En dat is allemaal JOUW schuld!quote:
Patje krijgt nooit boetes.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga maar vast sparen voor de boetes
Jamaar echt niksquote:
NEEEEEEJJJJJ!!!! Toch geen Merel en Jan-Frederik hè?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was niet van plan ooit een elftal te krijgen, hooguit 2.
Mijn kinderen krijgen iig kak-namen.
Je moet ook niet nuchter rijden.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb nog rijles maar mijn instructeur zegt altijd dat ik te snel rij.Ik zit echt met moeite 30 te rijden bij ons in de wijk.
Denk wel meerquote:
Mijn drinken wat doe je.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je moet ook niet nuchter rijden.
Met alcohol op achter de stuur zie je die spelende kinderen niet..dan zijn het hobbeltjes.
Hij vroeg om alleen heenweg hequote:Op maandag 24 januari 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk wel meerretourtje Groningen was vanuit Utrecht al duurder. En toen was LPG nog 2/3e van de prijs
Nee, Sophie of Fleur.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
NEEEEEEJJJJJ!!!! Toch geen Merel en Jan-Frederik hè?
Gij vuige gluurder!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wel.Ik gluur alleen wel onbeschaamd terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Nu wel denk ik. Either bij Kluts or by you.quote:
Onze eigen Hank Moody/Charlie Harper.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie.
[..]
Daar zit ik midden in.
[..]
Ja, al die DJ's zijn ook van mijn leeftijd.
Sophie vind ik wel acceptabelquote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, Sophie of Fleur.
Voor een jongen weet ik het niet.
Wat een sukkelsquote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
@peu ja voor parkeren, waarschuwingslichten stonden aan en we hebben continu gelopen maarja een wasmachine twee hoog de trap op duurt ff, dus bezwaar ligt klaar
Ik ben nu ff aan het kijken welke 80's song ik ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu wel denk ik. Either bij Kluts or by you.
Klaar met gamen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |