Ik wist even geen beter woord.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Positief slachtoffer?
Ik snap wel hoe je het bedoelt denk ik, maar slachtoffer impliceert iets negatiefs, die connotatie heeft het altijd...
Die zijn er meer dan genoeg anders.quote:
Ja, dat bedoel ik. Ik wist zo even geen ander woord te vinden dat de lading dekt.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het positief is, zou ik het geen slachtoffer noemen. Alles dat een ouder beslist raakt hen op enige manier, heeft invloed op hun leven, denk dat je dat bedoelt.
Zo zou je het kunnen zeggen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ouder zijn is een vak, zou je haast gaan denken.
Ik haat kledders. Maar dat is algemeen bekend hierquote:Op maandag 24 januari 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Proef ik hier enige aversie tegen kinderen?
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
Zo zou je het kunnen zeggen.
Ik trek me ook even terug uit deze discussie, het wordt me te persoonlijk
Dat klopt. Daar ben ik echter niet een van.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn er meer dan genoeg anders.
Schaam je!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel, als in die wil ik nog zien. Ik heb 'm nog niet gezien
Doet me denken aan vanmiddag... Een diploma halen voor je pa of ma mag wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ouder zijn is een vak, zou je haast gaan denken.
Heb me vandaag in de wachtkamer in het ziekenhuis ook weer de tering zitten ergeren aan die ondingenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat kledders. Maar dat is algemeen bekend hier
En dan te bedenken dat je er ooit zelf een bent geweest.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
En dan toch bereid zijn geweest mijn kledder mee te nemen naar IKEA, ik blijf hetquote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof het een keuze wasquote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je er ooit zelf een bent geweest.
Ik ben nog wel eens lief hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan toch bereid zijn geweest mijn kledder mee te nemen naar IKEA, ik blijf hetvinden.
Moet je dan ook bijbetalen als je studievetraging oploopt?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
Doet me denken aan vanmiddag... Een diploma halen voor je pa of ma mag worden
Ik erger me regelmatig aan volwassenen. Die zijn net zo erg, maar dan zonder goed excuus.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb me vandaag in de wachtkamer in het ziekenhuis ook weer de tering zitten ergeren aan die ondingen
Wat ik nog het meest humor vond, ik dat zelfs de wet kinderen als last beschrijftquote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb me vandaag in de wachtkamer in het ziekenhuis ook weer de tering zitten ergeren aan die ondingen
Mjah, kun je ook niks aan doen dat ik mezelf erdoor confronteer met m'n eigen keuzes, waar ik niet al te blij mee ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
Het was niet mijn bedoeling iets aan te snijden dat zoveel mensen raakt, sorry.
Je wil verhuizen naar Zuid-Limburg maar bent bang dat Peuter de mensen er niet verstaat?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
Het was niet mijn bedoeling iets aan te snijden dat zoveel mensen raakt, sorry.
Het plan is nooit ten uitvoer gekomen en zal dat ook nooit komen denk ik zoquote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je dan ook bijbetalen als je studievetraging oploopt?
Die maken toch net wat minder herrie in de wachtkamer over het algemeen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik erger me regelmatig aan volwassenen. Die zijn net zo erg, maar dan zonder goed excuus.
Ik heb niet eens een harde schijfquote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schaam je!
Oh voor iedereen die 29-01 komt; neem je harde schijf mee. Ik heb nogal wat muziek, films, series en cabaret
Haha, zoiets ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wil verhuizen naar Zuid-Limburg maar bent bang dat Peuter de mensen er niet verstaat?
Tja, jong of oud, groot of klein... het zijn allemaal mensen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
Ik erger me regelmatig aan volwassenen. Die zijn net zo erg, maar dan zonder goed excuus.
Ik kan je nog wel wat ziekenhuizen aanraden hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die maken toch net wat minder herrie in de wachtkamer over het algemeen.
Houd er wel rekening mee dat Peuter op zijn leeftijd nog een enorm aanpassingsvermogen heeft. Hij kan alle talen nog leren. zelfs Limburgs, vriendjes maken, die vind zijn draai in het buitenland echt wel.quote:
Soms durf ik dat te betwijfelenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, jong of oud, groot of klein... het zijn allemaal mensen.
"zelfs Limburgs"quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat Peuter op zijn leeftijd nog een enorm aanpassingsvermogen heeft. Hij kan alle talen nog leren. zelfs Limburgs, vriendjes maken, die vind zijn draai in het buitenland echt wel.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat Peuter op zijn leeftijd nog een enorm aanpassingsvermogen heeft. Hij kan alle talen nog leren. zelfs Limburgs, vriendjes maken, die vind zijn draai in het buitenland echt wel.
Klopt. Ik vind mezelf vaak genoeg mateloos irritant en vervelendquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen zijn in de regel irritant en/of vervelend. Omdat dat menseigen is.
Tja, ik denk dat een verhuizing op zo'n jonge leeftijd niet echt schade aan zal brengen hoor.quote:
Moe, maar voldaan. En ik kijk met angst en beven naar de komende 2 wekenquote:
Beetje mompelen en af en toe ' haje' of 'alaaf' roepen en je bent al een heel eind.quote:
Komt goedquote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moe, maar voldaan. En ik kijk met angst en beven naar de komende 2 weken![]()
En met jou?
Ik weet nog niet waarheen hoor, maar ik zit wel te overwegen landelijker te gaan wonen en dat wellicht te combineren met een studie Nederlands of Taalwetenschap.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat een verhuizing op zo'n jonge leeftijd niet echt schade aan zal brengen hoor.
Zolang je bier kunt bestellen in de betreffende taal kom je de hele wereld over.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje mompelen en af en toe ' haje' of 'alaaf' roepen en je bent al een heel eind.
Ik heb er een extra grijze haar in mijn baard bij, kwam ik vanochtend achterquote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Hier wel ok. Even confronterend momentje net
Daar hoef je geeneens een taal voor te spreken, daar heb je gewoon handgebaren voor.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Barbusse het volgende:
Zolang je bier kunt bestellen in de betreffende taal kom je de hele wereld over.
En ook geen stickie?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een harde schijfJa, eentje die het niet doet.
Overal kennen ze het woord BEER! Dus dat moet goed komenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang je bier kunt bestellen in de betreffende taal kom je de hele wereld over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |