jammer, maar wanneer?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwarktaart, aardbeiensaus en vanillesuiker en nog ietsAlleen dat vanillespul komt nog wel van pas denk ik.
Ik ben na tig reruns wel redelijk Friends moe, dus denk niet dat het iets voor mij is helaasquote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Friends. Sort of.
Ik vind HIMYM wel leuker overigens.
Ja prima.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef asfalthooligan het volgende:
ging dat goed (was de eerste keer voor mij 1 te openen
De eerste noob die 't snaptquote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik kookte thuis ook al vanaf mijn 15e. Weet nog wel de eerste avond dat ik zelf had gekookt toen ik op mezelf woonde, ik weet nog wat ik at. Kipfilet met krieltjes en sperziebonen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vond ik niet toen ik net op mezelf wonen. Gewoon lekker zelf kiezen, geen gejank van mijn ex die niks vrat.
Als je Friends zo leuk vindt, dat je al tig reruns hebt gekeken, vindt je dit vast ook wel leukquote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben na tig reruns wel redelijk Friends moe, dus denk niet dat het iets voor mij is helaas
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik vond het echt 10 afleveringen leuk eigenlijk. Ik snap niet waarom mensen er zo lyrisch over zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:47 schreef STING het volgende:
[..]
Als je Friends zo leuk vindt, dat je al tig reruns hebt gekeken, vindt je dit vast ook wel leuk
Nah, friends vond ik niet zo heel super, soms zat er wel wat leuks tussen.. Meer ook niet..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:47 schreef STING het volgende:
[..]
Als je Friends zo leuk vindt, dat je al tig reruns hebt gekeken, vindt je dit vast ook wel leuk
Ik ken dat ja. Toen het uitging met mijn samenwoonex heb ik 's avonds biefstuk gebakken met megaveel champignons.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
toen het net uit was met mijn ex heb ik de hele week daarna alleen maar dingen gekookt waar hij een grondige hekel aan hadand i loved it!
dat gaat mijn ma nu doen, als ik een maandje wegben. Gaat ze vele kikkererwten, paella, vis enzo kokenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
toen het net uit was met mijn ex heb ik de hele week daarna alleen maar dingen gekookt waar hij een grondige hekel aan hadand i loved it!
Dat je dat nog weetquote:Op maandag 24 januari 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kookte thuis ook al vanaf mijn 15e. Weet nog wel de eerste avond dat ik zelf had gekookt toen ik op mezelf woonde, ik weet nog wat ik at. Kipfilet met krieltjes en sperziebonen.
Men, dat is al 10 jaar terug.
of heel viesquote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat je dat nog weetZal wel heel lekker geweest zijn
*Schopt*quote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb even een trap onder mn kont nodig, wie o wie geeft m?
Lekker juist!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef cafpow het volgende:
dat gaat mijn ma nu doen, als ik een maandje wegben. Gaat ze vele kikkererwten, paella, vis enzo koken
*rot schop geeft*quote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb even een trap onder mn kont nodig, wie o wie geeft m?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |