Lethal Industryquote:Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Haalt het niet bij Love comes again
Suburban Trainquote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef justmattie het volgende:
Hm wie helpt:
Tiesto, Love comes again of traffic.
Dan Suburban Train of Lethal Industry inderdaad. Eigenlijk vind ik Sparkles zijn beste plaat, maar die is weer uit de 90's. Love Comes Again vind ik persoonlijk wat matig...quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef alors het volgende:
haaaaiinou mijn tentamen van net viel mee, helaas had ik niet zoveel energie in het leren gestopt dus
En jahoor hierdoor mis ik weer Lola Kite bij DWDDen ook al 24 uur met. Donderdag moet ik ook al WIDM en Levenslied missen. 's Avonds tentamen, wie heeft het verzonnen?
wat ben je vroeg!quote:
Dat heb ik morgenavondquote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef alors het volgende:
haaaaiinou mijn tentamen van net viel mee, helaas had ik niet zoveel energie in het leren gestopt dus
En jahoor hierdoor mis ik weer Lola Kite bij DWDDen ook al 24 uur met. Donderdag moet ik ook al WIDM en Levenslied missen. 's Avonds tentamen, wie heeft het verzonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef justmattie het volgende:
Ook hier zie ik weer veel platen die ik er uiteindelijk toch maar uitgeknikkerd heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef justmattie het volgende:Ik bin su eilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was bezig met mijn Zeroes lijstje maar toen moest ik snel weg en heb ik mn pc snel afgesloten dus moet ik straks nog een keer
know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
Iedereen lijkt Bomfunk MC's er in te staan hebben en die heb ik er uiteindelijk uitgeknikkerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Dat was het eerste singletje dat ik ik kochtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iedereen lijkt Bomfunk MC's er in te staan hebben en die heb ik er uiteindelijk uitgeknikkerd
Dan was je er ook laat bijquote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat was het eerste singletje dat ik ik kocht
nja, dat was een plaat die op het moment van uitbrengen kut vond...maar toen vond ik alles kut wat een hit werd......later werd ie steeds beter!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iedereen lijkt Bomfunk MC's er in te staan hebben en die heb ik er uiteindelijk uitgeknikkerd
ik voel je pijn Hansquote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Sjon Mayer, Green day. Daarvoor zet ik de radio zeker niet harder.
Heb ze een keer live gezien. Nog nooit zo gelachen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Die gasten hadden na Ice Queen moeten stoppen.. Wat is die Sharon live toch vreselijk dramatisch. Gekrijs.
Toen vond ik Ice Queen helemaal je-van-het en stond ik vet beteuterd te kijken bij hun optreden op Bevrijdingsfestival in Groningenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Die gasten hadden na Ice Queen moeten stoppen.. Wat is die Sharon live toch vreselijk dramatisch. Gekrijs.
Geloof ik direct! Gewoon lachwekkend hoe ze staat te gillen. Goede single dit.. Hoor eigenlijk constant "faster". Crap.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ze een keer live gezien. Nog nooit zo gelachen.
Echt, rolden ze van die grote papiermaché-en gevaartes op, van die mega-gargoyles. Echt, Spinal Tap was er niks bij.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof ik direct! Gewoon lachwekkend hoe ze staat te gillen. Goede single dit.. Hoor eigenlijk constant "faster". Crap.
Dat viel even tegen inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toen vond ik Ice Queen helemaal je-van-het en stond ik vet beteuterd te kijken bij hun optreden op Bevrijdingsfestival in Groningen
Jaaaren later ook nog hier in Zwolle gezien op 't Bevrijdingsfestival, was al een ietsiepietsie beter te doen, maar toch.. 't Blijft gekrijs inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat viel even tegen inderdaad. Moet zeggen dat die moeder aarde plaat ook nog wel is te doen. "Voor het gevoel is het anders" Nou, dat viel wel mee..
LOLquote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, rolden ze van die grote papiermaché-en gevaartes op, van die mega-gargoyles. Echt, Spinal Tap was er niks bij.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef alors het volgende:
Nouja wel fijn voor alle goths, kunnen ze weer in hun veloursjurken hun polsen beschadigen.
Leren, verslag compleet herschrijven, vrij vandaag, sjucht...quote:
topicreanimator!quote:
Onbegrijpelijk dat de NOS ook nog meent aan die crap aandacht te moeten bestedenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gozer!. Las je tweet en ben het met je eens hoor. NOS journaal. Dra-ma!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |