Ik heb niet eens een harde schijfquote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schaam je!
Oh voor iedereen die 29-01 komt; neem je harde schijf mee. Ik heb nogal wat muziek, films, series en cabaret
Haha, zoiets ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wil verhuizen naar Zuid-Limburg maar bent bang dat Peuter de mensen er niet verstaat?
Tja, jong of oud, groot of klein... het zijn allemaal mensen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
Ik erger me regelmatig aan volwassenen. Die zijn net zo erg, maar dan zonder goed excuus.
Ik kan je nog wel wat ziekenhuizen aanraden hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die maken toch net wat minder herrie in de wachtkamer over het algemeen.
Houd er wel rekening mee dat Peuter op zijn leeftijd nog een enorm aanpassingsvermogen heeft. Hij kan alle talen nog leren. zelfs Limburgs, vriendjes maken, die vind zijn draai in het buitenland echt wel.quote:
Soms durf ik dat te betwijfelenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, jong of oud, groot of klein... het zijn allemaal mensen.
"zelfs Limburgs"quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat Peuter op zijn leeftijd nog een enorm aanpassingsvermogen heeft. Hij kan alle talen nog leren. zelfs Limburgs, vriendjes maken, die vind zijn draai in het buitenland echt wel.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat Peuter op zijn leeftijd nog een enorm aanpassingsvermogen heeft. Hij kan alle talen nog leren. zelfs Limburgs, vriendjes maken, die vind zijn draai in het buitenland echt wel.
Klopt. Ik vind mezelf vaak genoeg mateloos irritant en vervelendquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen zijn in de regel irritant en/of vervelend. Omdat dat menseigen is.
Tja, ik denk dat een verhuizing op zo'n jonge leeftijd niet echt schade aan zal brengen hoor.quote:
Moe, maar voldaan. En ik kijk met angst en beven naar de komende 2 wekenquote:
Beetje mompelen en af en toe ' haje' of 'alaaf' roepen en je bent al een heel eind.quote:
Komt goedquote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moe, maar voldaan. En ik kijk met angst en beven naar de komende 2 weken![]()
En met jou?
Ik weet nog niet waarheen hoor, maar ik zit wel te overwegen landelijker te gaan wonen en dat wellicht te combineren met een studie Nederlands of Taalwetenschap.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat een verhuizing op zo'n jonge leeftijd niet echt schade aan zal brengen hoor.
Zolang je bier kunt bestellen in de betreffende taal kom je de hele wereld over.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje mompelen en af en toe ' haje' of 'alaaf' roepen en je bent al een heel eind.
Ik heb er een extra grijze haar in mijn baard bij, kwam ik vanochtend achterquote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Hier wel ok. Even confronterend momentje net
Daar hoef je geeneens een taal voor te spreken, daar heb je gewoon handgebaren voor.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Barbusse het volgende:
Zolang je bier kunt bestellen in de betreffende taal kom je de hele wereld over.
En ook geen stickie?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een harde schijfJa, eentje die het niet doet.
Overal kennen ze het woord BEER! Dus dat moet goed komenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang je bier kunt bestellen in de betreffende taal kom je de hele wereld over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |