Ahquote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die vraag verwachtte ik al
http://mens-en-gezondheid(...)n-ontregelingen.html
Soort van "Schoenmaker blijf bij je leest" idee?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
Note to self: do NOT work in research. It makes you unhappy
Tsja. Iets met ziekteverzuim, inkomen mislopen en dat aan moeten vullen.quote:
Die kan er weinig aan doen, behalve mij een aan glucose infuus leggen.. Dus dat geeft nietquote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Sam-x het volgende:
[..]
AhBeterschap! Ben helaas geen dokter
Je weet nog welke opleiding ik gedaan heb, toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soort van "Schoenmaker blijf bij je leest" idee?
Dat kan gewoon thuis?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kan er weinig aan doen, behalve mij een aan glucose infuus leggen.. Dus dat geeft niet
ff doorbijten dus,het doel heiligt de middelenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Iets met ziekteverzuim, inkomen mislopen en dat aan moeten vullen.
Ik had het gelukkig door toen ik opstond vanmorgen om half 4.. Ik kon nieteens normaal recht lopen, totaal geen gevoel voor richting of evenwicht.. Dan ga ik ook niet auto rijden, en dus ook niet in de bus stappen..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef asfalthooligan het volgende:
hypervDe hypo ken ik van me pa ja
en droge humor dat ie dan had ,nety als ik
Hij donderde naar beneden ik schrok me dood ,kom ik in het halletje zit ie met een doek over de vloer te wrijven en roept ie dat was de snelste manier anders was ik vergeten waar die vlek op het laminaat zat
Groot gelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het gelukkig door toen ik opstond vanmorgen om half 4.. Ik kon nieteens normaal recht lopen, totaal geen gevoel voor richting of evenwicht.. Dan ga ik ook niet auto rijden, en dus ook niet in de bus stappen..
Vaak met doorverwijzing als het erg is, maar goed eten en aan de druivensuiker kun je makkelijker zelf doenquote:
OK! Wist ik niet..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vaak met doorverwijzing als het erg is, maar goed eten en aan de druivensuiker kun je makkelijker zelf doen
Als je er niet blij van wordt is het niet je ding, maar dat is mijn meningquote:Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet nog welke opleiding ik gedaan heb, toch?
Dit IS mijn leest
Nu nog vinden wat mijn ding wel is.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je er niet blij van wordt is het niet je ding, maar dat is mijn mening
Ook als het wel je ding is, moet je soms door wat zure appelen heen bijten. Zo leer jequote:Op maandag 24 januari 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je er niet blij van wordt is het niet je ding, maar dat is mijn mening
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu nog vinden wat mijn ding wel is.
Duidelijk is iig dat dit het NIET is.
Damn
Dat is ook weer zo, gelukkig heb ik dat niet echt hoeven meemakenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ook als het wel je ding is, moet je soms door wat zure appelen heen bijten. Zo leer je
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:41 schreef STING het volgende:
Ieh. Edit ik per ongeluk een post, ipv ik quote
Sorry Yuki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |