Ik moet altijd het meest om hem lachen als hij weer eens iets niet zo heel grappigs zegt, zelf hard lacht en de rest niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, das mooi![]()
Haha had ik ook gelezen! Geschreven taal in de trant van " die Manolevje kan er echt niets van, maar dan ook HE-LE-MAAL niets van, kom nou hee..he, Wilfred."
Mooie vent die Gijpie. Soms heeft ie wat minder gelijk, maar hij heeft er wel een goede kijk op.
Als je een Auping niet naar je huwelijksnacht kan brengen, breng je je huwelijksnacht naar een Auping.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand dat haar zus de bruiloftsreceptie bij de IKEA had gedaan.
PI's leren lezen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
So? Dan krijg je hem wat later, big deal, dat hebben wij ook.. Om dan meteen met Jodenkamp te schelden
Gewoon, Wat? zeggen en dan zo'nquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoe wil je dat in vredesnaam doen?
OMFGquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand dat haar zus de bruiloftsreceptie bij de IKEA had gedaan.
Hoezo, het kost niks, en smaakt nergens naar. Perfect in verhouding.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef oshiro het volgende:
De prijs-kwaliteitverhouding van het eten bij de IKEA is wel uitermate tevredenstellend.
Nee een receptie daar houden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gewoon, Wat? zeggen en dan zo'ngezicht trekken.
IKEA en Auping zijn toch wel twee verschillende dingen hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je een Auping niet naar je huwelijksnacht kan brengen, breng je je huwelijksnacht naar een Auping.
Dat dus, perfect toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo, het kost niks, en smaakt nergens naar. Perfect in verhouding.
Als je van plastic houd wel ja....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef oshiro het volgende:
De prijs-kwaliteitverhouding van het eten bij de IKEA is wel uitermate tevredenstellend.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
IKEA en Auping zijn toch wel twee verschillende dingen hoor
Ik snapte wel wat je bedoelde, ik ben gewoon flauw.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee een receptie daar houden.Je gasten gewoon in de rij laten staan?
Haha, klopt. Maar dan uiteindelijk gaat iedereen toch stuk. Het is echt jammer dat Hansie er niet meer is, dat was gewoon echt een geniale wisselwerking.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet altijd het meest om hem lachen als hij weer eens iets niet zo heel grappigs zegt, zelf hard lacht en de rest niet.
Ik vind Ikea wel tof.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je van plastic houd wel ja....
Maar... daar zit dan wel onbeperkt frisdrank bij. Dan schiet de verhouding ineens naar een heel ander uiterste.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo, het kost niks, en smaakt nergens naar. Perfect in verhouding.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snapte wel wat je bedoelde, ik ben gewoon flauw.
Maar ja, in dat restaurant ja. En ze moesten het nog zelf betalen ook.
Hou eens op met je verliefde gemiep. Dat doen wij toch ook niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:47 schreef Graseter het volgende:
De kamer van Dromenvangertje bestaat trouwens uit alleen maar Ikea dingen en een berg kleren.
quote:
Goeden garp.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Hou eens op met je verliefde gemiep. Dat doen wij toch ook niet.
Ik vind die saus voor die balletjes wel lekker. Maar die balletjes maak ik leiver zelf, sinds kutbullar bij hun gummiballen zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Maar... daar zit dan wel onbeperkt frisdrank bij. Dan schiet de verhouding ineens naar een heel ander uiterste.
En ik vind het prima te eten, het is beter dan de Mac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |