abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91815747
Laatste tijd kom ik wat vaker in België en zie dat het nu toch wel flink scheelt met de Nederlandse prijzen! Iemand die weet waar je het beste en goedkoopste in België kunt gaan tanken vanuit Breda gezien? In Baarle Nassau is het in ieder geval goedkoop en werken alle passen, maar is toch een km of 30 en kost veel tijd om daar te komen. Is er niet iets vergelijkbaars net over de grens beetje in de buurt van de E19 ofzo? Er zit zo'n Truckstop geval ofzo zag ik op de grens, maar volgens mij alleen voor vrachtwagens.
pi_91815871
Baarle Nassau is idd goede oplossing :)
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_91816502
Maarja, 30 km vanaf huis. Naar de grens is misschien 10 ofzo?
pi_91816644
Heb je hier wat aan?
http://www.brandstofprijzen.be/
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_91819841
In Belgie is de diesel volgens mij duurder dan in Nederland.
pi_91821497
E19 heeft tussen afslag 1 en 2 een Total.

Je kan ook afslag 1 nemen en dan r. Meer en dan zit er na iets van 500m een pomp.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_91824840
Diesel is nagenoeg hetzelfde qua prijs. Maar Euro95 scheelt toch wel een cent of 10-15 ten opzichte van de goedkoopste pomp in Nederland.

Bij afslag 1 kom je dus ook bij die Total uit? En daar kun je dus ook gewoon normaal met pinpas of mastercard betalen? Ga ik die eens proberen :)
pi_91825238
Nee, je moet tussen afslag 1 en 2 de afslag naar het tankstation nemen (vlak voor afslag 2, daarna kun je makkelijk er af en terug er op r. Breda) om bij Total te geraken.

Bij afslag 1 heb je een pomp van een mij onbekende groep. Ik kom er zelden eerlijk gezegd.

Prijsverschil is inderdaad flink. Met name bij 98, wat er bij mij in moet. Maar voor mij speelt ook mee dat de dichtstbijzijnde pomp gewoon in België ligt en in NL moeilijk 98 te krijgen is.

ps
Bij de total kun je volgens mij met alles betalen. Die andere pomp accepteert volgens mij geen Amex, wat voor mij een nadeel is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_91862775
Bedankt voor je reactie. Binnenkort maar eens proberen dan :)
pi_91871359
Gewoon bij op de E19 bij Meer er of, bovenaan de afrit rechtsaf slaan en je hebt na een paar honderd meter een tankstation. Geen idee welke passen ze daar accepteren, ik tank meestal iets verder op de route. Dan is het nog een paar cent goedkoper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')