Dat dus. En dan had ik niet eens aan jouw wervelwind-karaktertrekken gedachtquote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen.
Volgens mij kom ik dan half strompelend ala Kramer in Seinfeld naar binnen stuiteren, achter me aan fladderen nog wat restjes papier die van het moodbord afvliegen in de wervelwind die Kluts heet.
Dat probeer ik idd te vermijden, een brief langer maken omdat het zo hoort. Die brief moet zijn hoe ik ben, en ik ben zelf ook van het niet lullen maar poetsen. En daarbij, ik wil dat ze nieuwsgierig worden, niet gelijk al een oordeel kunnen hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima toch? Twee regels erbij om je brief te openen en 1 regel om je brief te sluiten en daar is je sollicitatiebrief. Laat je niet verleiden tot een herhaling van je cv of semi-grappige zinsnedes. De kans dat de lezer jouw gevoel voor humor niet deelt, is best aanwezig namelijk.
Ja, die messen zijn scherp. Die heb ik volgens mij ook in de handen gehad toen ik nog in de slagerij stond.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb in een slagerij gewerkt en me met een Victorinox klauwhard in mijn vinger gesneden, niet normaal meer.
Dat klopt ja. Zwillings blijft trouwens wel mijn favoriet, maar dat is dus te duur voor haar.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
Hierbij is Sabatier trouwens een streek in Frankrijk, je hebt meerdere fabrikanten die met deze naam schermen. Net zoiets als Solingen.
Mijn ex heeft zich er ooit mee in zijn buik gestoken.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb in een slagerij gewerkt en me met een Victorinox klauwhard in mijn vinger gesneden, niet normaal meer.
Ze hebben alleen in die slagersserie geen echt lekkere koksmessen, die lopen wat schuin naar mijn mening. Maar de grip.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat hij die messen bedoelt hoor... Ik kan me alleen het merk niet herinneren. Ik heb het ook nog niet gevraagd
Alsof Singles-meets hier doorgaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Toch een keer naar een meet gaan, sommige mensen hier wil ik gewoon eens in het echt gezien hebben.
Nu willen wij natuurlijk weten: Wie?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Toch een keer naar een meet gaan, sommige mensen hier wil ik gewoon eens in het echt gezien hebben.
Pa wil de messen voor het bewerken van vlees, dus ik denk dat juist slagersmessen wel geschikt zijn dan. Uitbenen en fileren en zo.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze hebben alleen in die slagersserie geen echt lekkere koksmessen, die lopen wat schuin naar mijn mening. Maar de grip.
Onze geliefde mod!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu willen wij natuurlijk weten: Wie?
Oeh, wat wilde hij daarmee bereiken?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ex heeft zich er ooit mee in zijn buik gestoken.
Namen willen we horen!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Jou kennende zal het vast de Tiet-100 van vrouwelijk Fok! zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:19 schreef Q. het volgende:
Toch leuk wat je tegenkomt in je Ontvangen MSN bestanden map na 5 jaar verzamelen.
Dan moet je zeker Victorinox hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa wil de messen voor het bewerken van vlees, dus ik denk dat juist slagersmessen wel geschikt zijn dan. Uitbenen en fileren en zo.
100 maar?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jou kennende zal het vast de Tiet-100 van vrouwelijk Fok! zijn.Onder andere.
Tijdens het slachten.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, wat wilde hij daarmee bereiken?
Nu ik er over nadenk, kon hij dat merk nog best eens genoemd hebben. Ik vraag het nog wel eens naquote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je zeker Victorinox hebben.
Ik gebruikte die uitbeenmessen voor ALLES thuis.
Krassen dus.... Daar zijn aparte topics voor heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Kluts het volgende:
Mijn ex heeft zich er ooit mee in zijn buik gestoken.
Ah, naar Homeij gaan dan maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa wil de messen voor het bewerken van vlees, dus ik denk dat juist slagersmessen wel geschikt zijn dan. Uitbenen en fileren en zo.
jou, amongst others.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu willen wij natuurlijk weten: Wie?
Oeh, dat is wel dom. Ik kan zo ook niet op de naam komen, trouwensquote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tijdens het slachten.Bedrijfsongeval dus. Hij had niet zo'n malienkolder aan.
( heet anders, maar ik kom er ff niet op.)
Natuurlijk niet, meets in het algemeen werken niet meer. Iedereen is wel een beetje uitgemeet.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maar idd ik geloof dat die meets allemaal gedoemd zijn te falen? Zou het liggen aan stairway?
Zoals het hoort.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat probeer ik idd te vermijden, een brief langer maken omdat het zo hoort. Die brief moet zijn hoe ik ben, en ik ben zelf ook van het niet lullen maar poetsen. En daarbij, ik wil dat ze nieuwsgierig worden, niet gelijk al een oordeel kunnen hebben.
Ik? Hoezo?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
jou, amongst others.
Er zijn er hier enkelen die opvallen door karakter over verschijning. Lijkt me grappig om te zien hoe dat er irl uitziet.
Maar idd ik geloof dat die meets allemaal gedoemd zijn te falen? Zou het liggen aan stairway?
Zaterdag 6 man? Best netjes eigenlijk, en we zijn idd maar 10-15min in de Stairway geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
jou, amongst others.
Er zijn er hier enkelen die opvallen door karakter over verschijning. Lijkt me grappig om te zien hoe dat er irl uitziet.
Als je Zwilling maar gewoon uitspreekt als [tswilling] en niet [zwilling].quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Zwillings blijft trouwens wel mijn favoriet, maar dat is dus te duur voor haar.
Meer namenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
jou, amongst others.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |