Volgens mij hebben ze (kruiden) jou ook flink geholpen tegen de pijn voordat je onder het mes ging.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef Soury het volgende:
Uh Disana had het over transplantatie in de toekomst. Wat nou kruiden
Neuh,er is volgens mij weinig boeiends op TV.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Disana het volgende:
Ik snap je wel Teun maar ik wacht toch liever het artsenoverleg af in de hoop dat ze toch nog een tussenweg kunnen vinden.
Jammer, ik kan niets leuks op de tv vinden, jullie wel? Bij gebrek aan beter staat hier Spoorloos op.
Even in de gids gebladerd en je hebt gelijk. Dan ga ik maar weer een glaasje ijsthee inschenkenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh,er is volgens mij weinig boeiends op TV.
Dat is altijd mooi natuurlijk. Verdorie, ik hoorde vannacht iets bij Adeliene van Lier dat ik voor jou wilde onthouden, maar ik ben het glad vergeten. Ze had iemand op bezoek en het gros was bagger maar er werd iets verteld dat ik had willen onthouden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat vredige muziek voor op de achtergrond.
Ik lees dit nu pas Disana. Laysa wees mij er op! (We leven met je hoewel je daar eigenlijk niet veel aan hebt).quote:Op maandag 24 januari 2011 20:11 schreef Disana het volgende:
De cardioloog vertelde dat ik een hartinfarct heb gehad waardoor mijn hart is beschadigd en niet meer goed klopt. Ik heb daar nooit iets van gemerkt. Daardoor is de hartslag zo hoog (120) en daardoor kan ik bijna niets.
Maar het grote probleem is dat ik bepaalde medicijnen (ace-remmers) niet kan gebruiken omdat mijn kalium dan omhoog schiet en dat is ook dodelijk zoals we al hebben gemerkt.
En verder is het nog grotere probleem dat er niet gedotterd kan worden omdat er dan eerst gekatheteriseerd moet worden met contrastvloeistof - en dat is funest voor de nieren.
En dat geldt ook voor een soort pacemaker - er is gewoon geen onderzoek en voorbereiding mogelijk omdat mijn nieren het dan begeven en ik dan meteen doodga.
Oh en een transplantatie kon ook nog niet, dat zou ik nog niet overleven.
Maar ze gaan toch om de tafel zitten, de cardioloog en het team nefrologie, om mogelijk toch ergens een gaatje te zien.
Nou ja ik vertel het maar gewoon. Ik ga er verder niet over zeiken hoor en hoop natuurlijk straks nog gewoon mee te kunnen streamen.
En Beenhakker per direct weg. Wanneer denk jij dat Been moet vertrekken? Ik schat in binnen vier weken.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op ned2 tegenlicht over Wikileaks.
Dit jaar niet meer, zolang ie boven de degradatiestreep blijft. Daaronder wordt 't lastig, gaan ze misschien toch voor een oude rot als van Hanegem.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
En Beenhakker per direct weg. Wanneer denk jij dat Been moet vertrekken? Ik schat in binnen vier weken.
Ik drink gewoon even mijn koude koffie op.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Disana het volgende:
Dankjewel Kardinaal. Jij mag ook iets lekkers te drinken inschenken
Werkte weer es niet de quote. Maar Pijn en de aandoening van Disana is zeker niet het zelfde.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze (kruiden) jou ook flink geholpen tegen de pijn voordat je onder het mes ging.
Beetje flauw natuurlijk, maar waar een lichaam ergens in onbalans is, chemie ook niet de oplossing kent, kan een kleinigheid, een detail (lees kruiden) er net weer voor zorgen dat het de andere kant op kantelt.
Dat is waar maar pijn en een dergelijke aandoening is zeker niet het zelfde
In ieder geval dat je misschien weer wat aansterkt en de volgende operatie beter aankunt![]()
Misschien moet ik het 'r zelf even vragen, Adeliene woont hier in de straat. Leuk mensquote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is altijd mooi natuurlijk. Verdorie, ik hoorde vannacht iets bij Adeliene van Lier dat ik voor jou wilde onthouden, maar ik ben het glad vergeten. Ze had iemand op bezoek en het gros was bagger maar er werd iets verteld dat ik had willen onthouden.
Binnen 4 weken zit van Hanegem op de stoel van Been, 100 %quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit jaar niet meer, zolang ie boven de degradatiestreep blijft. Daaronder wordt 't lastig, gaan ze misschien toch voor een oude rot als van Hanegem.
22.05 nieuwe dramaserie ned 1 rembrandt en ik lijkt me wel goed, met michel romeynquote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Disana het volgende:
Ik snap je wel Teun maar ik wacht toch liever het artsenoverleg af in de hoop dat ze toch nog een tussenweg kunnen vinden.
Jammer, ik kan niets leuks op de tv vinden, jullie wel? Bij gebrek aan beter staat hier Spoorloos op.
Als ie Been eruit gooit zijn alle ogen op Gudde gericht he, vergeet dat niet. Verder is alles weg, de voorzitter (jaren geleden), technisch directeur en dan ook de trainer.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Jian het volgende:
Binnen 4 weken zit van Hanegem op de stoel van Been, 100 %
Oh wat leuk, ik vind haar ook wel sympathiek. En zo'n brede culturele belangstelling ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moet ik het 'r zelf even vragen, Adeliene woont hier in de straat. Leuk mens
Gudde is ook binnen een paar weken weg. Die hele club van nieuwe geldschieters zijn niet gecharmeerd van Gudde en Been heeft de steun van het publiek niet meer en dus ook niet van de geldschieters. Binnen 4 weken let maar op.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ie Been eruit gooit zijn alle ogen op Gudde gericht he, vergeet dat niet. Verder is alles weg, de voorzitter (jaren geleden), technisch directeur en dan ook de trainer.
Dat zou wat anders zijn dan een fluwelen revolutiequote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Gudde is ook binnen een paar weken weg. Die hele club van nieuwe geldschieters zijn niet gecharmeerd van Gudde en Been heeft de steun van het publiek niet meer en dus ook niet van de geldschieters. Binnen 4 weken let maar op.
Ja, maar ze moeten wat hè. De formule Been werkt niet (meer) en die investeerders hebben er toch allemaal een hoop geld in zitten. Van Hanegem komt, Been zal dan niet willen blijven. Het zal niet lang duren.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zou wat anders zijn dan een fluwelen revolutie.
Ik weet niet van van Hanegem en ik weet niets van 100 procent. Maar ik voel aan mijn water dat Been op het punt staat om eruit gekieperd te worden. Kan ook bijna niet anders, die twee waren twee handen op één buik.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Binnen 4 weken zit van Hanegem op de stoel van Been, 100 %
Toen ik nog een zweterige pre-puber was presenteerde ze een jeugdprogramma op tv en was ik 'verliefd' op haar en nu woon ik bij haar in de straat.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk, ik vind haar ook wel sympathiek. En zo'n brede culturele belangstelling ook.
Afgelopen zaterdag scandeerde de trouwe aanhang "rot op Been" dat is zelfs bij die 10-0 voor PSV niet gebeurd. Nee, het is inderdaad over met Mario, zeker nu Willem weer gezegd heeft dat hij Feyenoord wil helpenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet van van Hanegem en ik weet niets van 100 procent. Maar ik voel aan mijn water dat Been op het punt staat om eruit gekieperd te worden. Kan ook bijna niet anders, die twee waren twee handen op één buik.
Dankjewel Deesquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje Disana, wat een verhaal, de moed zakt er bijna van in je schoenen.
En verder weet ik even niet wat ik erover zeggen moet, behalve sterkte ermee
Dapper zeg, twee of drie keer in de week?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vanavond sinds maanden weer eens wezen sporten en eerlijk gezegd viel dat helemaal niet tegen.
Woensdag weer
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Disana het volgende:
Scrute, heeft ze een vriendje? Anders zou ik zeggen: probeer het eens, het is echt een leuk mens.
Ik denk dat ze zich beslist gevleid zou voelen. Het heeft zoiets liefs, puberjongens in love. Mijn vader was in die tijd op Brigitte Bardot.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft iig een gezin. Een andere user, die tot voor een paar jaar een straat verderop woonde, zei ook al dat ik haar dat verhaal moest vertellen maar ik heb het (nog) niet aangedurfd.
Ey goed van jouquote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vanavond sinds maanden weer eens wezen sporten en eerlijk gezegd viel dat helemaal niet tegen.
Woensdag weer
Waarom zo snel weer, geen spierpijnquote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Woensdag weer
wat voor soort sport, tennissen fitness of zwemmen of met gewchten aof alles bij elkaarquote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Woensdag weer
Het onbeholpene. Gelukkig ben ik de tijd voorbij dat ik 20 keer per dag langs haar huis zou lopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich beslist gevleid zou voelen. Het heeft zoiets liefs, puberjongens in love.
En dat was nou niet bepaald een leuk tiepje in latere jaren. (ook niet geheel onbegrijpelijk)quote:Mijn vader was in die tijd op Brigitte Bardot.
Ik denk nu weer even 3 x per week op op te bouwen en na verloopt van tijd weer terug naar 2 weken.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dapper zeg, twee of drie keer in de week?
Maar je moest het toch even noemen hè, oude liefde slijt nietquote:Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het onbeholpene. Gelukkig ben ik de tijd voorbij dat ik 20 keer per dag langs haar huis zou lopen.
[..]
En dat was nou niet bepaald een leuk tiepje in latere jaren. (ook niet geheel onbegrijpelijk)
O ja spierpijnquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom zo snel weer, geen spierpijn?
Stoer! Maar 2 weken non-stop lijkt me wat veel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk nu weer even 3 x per week op op te bouwen en na verloopt van tijd weer terug naar 2 weken.
2 x per week, bedoelde ik dusquote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stoer! Maar 2 weken non-stop lijkt me wat veel.
Teun was te fanatiek en dan is de lol er heel snel af.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
Teun was ook zo fanatiek aan het sporten maar hoor hem daar niet meer over..............
Teun kom er eens in, sport jij helemaal niet meer???
Zo, dat klinkt behoorlijk zwaar maar als je het kunt hebben, waarom niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk nu weer even 3 x per week op op te bouwen en na verloopt van tijd weer terug naar 2 weken.
maar wat doe jij want je leest over me heen denk ik, ren je hard of met gewichten of wat voor sport??? zwemmen kan ookquote:Op maandag 24 januari 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun was te fanatiek en dan is de lol er heel snel af.
Ik vond het ongezond hoe hij sportte.
Garpje. Leuke muziek?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
2 x per week, bedoelde ik dus![]()
Misschien stond die IPod toch iets te hard.
Das juist heel leuk...vind ik danquote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ga je dan naar een sportschool op apparaten trainen en zo? Dat vind ik altijd zo'n nutteloze bezigheid. Ik wil eigenlijk ook wel een wat betere conditie maar zat er meer over te denken om weer te gaan judo-en.
Fijne avond BQquote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Garpje. Leuke muziek?
Fijne avond allemaal, ik ben er weg van.
jij deed toch ook iets met zo een grote bal???quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das juist heel leuk...vind ik dan![]()
beetje fietsen, rennen en crossen...en daarna met gewichten
Nee dat is Juud!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij deed toch ook iets met zo een grote bal???
Jij hebt over mij heen gelezen Heksquote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar wat doe jij want je leest over me heen denk ik, ren je hard of met gewichten of wat voor sport??? zwemmen kan ook
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja spierpijn![]()
Daar had ik even geen rekening mee gehouden, maar ik ben vanavond rustig aan begonnen en heb om te beginnen een half uur gecrosstrainerd, en daarna nog een half uurtje rustig aan met been- en buikspieren.
Het is fitness wat ik doe, Heks, cardio-training en een beetje spieroefeningen.
En het is lekker voor de kop, IPod op en verstand op nul
Ghehehe ja...voor de balans....quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij deed toch ook iets met zo een grote bal???
Ik fiets twee keer per week (hometrainer thuis). Ik denk dat ik in maart-april weer naar de sportschool ga, als de dagen weer wat langer zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
Teun was ook zo fanatiek aan het sporten maar hoor hem daar niet meer over..............
Teun kom er eens in, sport jij helemaal niet meer???
Ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt over mij heen gelezen Heks
[..]
The Policequote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Garpje. Leuke muziek?
Fijne avond allemaal, ik ben er weg van.
Kut, gemist, moet ik later nog effe kijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op ned2 tegenlicht over Wikileaks.
Bij deze woorden sluit ik me maar aan, iets zinnigers als dit weet ik er ook niet over tequote:Op maandag 24 januari 2011 22:29 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
Een bewogen SC-dagje, zeker als je het zo achter elkaar even terugleest.
Disana, wat vreselijk sneu voor je, om zo 'gevangen' te zitten. Hopelijk zien de doktoren nog ergens een mogelijkheid om iets voor je hart te kunnen doen zonder dat het je leven onmiddelijk in gevaar brengt.
sorry deisyy weer opnieuw gezocht, nou sucses met het sporten, en Teun ook gelezen,quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ja, verstand op nul is wel even prettig voor je.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben 2 ons aangekomen in plaats van afgevallen
Nah... gewoon teveel ook denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eet je toch verkeerd denk ik als je aankomt inplaats van afvalt.
hahahha oke geeft het lekker koken maar de schuld, ach morgen weer een dag.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... gewoon teveel ook denk ik![]()
Vanavond had ik Bami gemaakt en het was zo lekker maar met de helft van wat
ik heb opgevroten had ik ook wel kunnen overleven,
ik had gewoon TE lekker gekookt dat is het probleem denk ik![]()
daar hou ik het maar even op
Morgen ga ik (weer opnieuw) beginnen !quote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha oke geeft het lekker koken maar de schuld, ach morgen weer een dag.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Morgen ga ik (weer opnieuw) beginnen !
lekker ploatjequote:
Trusten Heks !quote:Op maandag 24 januari 2011 23:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
en ik ben P&W kijken en wens iedereen vast slaap lekkerr.
Is die man al 70quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef spuitje het volgende:
70 Geworden vandaag.............echt een basie
Hoofd omhoog houden Disana, er leven meer mensen met je mee dan je denkt ! Hierbij wens ik je veel sterkte toe.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:29 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
Een bewogen SC-dagje, zeker als je het zo achter elkaar even terugleest.
Disana, wat vreselijk sneu voor je, om zo 'gevangen' te zitten. Hopelijk zien de doktoren nog ergens een mogelijkheid om iets voor je hart te kunnen doen zonder dat het je leven onmiddelijk in gevaar brengt.
goedemoren en rij voorzichtigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 06:30 schreef hondjes het volgende:
Disana sterkte vandaag , hopenlijk hebben de artsen een oplossing.
Goedemorgen![]()
Ik ga
Wat erg! Gaandeweg het lezen dacht ik inderdaad, een transplantatie dan, maar dat kan dus óók niet. Ik hoop dat er een mogelijkheid gevonden wordt Disana, ja, overbodige woorden want natuurlijk hoopt iedereen dat maar ik weet verder ook niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve je heel veel sterkte te wensen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:11 schreef Disana het volgende:
De cardioloog vertelde dat ik een hartinfarct heb gehad waardoor mijn hart is beschadigd en niet meer goed klopt. Ik heb daar nooit iets van gemerkt. Daardoor is de hartslag zo hoog (120) en daardoor kan ik bijna niets.
Maar het grote probleem is dat ik bepaalde medicijnen (ace-remmers) niet kan gebruiken omdat mijn kalium dan omhoog schiet en dat is ook dodelijk zoals we al hebben gemerkt.
En verder is het nog grotere probleem dat er niet gedotterd kan worden omdat er dan eerst gekatheteriseerd moet worden met contrastvloeistof - en dat is funest voor de nieren.
En dat geldt ook voor een soort pacemaker - er is gewoon geen onderzoek en voorbereiding mogelijk omdat mijn nieren het dan begeven en ik dan meteen doodga.
Oh en een transplantatie kon ook nog niet, dat zou ik nog niet overleven.
Maar ze gaan toch om de tafel zitten, de cardioloog en het team nefrologie, om mogelijk toch ergens een gaatje te zien.
Nou ja ik vertel het maar gewoon. Ik ga er verder niet over zeiken hoor en hoop natuurlijk straks nog gewoon mee te kunnen streamen.
quote:
Ja, ik heb inmiddels wel (weer) trek. Straks maar even tussen al die pubers gaan staan en aansluiten in de rij voor een broodje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:21 schreef Marrije het volgende:
Voor Teun voelt het inmiddels bijna als lunchtijd?
Snipverkouden ben ik
en hoeveel tijd heeft hij daar voor nodig gehad?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:00 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Heb de kranten weer even voor jullie gescand.
Wat gedoe in Moskou. GroenLinks bereidt zich voor om tegen de missie Aghanistan te gaan stemmen (had ik nou maar gewed Coos)
En nog wat dingetjes, maar het topnieuws komt uit Hengelo Gelderland:
[ afbeelding ]
Zjuh nuh seh pah! Meestal is het bij dergelijke ranswedstrijdjes van proppestein.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
en hoeveel tijd heeft hij daar voor nodig gehad?
Zo, die is goed met woordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:10 schreef Copycat het volgende:
Een gouden frituurpan gevuld met Diamant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |