zou op zich wel willen maar ik heb nog wat musicals in de planning, dus ik sla ff overquote:Op maandag 24 januari 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk ook wel naar Roel in de HMH he?
Ohwquote:Op maandag 24 januari 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zou op zich wel willen maar ik heb nog wat musicals in de planning, dus ik sla ff over
Nee ik ben wel vorige week naar Toon de Musical geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
En theater heb je ook niet gedaan toch?
Nee ik heb mezelf niet iets cadeau gedaanquote:
Ik heb een midi controller keyboard gekocht bij V&A voor 40 euro.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik heb mezelf niet iets cadeau gedaan
Mijn keyboard is serieus stuk en het kost 1000 euro om het te laten maken
Dus heb ik zolang dit voor mezelf gekocht en ik ga hem morgen halen
[TK] Yamaha PSR-4000 keyboard
en ik ga nu als de sodemieter je column lezen
Hans heel de top 25 komt door ONZ Radio behalve jij, hoe kom jij aan 154 terwijl je niet in ONZ Radio zit.quote:
Thanksquote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Erik![]()
![]()
Echt toffffffffffff
Ik ben een enorme fan van Bazbo, en jouw schrijfstijl raakt me net zo.
Echt top man !!!!
Wat waar waarom?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hans heel de top 25 komt door ONZ Radio behalve jij, hoe kom jij aan 154 terwijl je niet in ONZ Radio zit.
Die zijn dus van afgelopen nacht.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag ongeveer 154 posts ofzo, hoe?
Ah vandaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef JJH het volgende:
Dagstats?
Ik was afgelopen nacht in RadioONZ
ja en ik meen het ook.quote:
.quote:
oke tof, da's positiefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
WEl redelijk.
Lekker gewokt en ook de film was prima uit te houden.
.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke tof, da's positief
en ik gun jou zulke dagen als geen ander
dat vind ik serieus kut voor je....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Dank je. ALleen moet het overdag gewoon veel beter, dat lukt dan gewoon net niet.
Het rare is wel, als ik dan moet werken heb ik dat gevoel meestal niet, maar dan kom ik thuis en boem.. daar is dat gevoel weer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik serieus kut voor je....
Ik heb je nu een keer ontmoet, maar je hebt wel indruk op me gemaakt.
Ik hoop echt dat de dagen ook beter worden voor je..
Ik doe het even kalm aan. Maar ik blijf wel hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou eigenlijk?
Ik zie je niet zo heel vaak meer
Oke goed om te horenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe het even kalm aan. Maar ik blijf wel hoor.
En het gaat wel prima.
En dat is de reden dat ik het kalm aan doe.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke goed om te horen
Toen je er even niet was maakten we ons oprecht zorgen
er zijn wel meer mensen die er even niet zijn, maar als ik iemand irl ken kijk ik er net ff anders tegenaan, en vooral als het een toffe peer betreftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is de reden dat ik het kalm aan doe.
Dat is goed om te horen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen die er even niet zijn, maar als ik iemand irl ken kijk ik er net ff anders tegenaan, en vooral als het een toffe peer betreft
en de laatste tijd gelukkig weer ten goede...quote:
En er hoeven op een doordeweekse dinsdagavond geen 6 of 7 topics door...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en de laatste tijd gelukkig weer ten goede...
wel veel minder intens maar wel goed...
nee allang niet meerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:47 schreef JJH het volgende:
[..]
En er hoeven op een doordeweekse dinsdagavond geen 6 of 7 topics door...
Crewbash.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Komop Symph dat kind wil je toch niet als dochter?
Myr is best tof hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat je het beroerder kunt treffenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geen ervaring, jij wel?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als dochter lijkt het mij echt een ramp.
valt heeeeel erg meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als dochter lijkt het mij echt een ramp.
Doel je op mij?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat je het beroerder kunt treffen
Ik ben lief, dat hoeft niemand mij te vertellen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:52 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama zegt altijd dat ik lievvvvvv ben.
Er zijn wel culturen waar vrouwen snorren hebben...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezien jouw baard lijk je me niet niet de ideale dochter
Ik voel me gekwetst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezien jouw baard lijk je me niet niet de ideale dochter
Ga es naar school!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben lief, dat hoeft niemand mij te vertellen.
Ik lig al 3 weken heel de dag in bed.
Ik heb nogal wat gemist blijkbaar!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik voel me gekwetst.
Hans vind jij me wel een mooi meisje?
die willen op hun moeder lijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn wel culturen waar vrouwen snorren hebben...
Ik zeg er ook niets kwaads over.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die willen op hun moeder lijken
Don't blame them
Links.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan weet ik aan welke kant van het bed jij ligt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan weet ik aan welke kant van het bed jij ligt
Eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:09 schreef Myraela het volgende:
Gaat het al over seks hier? Seks is vies.
k kan toch echt nog wel een paar andere redenen bedenkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Puur ter voorplanting zou seks zonder seks nog wel mogen.
Ik niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k kan toch echt nog wel een paar andere redenen bedenken
Daar zijn andere oplossingen voor tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Puur ter voorplanting zou seks zonder seks nog wel mogen.
Ook voor adoptie moeten sommige mensen nog seks hebben, laten we gewoon de techniek gebruiken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zijn andere oplossingen voor tegenwoordig.
Adoptie ftw!
Ga je gang.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwww kut
Ik heb je nog geen voorlichting gegeven.....
Nee, wanneer krijg ik het bloemetjes en bijtjes verhaaltje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwww kut
Ik heb je nog geen voorlichting gegeven.....
welke techniek uit de kamasutra?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook voor adoptie moeten sommige mensen nog seks hebben, laten we gewoon de techniek gebruiken.
Ik ben 12 en wat is dat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
welke techniek uit de kamasutra?
Nou de bijtjes zorgen ervoor dat de bloemen bloeien en vruchten en zaden produceren....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, wanneer krijg ik het bloemetjes en bijtjes verhaaltje?
Nou, wat doet de kamasutra?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou de bijtjes zorgen ervoor dat de bloemen bloeien en vruchten en zaden produceren....
De kamasutra daarentegen ......
OW ja, vergeten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook voor adoptie moeten sommige mensen nog seks hebben, laten we gewoon de techniek gebruiken.
Nee, ik ga donderdag pas naar bijles. Wat knap is, aangezien ik niet meer naar school ga.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vergeten dat je morgen het 3e uur biologie hebt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik ga donderdag pas naar bijles. Wat knap is, aangezien ik niet meer naar school ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |