Oh ja, twee dingen waar ik bang voor ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
Mijn grootste angst is toch wel mensen verliezen. Heb ik echt nachtmerries van.
ja dat weet ikquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Angst waarschuwt voor gevaar, vergroot je kans op overleving, jwtz
Zonder angst met wildvreemden naar volslagen onbekende plekken in een land waar je de taal niet spreekt!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zorg dat je als eerste gaat. Dan heb je er zelf niet zo'n last van.quote:
Mits terechtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
en daarom is ie juist zo engquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je weet dat dat 1 van de weinige zekerheden in het leven is?
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder angst met wildvreemden naar volslagen onbekende plekken in een land waar je de taal niet spreekt!![]()
+1 Niet meer kunnen horen lijkt mij verschrikkelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Same. Ik vraag me wel eens af wat erger is, gehoor of gezicht. Ik ga voor gehoor. Zonder geluid zou ik echt gek worden.
Op sommige gebieden wel. Maar op het gebied van werk/inkomen niet.quote:
Peutje! Jij kwam ook zaterdag toch?quote:
Ik ben onverwoestbaar. Ik ben een keer gebeten door een zombie, en toen ging de zombie dood aan een infectie.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je geet niet met wild vreemdenquote:
quote:
Dat lijkt me dan weer geweldig!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder angst met wildvreemden naar volslagen onbekende plekken in een land waar je de taal niet spreekt!![]()
[..]
Peutje! Jij kwam ook zaterdag toch?
Ben een carpoolschema aan het opstellen. 14 Excelsheets....
Voor zaterdag?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Oeh .. jij bent stiekem Chuck Norrisquote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben onverwoestbaar. Ik ben een keer gebeten door een zombie, en toen ging de zombie dood aan een infectie.
wel naar wildvreemdenquote:
Aren't we all?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:19 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Oeh .. jij bent stiekem Chuck Norris
Die had ik bij jou gezet idd. Misschien kan je Babsie ook meenemen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kom ook ja, moet nog ff met Samzz en MissB overleggen hoe t reizen gaat.
Wild checkquote:
No I am Stevan Seagalquote:
was al het plan.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die had ik bij jou gezet idd. Misschien kan je Babsie ook meenemen?
Die vraag heb ik eerder vandaag beantwoord eigenlijk, ik ga voor zicht..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Same. Ik vraag me wel eens af wat erger is, gehoor of gezicht. Ik ga voor gehoor. Zonder geluid zou ik echt gek worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |