Vind het idd helemaal niets voor jou, op de een of andere manier.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joah, maar ik gebruik het niet. Veels teveel communicatie al, word er gek van...
Zou je dat wel doen, god weet wat er op de vloer ligtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
Mag ik op blote voeten? Ik heb geen schoenen.
Of wie.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen, god weet wat er op de vloer ligt
Niets dat ik niet in mijn mond zal stoppen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke onderzoeken? Je roept veel maar ik zie geen studies die jouw beweringen staven.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Yuki het volgende:
Uiteraard.
Alle onderzoeken en theorieën ten spijt.
Hoe heet ze? Waar ken je haar van? Wat ga je doen? Foto'squote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe eens niet zo nieuwsgierig joh!![]()
Dat vind ik fijnquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij komt salsa'en en mij vergezellen op de hippiebank, dat is voldoende
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Vind het idd helemaal niets voor jou, op de een of andere manier.
Jij doet 't zelfde.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke onderzoeken? Je roept veel maar ik zie geen studies die jouw beweringen staven.
Ik heb gestofzuigd tapijtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij houdt vast aan een clichématig spreekwoordquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Voorzicht zijn komt voort uit gezond verstand. Angst is immers niet voor niets een slechte raadgever.
Die kan ik wel zoeken hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke onderzoeken? Je roept veel maar ik zie geen studies die jouw beweringen staven.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe heet ze? Waar ken je haar van? Wat ga je doen? Foto's
Ik bedoelde naarmate de avond vordertquote:
Oeh, van dat lekkere hoogpollige wat ik in mn studentenhuis had? Wat er al 20 jaar lag?quote:
Ik zei bron, niet verklaring.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Voorzicht zijn komt voort uit gezond verstand. Angst is immers niet voor niets een slechte raadgever.
Omdat ik zielig ben en niet beter weetquote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom kan ik nou niet gewoon boos op jou worden.. Heel vreemd
Nee, niet hoogpolig. Had wel liever laminaat gehad, maar ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, van dat lekkere hoogpollige wat ik in mn studentenhuis had? Wat er al 20 jaar lag?
Laminaat geeft ook vlekken bij veel vocht..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niet hoogpolig. Had wel liever laminaat gehad, maar ja.
Zorgen dat het niet vocht niet de grond raakt danquote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laminaat geeft ook vlekken bij veel vocht..
Komt wel goed Tijntje, controleer je PM box zometeen maar..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik zielig ben en niet beter weet![]()
Verder enjoy your weekend
Maar je doet net zo goed beweringen. Als je dan van anderen bronnen vraagt, geef die dan zelf ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb anders nergens lopen zeulen met "vele studies die bla bla et al".
Okequote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt wel goed Tijntje, controleer je PM box zometeen maar..
quote:
Jij kijkt nooit het nieuws en leest nooit kranten?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
Maar je doet net zo goed beweringen. Als je dan van anderen bronnen vraagt, geef die dan zelf ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |