Zeg he jijquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat er hier een cocktailbar is die 24/7 open is. Daar heb je toch geen kast met extra veel opbergruimte voor nodig?
uh-huhquote:
Wat zeg jij toch wijze dingen op dit late uur.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
Jan Kooijman is anders wel een briljant danser hoor.
Jawel! Voor alle reserverkleding voor als je weer eens tegen de wind in aan het kotsen geweest bentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat er hier een cocktailbar is die 24/7 open is. Daar heb je toch geen kast met extra veel opbergruimte voor nodig?
Bij elk bedrijf worden de pauzes in drukte wel eens overgeslagen hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen pauze? Lijkt me sterk, ik hoor vaak zat een afdelings chef zeggen dat er een aantal mogen gaan pauzeren
H&Mquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zitten er uberhaubt ketens, buiten hotels en auto verhuurders?
Maar de Ikea is bedoeld om Daim te kopen, zweedse gehaktballetjes en hotdogs met onbeperkt drinken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso, veel bedrijven springen nogal creatief met die pauzetijden om.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij elk bedrijf worden de pauzes in drukte wel eens overgeslagen hoor.
Wij hebben geen pauzes, wij doen gewoon met z'n alle niet veel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dude, what?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jawel! Voor alle reserverkleding voor als je weer eens tegen de wind in aan het kotsen geweest bent
Ik hoorde laatst van iemand dat haar zus de bruiloftsreceptie bij de IKEA had gedaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar de Ikea is bedoeld om Daim te kopen, zweedse gehaktballetjes en hotdogs met onbeperkt drinken.
Nah, ook niet iets waar je mij zou vindenquote:
Wat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand dat haar zus de bruiloftsreceptie bij de IKEA had gedaan.
Dat werkt beter ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wij hebben geen pauzes, wij doen gewoon met z'n alle niet veel.
Haha, das mooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind Johan Derksen juist hilarisch, ik kan ook wel tegen vrouwonvriendelijke humor trouwens.
Vond laatst dat interview met van der Gijp in de VI ook zo grappig, dat was precies zo geschreven als hij praat.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar de Ikea is bedoeld om Daim te kopen, zweedse gehaktballetjes en hotdogs met onbeperkt drinken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand dat haar zus de bruiloftsreceptie bij de IKEA had gedaan.
So? Dan krijg je hem wat later, big deal, dat hebben wij ook.. Om dan meteen met Jodenkamp te scheldenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Opgelost!quote:
Eens. En softijs.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |