Truste kerel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:28 schreef JoeBravo het volgende:
Mijn phone gaat uit nu. Trusten piepels![]()
Ik moet er voor 8 uur zijn,dus verslapen is eigenlijk geen optie meerquote:
Ja ik ook, want moet ook weer vroeg op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ow fuck, had mezelf voorgenomen om om 1 uur te gaan slapen
wat een bullshit!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Simpelweg gezegd; Ikea adverteert met: 1 kast, 20 verschillende vormen van indeling. Ik zal niks zeggen over de praktische kant hiervan, want die is briljant. Maar ik krijg echt serieus jeuk van hoe men zegt hoe je alles naar je eigen unieke jij in kunt richten![]()
Daarnaast heeft Ikea er een handje van om alle verdragen voor eerlijke handel en arbeid te omzeilen.
Dus nee, Ikea doet het hem niet voor mij...
Dat was vroeger wel anders, toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik moet er voor 8 uur zijn,dus verslapen is eigenlijk geen optie meer
Ja, want wat je met iemand hebt hangt enkel en alleen samen met de tijd dat je elkaar kent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:29 schreef PeuRac het volgende:
Damn, iemand die na 3 dates op Facebook zijn status naar "in een relatie" veranderd![]()
Dat doe ik na een maand nog niet eens
Het is juist het laatste punt wat voor mij zo botst met het eerste...alle luxe en design voor een betaalbare prijs. Maar dat jij het niet betaalt, betekent niet dat de prijs niet betaald wordt..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit kan ik me dan wel weer goed voorstellen.
Ik koop Ikea niet omdat het uniek is. Niet omdat ik zo lekker mijn eigen stijl kan uitdragen (hoewel ik dat natuurlijk wel probeer). Maar Ikea is degelijk, functioneel en vooral dusdanig goedkoop dat het in mijn budget past.
Dat laatste punt vind ik dan wel weer flink minder, trouwens...
Mja,helaas is het niet meer de bedoeling. Goede voornemens enzoquote:
Waarom zeg je dat dan niet meteen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is juist het laatste punt wat voor mij zo botst met het eerste...alle luxe en design voor een betaalbare prijs. Maar dat jij het niet betaalt, betekent niet dat de prijs niet betaald wordt..
Nee, niet?quote:
Omdat ik ervan uitga in mijn naiviteit dat iedereen een bewuste consument is.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mja,helaas is het niet meer de bedoeling. Goede voornemens enzo
wil je even met feiten op tafel komen dan? denk dat ik er meer van heb gezien/mee gekregen dan jij en eerlijke handel staat juist hoog in t vaandel bij ikeaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is juist het laatste punt wat voor mij zo botst met het eerste...alle luxe en design voor een betaalbare prijs. Maar dat jij het niet betaalt, betekent niet dat de prijs niet betaald wordt..
Hoe doen ze dat volgens jou? Ben wel heel benieuwd hoe ze wetten en regelgeving, incl hun eigen waarden en normen op zij zetten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik koop bij Ikea zonder me te verdiepen in hoe zij omgaan met wetten en regelgeving, ja. Maakt mij dat een niet bewuste consument?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik ervan uitga in mijn naiviteit dat iedereen een bewuste consument is.
is om extra HD's bij te kunnen prikken ofso?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:33 schreef oshiro het volgende:
http://tweakers.net/aanbo(...)6mb-pci-e-x8%29.html Tering, 2e hands nog zo duur
Je hebt een punt. Maar toch ga ik voor betaalbaar,redelijke kwaliteit en alles op 1 plaats te koop,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yesh. Ik zoek een controller voor 8 schijven erbij in m'n server. Wordt waarschijnlijk http://tweakers.net/price(...)rocketraid-2680.html maar ik spaar toch eerst even door.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is om extra HD's bij te kunnen prikken ofso?
Ok, weet jij waar en hoe al deze mooie dingen gemaakt worden? Tot in detail? Vanaf hout persen tot en met de lak er op?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wil je even met feiten op tafel komen dan? denk dat ik er meer van heb gezien/mee gekregen dan jij en eerlijke handel staat juist hoog in t vaandel bij ikea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |