quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:22 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga d'r ook vandoor.....
Morgen vroeg dag (althans voor mij)
trusten allemaal
Nee klopt, daarom ook tussen aanhalingstekensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar Stu kan er weinig aan doen dat oa wij 2 in precies dezelde SC's posted
owja ik was weg
trusten stuartquote:
Wat heb je voor jezelf gekocht (lees vorige deel ff terug)?quote:
mooie tijd om binnen te komenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tsja, rustig ineens wel..![]()
Maar dan moet ik ook maar niet zo laat op komen draven
[TK] Yamaha PSR-4000 keyboardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heb je voor jezelf gekocht (lees vorige deel ff terug)?
waarvanquote:
Euuuii da's een mooiequote:
Gaaf!!quote:
T~ruste lieverd, en slaap lekker!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga mijn pil innemen, Tot nu toe heeft het weinig effect gehad, maar ik heb ook geen bijwerkingen, dus blijf het volhouden tot in ieder geval de volgende afspraak bij de psychiater
van het topic, het vorige stond stil, auto update werktniet overal even goedquote:
Pillen zijn engquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga mijn pil innemen, Tot nu toe heeft het weinig effect gehad, maar ik heb ook geen bijwerkingen, dus blijf het volhouden tot in ieder geval de volgende afspraak bij de psychiater
daar kwam ik laatst ook achterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van het topic, het vorige stond stil, auto update werktniet overal even goed
Ja het is wel een gaaf ding, ik ken hemquote:
Ja eindelijk wee keyboard spelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaaf!!![]()
Nog meer de Kelly family dus..
trusten rockyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
Beter de computer uit voor mijn ouders het zienDaaaag nachtFok!
![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Truste RNquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Was dat dan duurder dan deze kosttequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het is wel een gaaf ding, ik ken hem
[..]
Ja eindelijk wee keyboard spelen
Ik heb een hele mooie en goede, maar ik kan me de reparatie voorlopig niet veroorloven
Dus nu kan ik na een jaar eindelijk weer spelen
Hoe gaaf is datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ben nu een Commodore 64 emulator en allemaal C64 games aan het downloaden.
Ik ben er nog heel even hoor, maar niet al te lang meer .quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
T~ruste lieverd, en slaap lekker!
Ja, maar het is in mijn geval niet anders, zonder die pillen zou ik er misschien niet meer zijn geweest of zover heen dat ik in een psychiatrische inrichting terecht zou zijn gekomen.quote:
ja reparatie gaat minstens 1000 euro kosten..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was dat dan duurder dan deze kostte???
Anyway:
Sorry, heb echt niks met games enzo en er dus ook geen verstand van..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ben nu een Commodore 64 emulator en allemaal C64 games aan het downloaden.
goftedomme, mijn ultieme jeugdsentimentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe gaaf is dat!
Ik heb nog altijd een echte C64 staan![]()
.
SLIK..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja reparatie gaat minstens 1000 euro kosten..
De printplaat is dood
KNUFquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er nog heel even hoor, maar niet al te lang meer .
[..]
Ja, maar het is in mijn geval niet anders, zonder die pillen zou ik er misschien niet meer zijn geweest of zover heen dat ik in een psychiatrische inrichting terecht zou zijn gekomen.
daar ben ik echt heel ziek vanquote:
Oehquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe gaaf is dat!
Ik heb nog altijd een echte C64 staan![]()
.
iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goftedomme, mijn ultieme jeugdsentiment
Ik heb heel wat spelletjes gespeeld en vooral zelf geprogrameerd...
Maanden typwerk
In mijn gedachten steun ik he heel vaak, en als je je ei kwijt wil, weet je me te vinden..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er nog heel even hoor, maar niet al te lang meer .
[..]
Ja, maar het is in mijn geval niet anders, zonder die pillen zou ik er misschien niet meer zijn geweest of zover heen dat ik in een psychiatrische inrichting terecht zou zijn gekomen.
WOW * Whiskers2009 is diep onder de indrukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik echt heel ziek van
Maar goed, ik kan nu in ieder geval weer spelen.
En ik ben altijd bang dat ik het verleerd ben, maar als ik er eenmaal achter zit..
ik speel zo'n 400 nummers uit mijn hoofd
Je kent de Commodore 64 toch wel?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, heb echt niks met games enzo en er dus ook geen verstand van..
Maar als JIJ het leuk vindt![]()
Wat ben je ook eenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In mijn gedachten steun ik he heel vaak, en als je je ei kwijt wil, weet je me te vinden..
Luisterend oor biedt zich aan
tapedeck... diskdrive moet ik nog altijd een keer regelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
OehMet tapedeck of diskdrive?
Is goed, dank je. Maar nu even niet. NU lekker op bed liggen, nog even een sudoku doen en dan oogjes dicht enzo..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In mijn gedachten steun ik he heel vaak, en als je je ei kwijt wil, weet je me te vinden..
Luisterend oor biedt zich aan
Commodore (zie het plaatje niet), was dat met pacman enzo? En het "tafeltennis"? Of is dat nog veeeeel ouder?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je kent de [img=http://www.tjerkdegroot.nl/commodore64.jpg]Commodore 64[/img] toch wel?
Whenever you wantquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is goed, dank je. Maar nu even niet. NU lekker op bed liggen, nog even een sudoku doen en dan oogjes dicht enzo..
nee net iets jongerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Commodore (zie het plaatje niet), was dat met pacman enzo? En het "tafeltennis"? Of is dat nog veeeeel ouder?
Slaap lekker Bosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is goed, dank je. Maar nu even niet. NU lekker op bed liggen, nog even een sudoku doen en dan oogjes dicht enzo..
Wij hadden één met diskdrive. De Commodore 1541quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:40 schreef MPG het volgende:
[..]
tapedeck... diskdrive moet ik nog altijd een keer regelen...
Kijk nog eens, ik heb het linkje aan gepast.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Commodore (zie het plaatje niet), was dat met pacman enzo? En het "tafeltennis"? Of is dat nog veeeeel ouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |