't Is beide buitenland, dus /carequote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dat. Ik begon al te twijfelen toen ik gepost had, ik vond t wel wat weg hebben van Zuid Afrikaans.
Hoe blond kan je zijn
Was ook mijn eerste gedachte, toen ik dat Nuts zag staanquote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dat. Ik begon al te twijfelen toen ik gepost had, ik vond t wel wat weg hebben van Zuid Afrikaans.
Hoe blond kan je zijn
Oxymoron, toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heet dat nou een oxymoron, antithese of paradox?
Je bent lief Samzzquote:
Speel je nou in op haar taalverwarring door een clipje met lyrics én ondertitels te posten?quote:
Antithese is ook nog plausibel. Paradox zou ik niet gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij zegt 't, dus dan is het zo.
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef STING het volgende:
http://www.garagetv.be/vi(...)_nederlandse_tv.aspx
Ik vind 't maar lastig hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Antithese is ook nog plausibel. Paradox zou ik niet gebruiken.
Ik houd het op oxymoron.
Is het trouwens geen prachtig woord? Oxymoron?
Ik zat bij de zoon van Frans Bromet in de klasquote:Op maandag 24 januari 2011 19:53 schreef STING het volgende:
http://www.garagetv.be/vi(...)_nederlandse_tv.aspx
Lees het maar als 1 pot nat, en je kunt weer opgelucht adem halenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind 't maar lastig hoor.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zat bij de zoon van Frans Bromet in de klas
Kreng van een joch was het trouwensquote:Op maandag 24 januari 2011 20:03 schreef STING het volgende:
[..]
Wat betekent die (11) btw in je sig?
hart boezemsquote:Op maandag 24 januari 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
Vinden jullie boezem ook zo'n raar woord?
Ik vind dat echt vreemd... Ik denk automatisch aan een van de hart boezems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |