Nope.. Maar goed, is alles te vinden in pdf's dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarna niet meer dusmaar hij leest geen PDF's dus?
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je wel dat je me een complex hebt aangepraat
vast welquote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nope.. Maar goed, is alles te vinden in pdf's dan?
Wat voor foutmelding krijg je?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
Aaaaaargh, ik wil dit helemaal nietWaarom doet msn het niet gewoon fuckin kut Microsoft
Ccleaner installeren, op een harde manier alles verwijderen en dan opnieuw installerenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
Aaaaaargh, ik wil dit helemaal nietWaarom doet msn het niet gewoon fuckin kut Microsoft
Misschien kan ik je er later vandaag nog doorheen loodsen? (nu even eten dus tik niet al te snelquote:Op maandag 24 januari 2011 18:29 schreef Samzz het volgende:
Geen idee. Ik ben het msn icoontje sowieso kwijt. Bleghquote:
Ik heb je linkje niet gedownload, het duurde me een portie lang en m'n laptop werd zo traag als dikke stront in een trechter.quote:
De eerste of de tweede link?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je linkje niet gedownload, het duurde me een portie lang en m'n laptop werd zo traag als dikke stront in een trechter.
Volgens mij niet nl.quote:
Sowieso kan een converter meestal van en naar meerdere formaten wijzigen, dus dan zijn er sowieso meer dingen mogelijk.quote:
De eerste. M'n laptop is nu echt kats van 't rabat. Even opnieuw opstarten want ik kan niet eens fatsoenlijk PM'en zonder dat het 3 uur duurt voor de PM weg is, als ie überhaupt gaatquote:
Bah, onder de douche is niet mijn ding.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef PeuRac het volgende:
tering, t is hier in huis "sex onder de douche dag" 3e stelletje wat bezig is vandaag
ik wil ook
Hoe vaak schoon jij je laptop op en hoeveel programma's draaien er bij jou op de achtergrond?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste. M'n laptop is nu echt kats van 't rabat. Even opnieuw opstarten want ik kan niet eens fatsoenlijk PM'en zonder dat het 3 uur duurt voor de PM weg is, als ie überhaupt gaat
Nouja, sex in t algemeen, in de douche kan wel redelijk wat, maar daar maak ik t niet snel afquote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bah, onder de douche is niet mijn ding.
ik vind dat ook niet zo boeiendquote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bah, onder de douche is niet mijn ding.
Eh? What?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n laptop is nu echt kats van 't rabat.
Das lekker als je in de kamer er naast zit jaquote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef PeuRac het volgende:
tering, t is hier in huis "sex onder de douche dag" 3e stelletje wat bezig is vandaag
ik wil ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |