quote:Wat moet ik doen als de e.dentifier de melding pin blocked geeft?
Als u drie keer een verkeerde pincode hebt ingetoetst op de e-dentifier, wordt uw pinpas uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd voor het opladen en gebruiken van de Chipknip, de toegang tot ABN AMRO Internet Bankieren en de nieuwe ABN AMRO geld- en betaalautomaten die al gebruik maken van de EMV-chip. U kunt wel nog met u pas pinnen bij geld- en betaalautomaten die gebruik maken van de magneetstrip op de pas. Als u uw pincode nog weet kunt u, met een geldig identiteitsbewijs, bij een ABN AMRO-bankshop de chip op de pas laten deblokkeren. Als u uw pincode bent vergeten, dient u een nieuwe pas aan te vragen via de internetsite van ABN AMRO, de ABN AMRO Servicelijn 0900 - 0024 (¤ 0,10 per minuut, alleen voor particuliere klanten) of een ABN AMRO-vestiging.
yups, kan je gewoon in de bank laten doen. Kastje erbij en presto, je pinpas is weer good to go. Let op, dit grapje werkt _niet_ met de chipknip, dus als die geblokkeerd is, dan moet je wel een nieuwe pas aanvragen (been there done thatquote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef Durodona het volgende:
ID bewijs in dat geval , dus gewoon laten unblocken
Juist, en als iedereen jou hun bankpas zomaar overhandigd dan verdienen ze het om dat ding geblokkeerd te hebben...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Ik neem aan dat de edentifier hetzelfde is als de Rabobank Reader.
Een apparaatje waar je je pas in moet steken.
Nu kan ik in de Rabobank Reader ook mijn ING pas insteken. Bij 3x foute pincode kan ik dus gewoon de pas blokkeren.
Als ik kansloos zou zijn zonder leven betekent het dat ik gewoon iedereen zijn pinpas kan laten blokkeren met de edentifier/random reader?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |