Maakt toch niks uit. Mooie muziek is mooie muziek,wanneer het dan ook gemaakt isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat muziek van voor mijn tijd.
Nee, dingen als AngelA, AnitA, dat werk.quote:
Best leuke namenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kakker-namen. Zoals eerder genoemd Fleur of Sophie. Mijn eigen naam vind ik ook leuk, maar zo heet ik zelf al, en is dan weer niet kak.
Ik zou mijn kind nooit iets noemen wat op een A-eindigd. Of namen als Angelique ofzo.
Jamaarjamaarjamaarquote:
Ik weet het nu wel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had er 3, en ik wist precies wie jij was....
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit. Mooie muziek is mooie muziek,wanneer het dan ook gemaakt is
Ik ken een lelijke Sophie. Would you like me to scatter your fata morgana?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Best leuke namenFleur klinkt zo lekker hockey-sletterig en ik ken geen lelijke Sophie's dus goede keuze.
Zolang het maar niet iets is als Sterretje, Sprinkel of Gupje o.i.d.
Dan verneuk je je kind hard..maar is uiteraard wel leuk.
Goede muziek is tijdloos.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef Graseter het volgende:
Omdat muziek van voor mijn tijd.Al is 90% van de muziek die ik draai ook voor mijn tijd.
De mooiere dames komen ook op dance-events af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik was bij een concert van Bløf
Allemaal dames met een pittig kort kapsel.
quote:
Bij Imperial Never Say Die Club Tour waren er anders ook wel watquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De mooiere dames komen ook op dance-events af.
Is goed! Wordt tijd dat ik een lelijke tegenkom.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken een lelijke Sophie. Would you like me to scatter your fata morgana?
Waar ik natuurlijk het levende voorbeeld van ben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De mooiere dames komen ook op dance-events af.
Ik haat blof en associeer dat best met zulke dames jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik was bij een concert van Bløf
Allemaal dames met een pittig kort kapsel.
ThirzAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dingen als AngelA, AnitA, dat werk.
Thirza vind ik anders. Net als Thera, dat vind ik ook een mooie naam.quote:
Ik vond het niet erg om naar Blof te luisteren maar naar dat concert haat ik ze ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik haat blof en associeer dat best met zulke dames ja
quote:
Ik ken de 2 evenementen die je hebt bezocht/gaat bezoeken niet, maar ik geloof je.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij Imperial Never Say Die Club Tour waren er anders ook wel watkuikens en binnenkort naar Rise Against, daar zal vast ook wel wat rondlopen.
Maar ik hou me bij Sabine.
Ik zeg het nietquote:
Als die ook op mijn naam slaat, thanksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thirza vind ik anders. Net als Thera, dat vind ik ook een mooie naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |