Weet je wat ik "irritant" aan je vind. Dat je in meerdere SC steeds dezelfde youtube cli[ss post. Maar ik heb niks tegen je hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
Ergens begrijp ik ook wel dat mensen hier mij irritant vinden. Ach, misschien mijn manier geweest of af te reageren ofzo. Anyway, na deze week zal mijn aanwezigheid hier enorm afnemen![]()
nee we somden diegenen op die niemand ooit IRL zagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Betichtten jullie mij nou van kloon zijn in het vorige topic??![]()
Whaha ik dacht dat ik er maar 200 hadquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Betichtten jullie mij nou van kloon zijn in het vorige topic??![]()
slaap ze flesquote:
Ik hoopte toen dat mijn ouders vooral met hun poten van de telefoon af zouden blijven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo zat ik in 1999 ook
Toen hoopte ik dat de hele straat ging slapen
Inmiddels gat het iets sneller
54 slechtsquote:
Moeten jullie me eens uitnodigen he?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee we somden diegenen op die niemand ooit IRL zag
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:16 schreef MPG het volgende:
Barretje, nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Mooi zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
we overwogen de mogelijkheid
![]()
en achtten die onwaarschijnlijk
quote:
trusten koenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ook![]()
anders morgen weer
doeeeeoooiiiiiii
hup naar bed jijquote:
trusten friemelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:22 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga d'r ook vandoor.....
Morgen vroeg dag (althans voor mij)
trusten allemaal
Veel plezier nog Nijn en succes morgen op schoolquote:
maar Stu kan er weinig aan doen dat oa wij 2 in precies dezelde SC's postedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet je wat ik "irritant" aan je vind. Dat je in meerdere SC steeds dezelfde youtube cli[ss post. Maar ik heb niks tegen je hoor.
Slaap lekker kerel!quote:
quote:
Weltrusten Stuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel plezier nog Nijn en succes morgen op school![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |