abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:37:22 #251
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92168127
quote:
99s.gif Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Al heel lang zo. Je kunt de leukste uitkiezen. :P
Ik post in allebei :') Vrij kansloos dus :D
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:42:31 #252
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92168298
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik post in allebei :') Vrij kansloos dus :D
Haha, ja ik zag het! Ik ben veel meer in LIF dan in SPO, dus ik post alleen hier.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:45:35 #253
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92168412
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Haha, ja ik zag het! Ik ben veel meer in LIF dan in SPO, dus ik post alleen hier.
Ik ook, maar vind beide topics interessant, gezien ze over precies hetzelfde gaan :P
pi_92168793
Tof, dan doe ik dat ook.

Begin morgen met week 2. Weer 22 minuten hardlopen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:39:08 #255
92279 N.icka
Windforce 11
pi_92172838
Heb met dit koude weer wel sneller last van dat ik steeds moet hoesten :(
pi_92175106
Goedemiddag mede-fokkers!!

Een simpel vraagje aan jullie:
Ik wil gaan trainen voor een marathon die nog heel ver weg is. Dit jaar eerst enkele 10 KM en eventueel 21 KM wedstrijden.
Maar nu mijn vraag, is het verstandig om het hardlopen af te wisselen? dus bijv fietsen in de sportschool erbij te doen? en evt roeien?
Of toch gewoon puur mijn focus te leggen op het hardlopen?

Mijn dank is groot :)
pi_92178738
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:26 schreef MvN_Rdam het volgende:
Goedemiddag mede-fokkers!!

Een simpel vraagje aan jullie:
Ik wil gaan trainen voor een marathon die nog heel ver weg is. Dit jaar eerst enkele 10 KM en eventueel 21 KM wedstrijden.
Maar nu mijn vraag, is het verstandig om het hardlopen af te wisselen? dus bijv fietsen in de sportschool erbij te doen? en evt roeien?
Of toch gewoon puur mijn focus te leggen op het hardlopen?

Mijn dank is groot :)
Ik denk dat je het beste eens kan gaan praten met een trainer op een av. Die kunnen je helpen, er zijn allerlei marathonschema's die je voorbereiden op die afstand. En ik weet zeker dat ze je een goed antwoord kunnen geven op je vragen.

Belangrijk is je conditie, je zal daar veel aan moeten werken. Daarmee zal fietsen etc zeker helpen.
Ik denk ook dat dat geen kwaad kan, pas wel op voor overbelasting.

Succes met trainen in ieder geval :D
II 'Who runs in circles never gets far' II
pi_92179109
Ik ben nogal een japan-freak en dit lijkt mij wel tof: http://www.tokyo42195.org/2011/index_en.html
Hoe lang moet je trainen voor een marathon als je complete noob bent? (en nee, ik denk niet dat ik dit jaar nog ga redden :P )
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_92179544
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben nogal een japan-freak en dit lijkt mij wel tof: http://www.tokyo42195.org/2011/index_en.html
Hoe lang moet je trainen voor een marathon als je complete noob bent? (en nee, ik denk niet dat ik dit jaar nog ga redden :P )
tussen de 6 en 9 maanden.. maar ik neem er anderhalf jaar voor.. wil in de tussen tijd 10 KM en 21 KM gaan lopen. Wil het beste uit mezelf halen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:32 schreef ClearOdds het volgende:

[..]

Ik denk dat je het beste eens kan gaan praten met een trainer op een av. Die kunnen je helpen, er zijn allerlei marathonschema's die je voorbereiden op die afstand. En ik weet zeker dat ze je een goed antwoord kunnen geven op je vragen.

Belangrijk is je conditie, je zal daar veel aan moeten werken. Daarmee zal fietsen etc zeker helpen.
Ik denk ook dat dat geen kwaad kan, pas wel op voor overbelasting.

Succes met trainen in ieder geval :D
Oke.. ga ik zeker eens doen! tnx :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:30:37 #260
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_92184482
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:11 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ik ben ook wel toe aan het wat uitdagender werk , maar ik wil me wel aan het schema houden.
We zullen zien of ik morgenavond nog leef :+
*O*

Het viel niet mee met dit regenachtige weer, maar ik heb het gehaald! Ik moest soms even doorbijten, maar ik ben nu wel moe en voldaan ;)
pi_92187419
Bij een sportshop hier in de buurt zijn loopbroeken en loopjasjes van Asics in de aanbieding. De broek is ¤25 en het jasje is ¤30.
Bij Sport2000 zijn verschillende loopschoenen van Asics in de aanbieding, van ¤80 naar ¤50. :)

Ik heb zowel de broek als het jasje en de schoenen nog nodig. Goede ervaringen met Asics hier?
pi_92189214
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef MvN_Rdam het volgende:

[..]

tussen de 6 en 9 maanden.. maar ik neem er anderhalf jaar voor.. wil in de tussen tijd 10 KM en 21 KM gaan lopen. Wil het beste uit mezelf halen.

[..]

Oke.. ga ik zeker eens doen! tnx :)
Dan ga ik maar voor de marathon van 2012 2013 :D

[ Bericht 1% gewijzigd door MissMSX op 01-02-2011 20:48:23 ]
50.000 O+
pi_92189545
Daaaag.. :W

Ik wil, na minimaal vijf eerdere pogingen, opnieuw beginnen met de Start-to-Run-mp3's van onze geliefde Evy. Alle vorige keren ben ik niet verder gekomen dan les 5 of 6, het ging niet eens zo slecht, maar dan was de motivatie weg of had ik het "te druk" met andere dingen.. Wel altijd mega spierpijn op de rustdag trouwens. O-)

Nu ik student af ben en het "stabiele leven" van een werkende heb (zover dat kan met onregelmatige diensten), wil ik me er toch weer eens opnieuw aan gaan wagen. Voordeel is dat ik nu wel geld heb om te investeren in hardloopschoenen; voorheen rende ik op m'n Asics Tigers, Puma Sprints of Nike Air Max, hahaha.. :') Met name die laatste waren niet zo fijn voor mijn enkels (terwijl ik altijd dacht dat Nike Air Max-schoenen zo'n geweldige vering hadden).

Met dit forum als steuntje in de rug hoop ik het dit keer wel vol te gaan houden! Ik zou zo graag een half uurtje achter elkaar kunnen hardlopen! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2011 20:10:09 ]
pi_92190949
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef zjenien85 het volgende:
Daaaag.. :W

Ik wil, na minimaal vijf eerdere pogingen, opnieuw beginnen met de Start-to-Run-mp3's van onze geliefde Evy. Alle vorige keren ben ik niet verder gekomen dan les 5 of 6, het ging niet eens zo slecht, maar dan was de motivatie weg of had ik het "te druk" met andere dingen.. Wel altijd mega spierpijn op de rustdag trouwens. O-)

Nu ik student af ben en het "stabiele leven" van een werkende heb (zover dat kan met onregelmatige diensten), wil ik me er toch weer eens opnieuw aan gaan wagen. Voordeel is dat ik nu wel geld heb om te investeren in hardloopschoenen; voorheen rende ik op m'n Asics Tigers, Puma Sprints of Nike Air Max, hahaha.. :') Met name die laatste waren niet zo fijn voor mijn enkels (terwijl ik altijd dacht dat Nike Air Max-schoenen zo'n geweldige vering hadden).

Met dit forum als steuntje in de rug hoop ik het dit keer wel vol te gaan houden! Ik zou zo graag een half uurtje achter elkaar kunnen hardlopen! ^O^
Is dat niet al motivatie genoeg? *O*
50.000 O+
pi_92191269
Zou je denken hè.. Maar de vorige keren haakte ik op één of andere manier ook af. :{w
pi_92192086
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef zjenien85 het volgende:
Zou je denken hè.. Maar de vorige keren haakte ik op één of andere manier ook af. :{w
Waar woon je? Heb je geen 5km wedstrijd in de buurt over een paar maanden? Dan heb je een concreet doel om naartoe te werken.

En delen met andere lopers is ook fijn. Heb je vrienden of collega's die ook (willen) lopen?
50.000 O+
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:06:29 #267
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92193247
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Waar woon je? Heb je geen 5km wedstrijd in de buurt over een paar maanden? Dan heb je een concreet doel om naartoe te werken.

En delen met andere lopers is ook fijn. Heb je vrienden of collega's die ook (willen) lopen?
Marikenloop is in mei, in Nijmegen.
pi_92193778
Daar zou ik me echt niet voor op durven geven, haha.. Ik begrijp jullie helemaal, en het is een concreet doel en een stok achter de deur, maar ik zie mezelf dat echt niet doen ofzo.. Terwijl ik nu wel zonder enige training en conditie 2 km achter elkaar hardloop ofzo, dus eigenlijk valt 5 wel mee dan.. Ik denk er over na. ;)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:35:46 #269
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92195157
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef zjenien85 het volgende:
Daar zou ik me echt niet voor op durven geven, haha.. Ik begrijp jullie helemaal, en het is een concreet doel en een stok achter de deur, maar ik zie mezelf dat echt niet doen ofzo.. Terwijl ik nu wel zonder enige training en conditie 2 km achter elkaar hardloop ofzo, dus eigenlijk valt 5 wel mee dan.. Ik denk er over na. ;)
Ik heb me ook opgegeven. Ook zonder conditie. Kben nu bij les 7. :)
pi_92195596
*O* Hoi, hoi, hoi, ik heb de 3 minuten aan het eind van les 1 ook helemaal gehaald! Donderdag ga ik dus les 2 doen, eens kijken of ik die in minder dan 3 lessen goed kan lopen.
Spoilers!
pi_92196456
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:26 schreef Periodista het volgende:
Bij een sportshop hier in de buurt zijn loopbroeken en loopjasjes van Asics in de aanbieding. De broek is ¤25 en het jasje is ¤30.
Bij Sport2000 zijn verschillende loopschoenen van Asics in de aanbieding, van ¤80 naar ¤50. :)

Ik heb zowel de broek als het jasje en de schoenen nog nodig. Goede ervaringen met Asics hier?
Ik heb Asics schoenen, shirt met lange mouwen en handschoenen. Ik heb nergens klachten over, prima spullen :)

Qua schoenen heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Voor mijn tights heb ik voor een ander merk gekozen omdat die stof fijner was dan van asics.

Het blijft toch een persoonlijke keuze maar Asics is (volgens mij) een van de betere hardloopmerken.
II 'Who runs in circles never gets far' II
pi_92204168
Ik ben ook Asics fan en over New Balance, Saucony & Craft ben ik ook tevreden. :)

Maar het liefst koop ik toch Asics stuff, sowieso schoenen, weet niet waarom eigenlijk, ik heb vertrouwen in het merk.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:57:30 #273
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92204647
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
*O* Hoi, hoi, hoi, ik heb de 3 minuten aan het eind van les 1 ook helemaal gehaald! Donderdag ga ik dus les 2 doen, eens kijken of ik die in minder dan 3 lessen goed kan lopen.
Gewoon rustig aan doen tijdens t lopen, van mij part rustig aan joggen :Y
  woensdag 2 februari 2011 @ 00:01:52 #274
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92204861
Ik kijk niet eens naar t merk :P
Heb qua kleding/schoenen:
-Schoenen van Saucony
-Tight van New Balance (zomer), tight van Nike (winter)
-Hardloopshirt van Nike, New Balance, Crivit (v/d Lidl)
-Sokken van Crivit (Lidl dus, en zitten bij mij het fijnste), Falke.
-Hardloopjack van de AH :D Jaren geleden gekocht, is nog perfect. Wil dit jaar wel misschien een nieuwe.

Zolang de stof maar goed is, en het lekker zit. Als het er ook nog leuk uit ziet, bonus :P
pi_92205827
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even een leuke aanvulling... Ik ging dus voor het eerst in het donker lopen en ik ben gelijk goed getraumatiseerd. Ik wilde toen ik binnen was nog even rekken en strekken. Ik pak mn schoen vast en er kwam iets nats op mijn hand. Ik was nog in de hoop dat het gewoon aarde was maar nee, poep! Ik had al een hekel aan honden en dat is nu alleen nog maar erger, gatverdegatver.
Als je overdag rent zie je tenminste waar je loopt. Of je moet niet in zo'n pauperbuurt gaan wonen natuurlijk maar daar wordt aan gewerkt ;) .

Bah bah bah :r
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')