Maar je wilt toch ook nog naar die club of zo? Mja, ik moet even kijken van de week, dan wordt 't schoolgeld afgeschreven.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eten, drinken en slapen zijn gratis, vervoer ook voor het grootste deel.
Hij had het over een specifiek merk, dus ik wil eerst kijken wat die kost.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon wat spul van Sabatier, is goed genoeg hoor voor wat hij wil en redelijk betaalbaar.
Ken je haar budget? Anders kan je het niet weten.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon wat spul van Sabatier, is goed genoeg hoor voor wat hij wil en redelijk betaalbaar.
http://www.intermediair.n(...)llicitatiebrief.htmlquote:Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand een site ofzo waar ik goeie voorbeelden van een sollicitatiebrief vandaan kan halen? Ik heb inspiratie nodig en zit een beetje vast.
Dat helaas niet..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:10 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand een site ofzo waar ik goeie voorbeelden van een sollicitatiebrief vandaan kan halen? Ik heb inspiratie nodig en zit een beetje vast.
Het is niet dat ik niet weet hoe het moet, en op google krijg je ook een hoop suggesties, maar daar zit ook een hoop crap tussen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.intermediair.n(...)llicitatiebrief.html
Het moet uiteindelijk toch uit jezelf komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet weet hoe het moet, en op google krijg je ook een hoop suggesties, maar daar zit ook een hoop crap tussen.
Ja, daarom juist. Anders had ik wel Zwillings o.i.d. aangeraden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
Ken je haar budget? Anders kan je het niet weten.
Het is misschien wat extreem soms, maar kijk er eens naar: http://www.hongkiat.com/b(...)me-curriculum-vitae/quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet weet hoe het moet, en op google krijg je ook een hoop suggesties, maar daar zit ook een hoop crap tussen.
Ik vind het ook erg moeilijk... Ik moet de inspiratie soms uit m'n tenen halenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kijk het sowieso nietquote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Boudibou het volgende:
En kan iemand mij uitleggen waarom Boer Zoekt Vrouw 5.1 miljoen kijkers haalt..
Geen idee, ik hoor niet bij die 5.1 miljoen kijkers.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Boudibou het volgende:
En kan iemand mij uitleggen waarom Boer Zoekt Vrouw 5.1 miljoen kijkers haalt..
Dat is zo. Overigens schijnt volgens een paar vrienden het merk van Herman de Blijker ook goed te zijn (bij de Blokker te koop).quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Anders had ik wel Zwillings o.i.d. aangeraden.
Victorinox is trouwens ook goed èn betaalbaar.
Nee, Zwillings is afgekeurd, ik ga geen 120 euro betalen voor een mes. Volgens mij is dat ook niet het merk dat pa wil hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet teveel aandacht besteden aan de brief zeg ik dan. Selectie gebeurt vooral op je cv. Je brief wordt voor de vorm nog naar gekeken en daar word je alleen op afgewezen als die vol staat met taal-, stijl- of grammaticafouten.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Kluts het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Het moet uiteindelijk toch uit jezelf komen.
Zucht.quote:Het gaat niet alleen om diploma's en werkervaring, het gaat er om wie jij bent en wat jij te bieden hebt, vindt Van Zwieten. Een onderdeel van de cursus is daarom het maken van een moodboard. Door plaatjes uit tijdschriften te knippen en op te plakken maken de cursisten een sfeerbeeld van zichzelf. 'Sommige mensen nemen hun moodboard mee naar het sollicitatiegesprek. Dan krijg je dus automatisch een veel persoonlijker gesprek.'
Is laatst wel erg achteruitgegaan in kwaliteit heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Van Zwieten, waar ken ik die naam toch van...?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Zucht.
* pakt lijm, schaar en tijdschriften.
Een fucking moodboard naar je sollicitatie meenemenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Zucht.
* pakt lijm, schaar en tijdschriften.
Victorinox is wel (als we het over dezelfde messen hebben) van erg zacht staal gemaakt dat voor slagers fijn is maar wel heel vaak geslepen moet worden (wat voor dezelfde slagers weer geen probleem is) wat vervelend kan zijn vor een thuissituatie.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik krijg altijd positief commentaar over mijn CV. Die is duidelijk, maar er blijft nog wel ruimte voor een gesprek over. Ik heb alleen bij de brief zelf al snel dat ik denk "nu heb ik wel gezegd wat ik wilde zeggen". En dan heb ik 1.5 alinea.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet teveel aandacht besteden aan de brief zeg ik dan. Selectie gebeurt vooral op je cv. Je brief wordt voor de vorm nog naar gekeken en daar word je alleen op afgewezen als die vol staat met taal-, stijl- of grammaticafouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |