga even in stilte fantaseren over de echte naam van MissBullshit. Zou het Poepie zijn, Scheetje, Drolletje. Een serieus onderwerp
allemaal optiesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga even in stilte fantaseren over de echte naam van MissBullshit. Zou het Poepie zijn, Scheetje, Drolletje. Een serieus onderwerp
Ik denk laura!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:28 schreef Zokunen het volgende:
ASTRID!quote:
vast bruin haar, bruine ogen. redelijk slank. en wallen omdat je nu nog op bent en allang had moeten slapen.quote:
moeten slapen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
vast bruin haar, bruine ogen. redelijk slank. en wallen omdat je nu nog op bent en allang had moeten slapen.
Ik heb haar op radio veronica gehoordquote:
of misschien wel rood haar, groene ogen en best stevigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
vast bruin haar, bruine ogen. redelijk slank. en wallen omdat je nu nog op bent en allang had moeten slapen.
Lees: kamt haar met karbonade, behoorlijk mollig en een rotte kopquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb haar op radio veronica gehoordmet haar leuken accent
ik heb je naam wel een keer voorbij zien komen maar ben hem kwijt ( niet goed in namen)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:30 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
goed hoor.. reageer alleen niet
Jij doet haar?quote:
Wat voor accent?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb haar op radio veronica gehoordmet haar leuken accent
Vind je laura geen leuke naam?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:30 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
goed hoor.. reageer alleen niet
Ik moet niet slapen :pquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, zinsopbouw is niet echt geweldig. Maar het is al laat.
Drents. Net zoiets als mijquote:
Mijn naamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:31 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb je naam wel een keer voorbij zien komen maar ben hem kwijt ( niet goed in namen)
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:31 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Ik moet niet slapen :p
hoef er pas om half negen uit
Ik om 14:00quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:31 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Ik moet niet slapen :p
hoef er pas om half negen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |