heujquote:
Heuj! Where have you been?quote:
everywhere and nowhere.quote:
Heb ik je niet gezien.quote:
neuj ik deed ook hard mn best om je te ontwijkenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik deed ook hard mn best om je te ontwijken
niets... dat is het nou juist! Duh! moet ook alles uitleggen hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:40 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik nu weer fout gedaan?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets... dat is het nou juist! Duh! moet ook alles uitleggen he
iets anders dan je nu deed dusquote:
Maar ik kon je niet vinden. Heb nog wel zo goed gezocht.quote:
Gekraakte ov-chipkaart crasht NS-automatenquote:Je kaart hacken mag niet. Ga niet zitten hobbyen, het is strafbaar. Hou er mee op. Betaal voor je reis, zoals het hoort.
lol niet zoeken dus volgende keer!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar ik kon je niet vinden. Heb nog wel zo goed gezocht.
de NS is toch altijd duidelijk?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:45 schreef Light het volgende:
NS heeft weer een duidelijke mening over de ov-chipkaart:
[..]
Gekraakte ov-chipkaart crasht NS-automaten
Had ook niet gehoeven als ik wist waar ik je kon vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
lol niet zoeken dus volgende keer!
nou houd maar op met zoeken in elk geval...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:49 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Had ook niet gehoeven als ik wist waar ik je kon vinden.
Trusten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou houd maar op met zoeken in elk geval...
Ik ga eerst maar eens slapen en dan morgen werken.....
welterusten allemaal.
Nah, ik ben meer van de BMW... maar die is inmiddels alweer 3 jaar oudquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dus de dikke auto met een ster op de motorkap staat al voor de deur?
Een BV, anders wordt je geen DGAquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:47 schreef Light het volgende:
[..]
Een VOF begonnen met je gespleten persoonlijkheid?
En je bent nog niet bij de dealer geweest voor een nieuwe?!?!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:11 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer van de BMW... maar die is inmiddels alweer 3 jaar oud
Ik ben ook al begonnen met rondkijken. Maar een BMSlee of Mersleedes gaat het in ieder geval niet worden.quote:
Je had toch net een nieuwe Mazdaf gekocht?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik ben ook al begonnen met rondkijken. Maar een BMSlee of Mersleedes gaat het in ieder geval niet worden.
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:11 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer van de BMW... maar die is inmiddels alweer 3 jaar oud
Net? Da's al weer bijna 2 jaar geleden, joh.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:27 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je had toch net een nieuwe Mazda gekocht?
Staat ie weer met z'n duimen omhoog,...quote:
Haha nee, ik heb 'm verkocht (binnen 2 weken nog wel).quote:Op zondag 13 februari 2011 13:40 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Staat ie weer met z'n duimen omhoog,...![]()
Moet je weer liften omdat je Beamer het niet meer doet?
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef ManAtWork het volgende:
Kaatje met haar ONZ is een paar deuren verder.
Was dat de bedoeling dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef JumpingJacky het volgende:
Dat klinkt voor geen meter, MaW
[..]
Hmmm, op zoek nnaar talent. Dan moet ik concudingessen met die X-factorquote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef JumpingJacky het volgende:
@ Sanger:
Leuk, je bent een nieuw bedrijf begonnen?
[ afbeelding ]
Heb je dat ritregistratieding al in gebruik eigenlijk? Bevalt het?
Goedemorgen inderdaadquote:
Ditoquote:
vandaag en morgen nog werken en dan vakantiequote:
Ja voor mij ook zoiets, maar dan meer:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaag en morgen nog werken en dan vakantie
Die periode is nog te overzien/overleven. Dus een weekje werkoverdracht, veel smalltalk en vrijdag een feesjuh? Sterktequote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Light het volgende:
5 dagen werken, 3 dagen weekend en dan aan de slag bij nieuwe werkgever
Nouja, ik heb nog geen idee aan wie ik werk moet overdragen... Dus ik denk dat het er gewoon op neer gaat komen dat ik dat zoveel mogelijk lopende zaken moet afronden.quote:Op maandag 21 februari 2011 07:09 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Die periode is nog te overzien/overleven. Dus een weekje werkoverdracht, veel smalltalk en vrijdag een feesjuh? Sterkte
Goedemorgenquote:Goedemorgen
Lijkt me erg confronterend als jouw werkgever het niet lijkt te boeien of jouw werk wel of niet doorloopt na volgende week?quote:Op maandag 21 februari 2011 07:20 schreef Light het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nog geen idee aan wie ik werk moet overdragen...
Hij is al zo'n zes weken op zoek naar een vervanger, maar die is blijkbaar lastig te vinden.quote:Op maandag 21 februari 2011 07:26 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Lijkt me erg confronterend als jouw werkgever het niet lijkt te boeien of jouw werk wel of niet doorloopt na volgende week?
Misschien bij de locale Chinees gaan werken in de bezorgdienst?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Weet iemand een leuk bijbaantje?ik werk nu al jaren bij domino's pizza en ben dat wel zat
Je geeft ook erg weinig info; wat voor werk wil je graag? in welke regio? etc.quote:
Dat is waar, ik ben gewoon student met hele onregelmatige schooltijden. Ik studeer in den haag woon in zoetermeer. Ik zat te denken aan Hiker ofzo maar daar moet je een dag vrij voor hebben en dat heb ik niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:01 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Je geeft ook erg weinig info; wat voor werk wil je graag? in welke regio? etc.
gefeliciteerdquote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef Maharbal het volgende:
Goedemiddag.
Fantastisch weekend achter de rug en een auto rijker!
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef Maharbal het volgende:
Goedemiddag.
Fantastisch weekend achter de rug en een auto rijker!
Ik geloof dat Sanger in exact deze situatie zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Light het volgende:
Als mijn huidige werkgever (X) mij vraagt of ik na mijn overstap naar een nieuwe werkgever (Y) ook voor X nog dingen te doen, waar moet ik dan op letten? Uiteraard moet ik het willen en moet Y het ook goedvinden, maar er zijn vast meer belangrijke dingen om op te letten. Het is uiteraard wel de bedoeling dat ik er (financieel) beter van wordt, als het allemaal doorgaat.
Goeienachtquote:
Volgens mij ook, dus ik wacht even op zijn reactiequote:Op woensdag 23 februari 2011 03:17 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik geloof dat Sanger in exact deze situatie zit.
quote:
quote:
dat dusquote:
Mevrouw heeft lekker uitgeslapen tijdens haar vakantie?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:25 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens mij ook, dus ik wacht even op zijn reactie
Thanksquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal een kvk nummer voor aangevraagd![]()
Bij het vaststellen van mijn tarief heb ik rekening gehouden met:
- IB volgens de schijf waar het in valt als ik het bij mijn inkomen uit dienstbetrekking optel
- Vermindering van kinderopvangtoeslag (omdat het inkomen hoger wordt)
- Uurloon in dienstbetrekking
Daarnaast heb ik afgesproken te factureren aan de zustermaatschappij om eventuele discussie over een verkapt dienstverband etc. makkelijker te omzeilen. Tevens heb ik een VAR aangevraagd.
Eigenlijk met niets meer. Het is natuurlijk een oud werkgever en ik hoefde ze geen poot uit te draaien
Ja, waar was je dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:34 schreef ManAtWork het volgende:
Sowww,... het is hier een echte SC geworden.
Half weekje in de ziekenmand. Half weekje bijkomen. Half weekje opgelopen achterstand inhalen.quote:
Dank jequote:Op zondag 27 februari 2011 13:10 schreef JumpingJacky het volgende:
Beterschap! Zou moeten kunnen om dinsdag weer beetje opgelapt te zijn, toch? En anders een palletje paracetamol erin en gaan
Thank you.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:13 schreef JumpingJacky het volgende:
Aw, da's sneu. Blij dat je weer beter bent
'Komt wel goed, skatje.'quote:Op zondag 27 februari 2011 13:41 schreef Light het volgende:
[..]
Dank je
Ik hoop wel dat ik dinsdag weer (zo goed als) beter ben, anders wordt zo'n eerste werkdag ook niets.
En? Hoe was het?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:41 schreef Light het volgende:
[..]
Dank je
Ik hoop wel dat ik dinsdag weer (zo goed als) beter ben, anders wordt zo'n eerste werkdag ook niets.
Helaas toch ziek gemeld.quote:
Aww, da's waardeloos! Veel beterschap dan maar!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:45 schreef Light het volgende:
[..]
Helaas toch ziek gemeld.
Hopen dat het morgen wel over is, anders is het misschien handig om de huisarts met een bezoekje te vereren.
Nja, zal vast wel kunnen. Er is in ieder geval een apart nummer voor dienstverleners met een becon nummer, dan kun je in ieder geval van alles opvragen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef TronCarter het volgende:
[..]
En? Hoe was het?
Ik heb nog een vraag waar jullie hopelijk antwoord op kunnen geven... is het mogelijk de status op te vragen bij de belastingdienst van een ingediende IB?
Alvast dank, wijze lieden der WGR
Het kan ook, helaas is er over het algemeen wel een aardige wachtrij bij het bellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nja, zal vast wel kunnen. Er is in ieder geval een apart nummer voor dienstverleners met een becon nummer, dan kun je in ieder geval van alles opvragen.
Ach, 't is vrijdagmiddag, de zon schijnt en dan zo'n topicquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:35 schreef Nizno het volgende:
Heerlijk die voorspelbare reacties op een nog voorspelbaarder topic
En?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef ManAtWork het volgende:
Eigenlijk moet ik wat zinnigs gaan doen. Maar het is vrijdagmiddag en ik heb weinig zin meer.
...dus ben ik mijn postaantallen aan het verhogen op Fok! en Twitter.quote:
Dus daar heb je nog wel zin inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:49 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
...dus ben ik mijn postaantallen aan het verhogen op Fok! en Twitter.
Heb wel zin in meer dingen. Maar die zijn niet per definitie nuttig.quote:
Dat staat dan haaks op jouw vorige post:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Heb wel zin in meer dingen. Maar die zijn niet per definitie nuttig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |