vrij weinig. iets met caviás, fietsbroeken en bureaustoelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat topic heb ik gemist en niet teruggelezen, watskeburt?
i did that honey!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Rock, honey, geef hem ff een update??
Splinters in je mond jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Erover gooien zal niet zo'n probleem zijn, tis nogal klein hierEn heb jij een balk? Splinters
filmpje staat in t begin van dit topicquote:
zeep water spoelen jij!quote:
Owquote:
Kijk een samenvattingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jemig, doe dat dan ff! ik ben een travestiet en pino wil weten of alors' mossel rauw is!
Een nog hoger iqquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Je IQ zal met 10 punten stijgen na al dat intellectuele leesvoer!
pino heeft nog wel een worst voor je!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:19 schreef alors het volgende:
Ik heb alweer honger, en ik heb al zo veel gegeten vandaag
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pino heeft nog wel een worst voor je!
niet op die worst slaan! dat is pijnlijk!quote:
Spoelen, nu!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pino heeft nog wel een worst voor je!
nee, want jij wil gewoon je verse worst in Alors' rauwe mossel deponeren.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:23 schreef Pino112 het volgende:
I guess those penis enlargement pills are working, you're twice the dick you were yesterday!
zo kun je het ook noemen ja....pas je op voor t sesamzaad? of zit dat er niet op....?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:23 schreef alors het volgende:
Ik heb me al gestort op een meergranencracker
Nou, dat neemt je honger weg inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:23 schreef alors het volgende:
Ik heb me al gestort op een meergranencracker
ja en nog veel meer zaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo kun je het ook noemen ja....pas je op voor t sesamzaad? of zit dat er niet op....?
Dat kan er wel in binnenkort..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo kun je het ook noemen ja....pas je op voor t sesamzaad? of zit dat er niet op....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |