Hogere Agrarische School?quote:
Wat is daarquote:
Allesquote:Op maandag 24 januari 2011 20:15 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Waar ga je dan heen..
Daarom. Doe zelf dan ook normaal.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie kwam, dus het schokt me niet
Ja,quote:Op maandag 24 januari 2011 20:20 schreef schommelstoel het volgende:
Ben ik de enige die OT reageerde?
achja...
Maar wat nou als TS geen vrienden heeft?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is sowieso denk ik ook handig om met iemand samen op kamers te gaan en dan de kosten de delen, verder zou ik vrienden raadplegen die al op kamers wonen hoe zij dat geregeld hebben.
Dan ga jij bij hem wonen,aangezien jij er ook geen hebtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Maar wat nou als TS geen vrienden heeft?
Ik heb geen vriendenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is sowieso denk ik ook handig om met iemand samen op kamers te gaan en dan de kosten de delen, verder zou ik vrienden raadplegen die al op kamers wonen hoe zij dat geregeld hebben.
Ja veel te duur, ¤350 is maxquote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef Ozjifu het volgende:
[..]
Ohja, daar vragen ze 500 euro excl. voor een kamertje per maand. Haha
GOEIE COMEBACK JOH.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan ga jij bij hem wonen,aangezien jij er ook geen hebt
Jammer, wilde me net aanbiedenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendenThanks for reminding!
Geen vrienden die al op kamers zijn of die nog gaan.
En ik wil niet delen, word je gek van op elkaars lip (ervaring van lange vakanties).
Weer me mond voorbij gepraatquote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jammer, wilde me net aanbieden
ik kreeg een glimlach op mn gezichtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |