1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
zeg maar wat je veranderd wil hebben aan de wiki bork?quote:Wie werkt er aan de wiki? Komt er een poll/overzicht?
Ik denk dat ie een uploadfaq wilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
zeg maar wat je veranderd wil hebben aan de wiki bork?
quote:
willen jullie dat ik er dan ook bijvertel hoe je de oplossingen goed maaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:10 schreef bork het volgende:
[..]
![]()
zoals aan het einde van [NL] Street View Quiz [#10]
die uitleg moet gewoon in de wiki staan imho en screenshot maken etc. toch
1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
ik heb hem aangepastquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef bork het volgende:
prima!
misschien ook nog: wachten met print screen tot alle info, straatnaam etc en de pijltjes verdwenen zijn, je weet het nooit. Ik heb hetook eens gedaan![]()
o, ja en dat je de naam niet weg geeft in de url![]()
bork 121quote:
Ik denk het wel momentje. Puik werk trouwensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:06 schreef tdrone het volgende:
pff een nieuwe pagina aanmaken weet ik ook niet maar ik zal wel even navragen
kun jij de huidige OP al veranderen?
Jep!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef _dirkjan_ het volgende:
Gevonden! Lunettenlaan in Vught. Op de foto zie je Kamp Vught en de gevangenis die daar tegenwoordig zit
http://maps.google.com/ma(...)cbp=12,191.25,,0,5.4
quote:
daar zijn er gelukkig niet veel vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:47 schreef Pikhoofd het volgende:
hint: bij een groot bedrijf in de Randstad
ja das goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef TradeMarkie het volgende:
is dat niet de fly over van de bloemenveiling in Aalsmeer, dan zal het wel de legmeerdijk zijn.
ik mis überhaupt aanknopingspuntenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef tralalala het volgende:
Kan je geen groter plaatje posten?
Venkelstraat Briellequote:
bork 122quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Havenweg, Wijk bij Duurstede
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,20.34,,0,7.99
Juistquote:Op zondag 30 januari 2011 20:11 schreef toontjuh het volgende:
Sint-Jobsweg, rotterdam
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,237.83,,0,2.49
Zeker het was de eerste plek waar ik keek en patsboem gelijk die vrachtautoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uiteraard
Met die Jumbo vrachtwagen vond ik het een aardige weggever
Dat zit links niet op de foto zichtbaar, dit is voor kinderen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
met een vakantiepark op de achtergrond?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef tdrone het volgende:
Speeltuin De Holle Bolle Boom - in de buurt van 1747 Tuitjenhorn
heb de laatste dagen wat weinig tijd gehad maar deze was wel heel makkelijk te vinden, zeker als je bedenkt dat hij toch al een tijdje erop stond
O, deze zin had ik nog niet gezien, ik dacht iets met paardenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de provincie is te zien en het is een ambachtelijk bedrijf in de levensmiddelen
Ben ik ook vanuit gegaan maar dat hielp niet echt.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef TradeMarkie het volgende:
volgens mij hangt er een Friese vlag in die mast
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef TradeMarkie het volgende:
volgens mij hangt er een Friese vlag in die mast
Je was me voorquote:
Juistquote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Boeing Avenue, Schiphol
http://maps.google.com/ma(...)cbp=12,49.01,,0,2.43
1 | http://www.fokreeks.tk/ga.php?id=117&match=%5Bnl%5DSPACEstreet&go=last |
quote:
quote:
Had wel wat meer werk opgeleverd jaquote:Had ik de logo's beter moeten verbergen?
Ach ik ben de slechtste nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:50 schreef -J-D- het volgende:
Te makkelijk nu
Achter de molen, Almelo
Dan heb je dus de Oude Hollandse Waterlinie en het grootste gedeelte van de Stelling van Amsterdam... succes met zoekenquote:
geen probleem, kan gebeuren, de foute datering heeft me dus juist geholpenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn excuses voor de datum, volgens de pagina die ik gezien heb was het voor 1815 gebouwd![]()
uiteraard correct
mooi rond getal
Dat is een oude optakelbare spoorbrug over het watertje dat daar loopt :-) Vanaf het spoor is het te zien, dus dacht dat veel mensen het wel zouden herkennenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:44 schreef JusT_M het volgende:
Dirkjan wat zagen we nou precies rechts op jouw foto? Ik ken het wel maar wist de naam er niet van..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:09 schreef JDude het volgende:
Ik dacht dat het iets met mijnbouw te maken had, en heb heel Zuid-Limburg afgezocht.
Vijf huizen om precies te zijn...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:54 schreef toontjuh het volgende:
[cryptische omschrijving]
Hier in de buurt staan maar een aantal huizen
[/cryptische omschrijving]
Dat had ik ook, alleen ff de juiste plek vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef JDude het volgende:
Dat lijkt me goed, die herkende ik zonder op te zoeken.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef JDude het volgende:
De helling in de zijweg op de achtergrond doet vermoeden dat het in Limburg is.
nu gelijk raakquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is ter nagedachtenis aan een veldslag
De Keukenhof in Lisse.quote:
Hoe heb je die in hemelsnaam gevonden? Zandpad, bewaakte overweg, vlak land, dubbel en geëlektrificeerd spoor. Volgens mij kan dat in half Nederland zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:47 schreef _dirkjan_ het volgende:
http://goo.gl/maps/OPTk
Cromvoirtsepad, Vught
Ik dacht eerst dat het ergens anders was. Toevallig lag mijn vermoeden maar een paar kilometer verderopquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:26 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Hoe heb je die in hemelsnaam gevonden? Zandpad, bewaakte overweg, vlak land, dubbel en geëlektrificeerd spoor. Volgens mij kan dat in half Nederland zijn.
Sorry in dat geval. Mijn plaatje kwam me in ieder geval niet bekend voor. Het wordt na 11 volle topics natuurlijk ook steeds lastiger om leuke en vindbare locaties te plaatsen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef bork het volgende:
Laatste 3 zijn allemaal al een keertje geweest![]()
![]()
![]()
Dat klopt natuurlijk, eigenlijk iemand zien te vinden die alle locaties die voorbij zijn gekomen in een wiki/TS inkloptquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef JusT_M het volgende:
[..]
Sorry in dat geval. Mijn plaatje kwam me in ieder geval niet bekend voor. Het wordt na 11 volle topics natuurlijk ook steeds lastiger om leuke en vindbare locaties te plaatsen..
Of zelfs in een google maps kaartquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:47 schreef bork het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, eigenlijk iemand zien te vinden die alle locaties die voorbij zijn gekomen in een wiki/TS inklopt
Het gaat hier nu om iets minder dan 700 lokaties, als je zin en tijd over hebt ... Ga je gangquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:52 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Of zelfs in een google maps kaart
Ja bizarquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef Bart het volgende:
Gast, WTF, die is precies hetzelfde, bord ernaast enzo...
Goed!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stationsplein, Zevenaar
http://maps.google.nl/?ie(...)p=12,119.37,,0,-5.33
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |