Take a look aroundquote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef Allrounder het volgende:
Welke plaat moet ik nu kiezen van Limp Bizkit?!
Is em ook geworden.quote:
Gewoon zonder subs kijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
buh, waarom kan ik nou geen subs vinden die passen?
nja, kan op zich wel....tis Engels, maar ik ga toch nog ff zoeken naar iig engelse subs.....als er passende roemeense en spaanse zijn moeten er toch ook Engelse zijn???quote:
Chocomoussequote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
zo, hele bak chocomousse opgegeten. tja, als er dan geen vrouw is waarmee je die bak kunt delen zit er voor deze jongen maar 1 ding op.....SMULLEN!
ik ga niet kijken! bah!quote:
tja, maar 1 dag houdbaar dus t moest op...quote:
Sowieso Ben Saundersquote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk allround lijstje.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef Allrounder het volgende:
Lijstje af.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week Serious Zeroesweek.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef justmattie het volgende:
Wat is het idee achter al deze lijstjes?
NIcequote:
Ah oke!quote:
Een aardig aantal die ik er uiteindelijk toch maar weer uitgeknikkerd heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef Allrounder het volgende:
Lijstje af.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een aardig aantal die ik er uiteindelijk toch maar weer uitgeknikkerd heb.
Ik wilde een redelijk van alles wat lijstje maken, tot ik er achter kwam dat andere platen toch écht er in moestenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Heb voornamelijk voor dance platen gekozen.
Het is Zeroes Request en het is pas over 2 weken, niet volgende week.quote:
Oke, Coen en/of Frank zei dat namelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is Zeroes Request en het is pas over 2 weken, niet volgende week.
Da's toch ook jeugd?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef CindieY het volgende:
Overigens heeft ie het over jeugdsentiment en dat verbaast me, aangezien hij exact even oud is als ik. Dit is toch zeker van begin 2000? Toen waren we toch al gewoon pubers
Al die hits uit de 90ies, da's jeugdsentiment voor mijquote:
Jeugd is voor mij de basisschool. Maar ach, wat maakt het uit, hij heeft die plaat gewoon gedraaidquote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, eind jaren '90 begin '00 is dus nog wel jeugdsentiment voor jou. Wat het bij mij begin en eind jaren '90 is...
en voor mij de complete 80s en half 90squote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, eind jaren '90 begin '00 is dus nog wel jeugdsentiment voor jou. Wat het bij mij begin en eind jaren '90 is...
Flight 643.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef justmattie het volgende:
Hm wie helpt:
Tiesto, Love comes again of traffic.
Heb dus echt niets met de '80s eigenlijk. Zit wel wat tussen, maar vind dat zo veel minder dan de '90s...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
en voor mij de complete 80s en half 90s
Haalt het niet bij Love comes againquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop