Niet gaan overdrijven,het is maar voetbalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heel Nederland is er bij gebaat, hehe.
Kom nauwelijks tot nooit in de IKEA, dacht dat ze daar ook bedden met een heerlijke Auping-matras verkopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
IKEA en Auping zijn toch wel twee verschillende dingen hoor
Hey, het is hier geen ONZ he!quote:
Bedoelde eigenlijk voetballend Nederland, oftewel de Eredivisie-fans.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet gaan overdrijven,het is maar voetbal
Kwaliteit of kwantiteit he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind die saus voor die balletjes wel lekker. Maar die balletjes maak ik leiver zelf, sinds kutbullar bij hun gummiballen zijn.
En zie daar, het wonder dat marketing heet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:52 schreef Barbusse het volgende:
Sjeezz, de Ikea is dus tof, niet omdat het echt mooie meuk verkoopt, maar omdat het betaalbaar genoeg is om je niet bekocht te voelen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, het is hier geen ONZ he!Verdomme.
Niet slaan.quote:
De eerste date van beetman en mij was: WK NL-Brazilië kijken in de Stairway.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk voetballend Nederland, oftewel de Eredivisie-fans.
Het is maar voetbal... toch is het meest verdrietige moment uit mn leven een voetbalmoment.![]()
Nee, daar zal het waarschijnlijk Øping heten ofzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom nauwelijks tot nooit in de IKEA, dacht dat ze daar ook bedden met een heerlijke Auping-matras verkopen.
Ik vind het altijd wel toffe dingen hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:52 schreef Barbusse het volgende:
Sjeezz, de Ikea is dus tof, niet omdat het echt mooie meuk verkoopt, maar omdat het betaalbaar genoeg is om je niet bekocht te voelen.
Er zijn op de wereld meer IKEA-catalogussen in omloop dan bijbels.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
En zie daar, het wonder dat marketing heet.
We hebben niet allemaal de mogelijkheid om iets met 3 nullen voor een salontafel neer te leggen. Dus lang leve Ikea.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:52 schreef Barbusse het volgende:
En te-fucking-recht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn op de wereld meer IKEA-catalogussen in omloop dan bijbels.
De Lack-tafel zie ik terug in vrijwel elke inrichting.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:55 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal de mogelijkheid om iets met 3 nullen voor een salontafel neer te leggen. Dus lang leve Ikea.
Meubels boeien me niet zozeer..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:52 schreef Barbusse het volgende:
Die vind ik dan weer oprecht lelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
De Lack-tafel zie ik terug in vrijwel elke inrichting.
Nooit bij mijn leven in mijn huisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leenbakker is ook echt crap ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:56 schreef oshiro het volgende:
Hm. Enkel mijn audiomeubel is van Ikea. En die is echt 3 keer zo degelijk als de spullen die bij de Leen Bakker vandaan komen
Om je vriendin er tegenaan te gooien zonder al te veel schade ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Meubels boeien me niet zozeer..
Als ik later in mijn huis(je) maar overal aan de muur een zachte tapijtwand heb.
M'n ex had die beplakt met foto's uit modebladen en er een glasplaat overheen gelegd. Dat was serieus tof.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |