Ik kan mij geen leven zonder muziek voorstellen. En je kan er zo heerlijk bij wegdromenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ja.
Ooit een vriendje gehad dat niks met muziek had. Ja, de foute 100, dat vond ie dan wel leuk.
Teksten luisterde hij niet en had er ook gewoon niks mee. Ik begrijp dat gewoon niet.
Ik zou ook niet hoeven twijfelen tussen doof of blind zijn,
Ik heb er altijd een hekel aan dingen te moeten installeren... Mja, zal 't eens proberen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef STING het volgende:
[..]
Deze al geprobeerd?
http://explore.live.com/windows-live-essentials
Anders heb je Pidgin nog.
http://www.pidgin.im/download/
Helpt niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fijnherstarten al geprobeerd? (t blijft windows)
Dat zou kunnen, ik heb die beperking wel, of eigenlijk is het een waarschuwing voor de instanties.. Ik zie zonder bril geen moer, en dus kan ik als ik zonder bril rij ook nog eens een boete krijgen, want die code geeft dus aan dat ik een bril MOET dragen om veilig deel te nemen aan het verkeer..quote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is beperking op je rijbewijs niet pas vanaf een bepaalde sterkte?
Want mijn moeder en broer hebben ook beiden een bril maar geen beperking ofzo.
En een converter downloaden?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
Pff wat zijn die bestanden voor mijn ereader lastig te vinden zeg
Kreeg de beperking er al op met B.. Dus volledig brildragend of bepaalde sterkte..quote:
Dan is het ook logisch dat je die beperking hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik heb die beperking wel, of eigenlijk is het een waarschuwing voor de instanties.. Ik zie zonder bril geen moer, en dus kan ik als ik zonder bril rij ook nog eens een boete krijgen, want die code geeft dus aan dat ik een bril MOET dragen om veilig deel te nemen aan het verkeer..
Ik hang op de bank, dat vind ik genoeg.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
oooh,maar dan is er voor jou ook nog plek zat
Ja is een idee. Maar dan nog is het lastig vinden.quote:
Vrouwen en techniekquote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is een idee. Maar dan nog is het lastig vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik weet niet hoe dat allemaal werkt hoor... Die .exe krijg ik sowieso niet te pakken.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef xFriendx het volgende:
@Samzz, ik heb MSN 8.1 nog en heb in de Program Files map de .exe opgezocht, rechtermuisknop en eigenschappen, vervolgens zeggen dat de comptabiliteit via Windows2000 moet.
Zo voorkom ik dat ik moet upgraden.
eetzequote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef cafpow het volgende:
ik ga ervandoor..ga eten en house kijken
Weet niet of er iemand bij je in de buurt woont, maar er is vast wel een vent hier van Singles die dat voor je kan fixen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat allemaal werkt hoor... Die .exe krijg ik sowieso niet te pakken.
Okéquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hang op de bank, dat vind ik genoeg.
met een remote desktop toegang doet de afstand er niet eens toequote:Op maandag 24 januari 2011 18:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weet niet of er iemand bij je in de buurt woont, maar er is vast wel een vent hier van Singles die dat voor je kan fixen.
Enjoyquote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef cafpow het volgende:
ik ga ervandoor..ga eten en house kijken
Daarna niet meer dusquote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is een idee. Maar dan nog is het lastig vinden.
Nee, heb ik niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weet niet of er iemand bij je in de buurt woont, maar er is vast wel een vent hier van Singles die dat voor je kan fixen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouhou
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:27 schreef Royco1 het volgende:
Ben er ook vandoor, ga me zelf maar eens afbeulen in de sportschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |