quote:VV is juist de plek bij uitstek om steun te vinden bij je problemen, veel mensen hebben hier alleen al door de warmte van de mensen hier een geestelijke oppepper gehad. Ik hoop dat jij dat ook krijgt.
Maar dank jullie wel allemaal voor de knuffels. En al zijn ze virtueel en al "helpen" ze niet in de letterlijke zin van het woord, het voelt wel fijn. Als ik iets heb geleerd in mijn 28-jarige leven is het dat hulp en vriendschap die uit de meest onverwachte hoeken komt, vaak het meeste goed doet.
quote:*knuffel geeft*
Op vrijdag 07 juni 2002 19:52 schreef NFA-DK het volgende:
Uhm... mooie titel.....Meen ik wel maar toch
quote:Is ie een beetje te triest??
Op vrijdag 07 juni 2002 19:52 schreef NFA-DK het volgende:
Uhm... mooie titel.....Meen ik wel maar toch
quote:mijn proefwerk is dinsdag...
Op vrijdag 07 juni 2002 19:52 schreef Barb het volgende:
Succes Hanneke!(weer een overeenkomst, ik heb woe. mijn laatste tentamen voor diploma, lekkere timing Barb)
quote:Jij kan toch nix aan die timing doen joh!
Op vrijdag 07 juni 2002 19:52 schreef Barb het volgende:
Succes Hanneke!(weer een overeenkomst, ik heb woe. mijn laatste tentamen voor diploma, lekkere timing Barb)
quote:Nee. Ik heb erover begonnen, samen hebben we er over gepraat en samen hebben we besloten dat het niet meer werkt. Er is geen ruzie, geen irritatie en zeker geen vermindering van onze liefde voor elkaar. Soms werken dingen gewoon niet zoals je graag zou willen. Dit was er simpelweg 1 van.
heeft hij het uitgemaakt? zo ja; wat voor (slap) excuus had hij?
quote:Hij is prima.
Op vrijdag 07 juni 2002 19:53 schreef Ole het volgende:[..]
Is ie een beetje te triest??
quote:Nah haalt dingen boven thats all
Op vrijdag 07 juni 2002 19:53 schreef Ole het volgende:[..]
Is ie een beetje te triest??
quote:Euh .. *kuch* ...
Op vrijdag 07 juni 2002 19:54 schreef NFA-DK het volgende:
Jij kan toch nix aan die timing doen joh!
tja... hier kan ik zelf niet (echt) over meepraten...
heb ooit eens vijf weekjes gehad met een meid die daarna weer verliefd werd op een ander, en de hele 'verkering' stelde nog eens niets voor ook...
quote:zo'n raar gevoel he...je houd van elkaar...maar je stopt ermee, en dan mag je ineens elkaar niet meer echt aanraken
Op vrijdag 07 juni 2002 19:54 schreef Barb het volgende:[..]
Nee. Ik heb erover begonnen, samen hebben we er over gepraat en samen hebben we besloten dat het niet meer werkt. Er is geen ruzie, geen irritatie en zeker geen vermindering van onze liefde voor elkaar. Soms werken dingen gewoon niet zoals je graag zou willen. Dit was er simpelweg 1 van.
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 07-06-2002 19:56]
quote:OKe hoe verduidelijk ik dit.. als een relatie stuk loopt ligt het niet aan 1 van beide... het werkt dan vaak gewoon niet meer.. nah ik ben slecht in uitleggen...
Op vrijdag 07 juni 2002 19:55 schreef Barb het volgende:[..]
Euh .. *kuch* ...
quote:*mee eens is*
Op vrijdag 07 juni 2002 19:54 schreef Otherside het volgende:[..]
Ik vind hem goed hoor.
Ook al is het geen vrolijke titel, hij is wel toepasselijk.
Het kan ook niet altijd Veest zijn.
quote:
Nee. Ik heb erover begonnen, samen hebben we er over gepraat en samen hebben we besloten dat het niet meer werkt. Er is geen ruzie, geen irritatie en zeker geen vermindering van onze liefde voor elkaar. Soms werken dingen gewoon niet zoals je graag zou willen. Dit was er simpelweg 1 van.
I know how much it hurts.
Heel veel sterkte Barb.
En als je een schouder nodig hebt, die staan er zat voor je klaar, hier ook.
quote:OK dan.. bedoelde eik meer te zeggen in de trant van vriendschappen... was te weinig ruimte (dus niet 'gaan' in de zin van overlijden!) zag het net te laat dat ie wat dubbel was!
Op vrijdag 07 juni 2002 19:57 schreef NFA-DK het volgende:[..]
*mee eens is*
quote:Ik snap je wel hoor
Op vrijdag 07 juni 2002 19:56 schreef NFA-DK het volgende:OKe hoe verduidelijk ik dit.. als een relatie stuk loopt ligt het niet aan 1 van beide... het werkt dan vaak gewoon niet meer.. nah ik ben slecht in uitleggen...
Khad beter mn bek kunnen houden...
quote:ik denk dat ook gewoon heel erg wennen is alleen te zijn na zo'n lange tijd samen waar de ander er als vanzelfsprekend was...
quote:Meid dat maakt helemaal nix uit.. het is ook zo.. sommige vrienden komen , sommige gaan.. op een gekke manier misschien.. maar ze gaan.. dus no problemos
Op vrijdag 07 juni 2002 19:58 schreef Ole het volgende:[..]
OK dan.. bedoelde eik meer te zeggen in de trant van vriendschappen... was te weinig ruimte (dus niet 'gaan' in de zin van overlijden!) zag het net te laat dat ie wat dubbel was!
quote:Is ook zo. Maar sommige dingen gaan over... zonder dat je echt kunt benoemen waarom en wie er schuldig is!
Op vrijdag 07 juni 2002 19:59 schreef sweek het volgende:
ik geloof ook dat je altijd allebei wel verantwoordelijk bent voor het al dan niet werken van een relatie, wat niet betekend dat je schuld treft ofzo
quote:Ja, heel gek. Maar het is nog te vers om er echt iets van te vinden. Zit nog beetje in een roes, I guess.
Op vrijdag 07 juni 2002 19:56 schreef Hanneke1983 het volgende:
zo'n raar gevoel he...je houd van elkaar...maar je stopt ermee, en dan mag je ineens elkaar niet meer echt aanraken
Was je vorige vraag nou trouwens beantwoord?
quote:Ik snap je ... T leven is soms net iets te moeilijk, om het nog maar niet over liefde te hebben.. tis soms echt niet te begrijpen... maar nogmaals dikke knuff!!!
Op vrijdag 07 juni 2002 19:59 schreef Barb het volgende:[..]
Ik snap je wel hoor
Maar qua timing had ik er best een paar dagen op kunnen broeden (in theorie). Het ging namelijk helemaal niet slecht, het ging gewoon niet goed. Voor buitenstaanders is het misschien erg moeilijk te begrijpen, maar zelfs nu het voorbij is, is er in feite niks veranderd aan de situatie. Zo ontzettend vrienden waren we dus, en ergens ver, ver, ver daarna pas geliefden.
quote:ik ken de situatie, en ik geloof niet dat die vriendschap ooit weer hetzelfde kan worden als van te voren...bij mij toch niet, er blijft altijd iets wat je tegenhoudt
Op vrijdag 07 juni 2002 19:59 schreef Barb het volgende:[..]
Ik snap je wel hoor
Maar qua timing had ik er best een paar dagen op kunnen broeden (in theorie). Het ging namelijk helemaal niet slecht, het ging gewoon niet goed. Voor buitenstaanders is het misschien erg moeilijk te begrijpen, maar zelfs nu het voorbij is, is er in feite niks veranderd aan de situatie. Zo ontzettend vrienden waren we dus, en ergens ver, ver, ver daarna pas geliefden.
quote:Damn, daar kan ik over meepraten ja...
Op vrijdag 07 juni 2002 20:01 schreef sweek het volgende:[..]
ik ken de situatie, en ik geloof niet dat die vriendschap ooit weer hetzelfde kan worden als van te voren...bij mij toch niet, er blijft altijd iets wat je tegenhoudt
quote:I knew you would, and I'm sorry for that
Op vrijdag 07 juni 2002 19:58 schreef Otherside het volgende:
I know how much it hurts.
Heel veel sterkte Barb.
En als je een schouder nodig hebt, die staan er zat voor je klaar, hier ook.
quote:ja het moet mogelijk zijn lijkt me , alleen lukt het mij in dit geval dus niet...en van haar kant ook niet
Op vrijdag 07 juni 2002 20:02 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Damn, daar kan ik over meepraten ja...
Ik dacht ook wel dat vriendschap te doen zou zijn, maar no way hoze.. uhm, dit zegt natuurlijk nix over andere gevallen.. Het KAN wel, zie ik bij een andere ex van me... nu nogsteeds goeje vriendin van me.. wel op andere manier maar oke..
quote:klopt.. kweet wat je met anders bedoelt, alleen is dat niet om te zetten in woorden...
Op vrijdag 07 juni 2002 20:04 schreef sweek het volgende:[..]
ja het moet mogelijk zijn lijkt me , alleen lukt het mij in dit geval dus niet...en van haar kant ook niet
we zijn nog altijd heel goeie vrienden maar het is gewoon...anders.
quote:Nee, niet hetzelfde nee. Maar wie weet, over heel wat tijd. Ik heb eerder in een soortgelijke situatie gezeten, en nu (5 jaar later) is die vriendschap héél voorzichtig weer aan het opbloeien (wel al die tijd contact gehad). Des te meer koester ik het nu. En ach, wat is nou 5 jaar op een mensenleven
Op vrijdag 07 juni 2002 20:01 schreef sweek het volgende:
ik ken de situatie, en ik geloof niet dat die vriendschap ooit weer hetzelfde kan worden als van te voren...bij mij toch niet, er blijft altijd iets wat je tegenhoudt
quote:kijkze... !knuff barb (ja sorry ik ken je niet maar als je steun wil zeg je het maar)
Op vrijdag 07 juni 2002 20:04 schreef NFA-DK het volgende:
OKe ik ga videoband van vakantie bekijken... met fles tequila...mensen tot over uurtje..
En Barb, keep ya head up en dikke knuff!
quote:ik snap heel goed wat je nu voelt
Op vrijdag 07 juni 2002 20:00 schreef Barb het volgende:[..]
Ja, heel gek. Maar het is nog te vers om er echt iets van te vinden. Zit nog beetje in een roes, I guess.
Was je vorige vraag nou trouwens beantwoord?
maar vraag is beantwoord ja
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 07-06-2002 20:12]
Lieve mensen, ik ben zwaar jankend en bijna hyperventilerend dit topic ingegaan (nou ja, de vorige). Tranen zijn nu gedroogd, ademhaling is weer okee en er zit weer een glimlach om mijn mond. Bless you all.
oke genoeg gedacht erover, toch kijken...
Tot zo!
quote:Mooi om te horen
Op vrijdag 07 juni 2002 20:06 schreef Barb het volgende:
Dag NFA, thxLieve mensen, ik ben zwaar jankend en bijna hyperventilerend dit topic ingegaan (nou ja, de vorige). Tranen zijn nu gedroogd, ademhaling is weer okee en er zit weer een glimlach om mijn mond. Bless you all.
![]()
quote:goed te begrijpen hoor... vooral als jullie zo lang samen zijn geweest!
Op vrijdag 07 juni 2002 20:06 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
na 5 weken zit ik eig. ook nog een beetje in een soort van roes...
nu begin ik hem gewoon echt te missen...
quote:Ook de duivel is wel eens aan vakantie toe
Op vrijdag 07 juni 2002 20:07 schreef NFA-DK het volgende:
Mooi om te horenEnnuh bless me?? Kon ik wel keer gebruiken want volgens mij pist de duivel express op me
quote:mooi! oprotten met die engerd van een
Op vrijdag 07 juni 2002 20:08 schreef Barb het volgende:[..]
Ook de duivel is wel eens aan vakantie toe
![]()
Vraagje , wie vind het niet slim van me om die film te gaan kijken, steek uw hand op...
quote:graag gedaan, en bless you two
Dag NFA, thxLieve mensen, ik ben zwaar jankend en bijna hyperventilerend dit topic ingegaan (nou ja, de vorige). Tranen zijn nu gedroogd, ademhaling is weer okee en er zit weer een glimlach om mijn mond. Bless you all.
![]()
quote:ga op je eigen gevoel af...welke film is he%?
Op vrijdag 07 juni 2002 20:09 schreef NFA-DK het volgende:[..]
mooi! oprotten met die engerd van een
![]()
Bye bye! (ik twijfel nogsteeds om te gaan kijken)
Vraagje , wie vind het niet slim van me om die film te gaan kijken, steek uw hand op...
quote:als je erg twijfelt, zou ik er mee wachten als ik jou was...
![]()
quote:nee lief, dat lijkt me helemaal geen goed idee
![]()
ik zou het bewaren voor later als je mss met een glimlach kunt kijken
maar zelf weten natuurlijk
quote:Film van vakantie samen met mn beste vriend die gisteren begraven is...
Op vrijdag 07 juni 2002 20:11 schreef sweek het volgende:[..]
ga op je eigen gevoel af...welke film is he%?
ik heb gelukkig tv bij de comp dus hoef nie te kiezen
Ik WIL hem gewoon nog zien.. maar het is enorme zelfpijniging..
Daarom de vraag....
quote:Tja die drank is idd misschien niet zo een goed plan.. maar dat doet me ook denken aan the good old times..
Op vrijdag 07 juni 2002 20:11 schreef NiNi het volgende:[..]
nee lief, dat lijkt me helemaal geen goed idee
het is nog veel te vers...en zeker met drank erbij..ik zou het bewaren voor later als je mss met een glimlach kunt kijken
maar zelf weten natuurlijk
quote:shit sorry ...... da wist ik dus niet
Op vrijdag 07 juni 2002 20:11 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Film van vakantie samen met mn beste vriend die gisteren begraven is...
![]()
Daarom de vraag....
quote:Moeilijk oordelen... Je kan hem later ook nog kijken natuurlijk.
Op vrijdag 07 juni 2002 20:11 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Film van vakantie samen met mn beste vriend die gisteren begraven is...
![]()
Daarom de vraag....
Je weet zelf het beste wat je aankunt en wat niet!
quote:Geen sorry dude... Logisch dat je dat niet wist.. dus geen sorry
Op vrijdag 07 juni 2002 20:12 schreef sweek het volgende:[..]
shit sorry ...... da wist ik dus niet
ik weet niet, ik zou zoiets later op de avond doen, als je rustig bent...again, sorry en gecondoleerd
Maar ja.... Twijfel twijfel...
quote:Missen is een rotgevoel, bah. Ik ben ergens niet bang mijn ex-vriend te missen, wel heel erg bang dat ik mijn ex-beste vriend ga missen. Dat de relatie voorbij is, heb ik me bij neergelegd, ik heb er immers zelf voor gekozen. De consequenties moet ik dan ook aanvaarden. Niet leuk, maar ook niet onmogelijk. Zolang we nog in 1 huis wonen, zal het heel raar zijn. Misschien dat ik het gevoel wat jij hebt, straks pas ga krijgen, als ik verhuisd ben, ik weet het niet.
Op vrijdag 07 juni 2002 20:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
na 5 weken zit ik eig. ook nog een beetje in een soort van roes...
nu begin ik hem gewoon echt te missen...
I'll just take one step at the time. Bovendien ben ik van nature positief ingesteld én onkruid vergaat niet
mensen...ik ga nu weg...(poging tot leren)
(heb ik nog steeds niet die url van de foto's doorgegeven )
doeiiii en knuffels
quote:Fijn te horen dat je je iets beter voelt.
![]()
quote:stoute meid
Op vrijdag 07 juni 2002 20:14 schreef Hanneke1983 het volgende:mensen...ik ga nu weg...(poging tot leren)
(heb ik nog steeds niet die url van de foto's doorgegeven
)
doeiiii
en knuffels
toch doei, succes met leren en -knuffel-
quote:heel veel sterkte!!!!!!
Op vrijdag 07 juni 2002 20:14 schreef Barb het volgende:[..]
Missen is een rotgevoel, bah. Ik ben ergens niet bang mijn ex-vriend te missen, wel heel erg bang dat ik mijn ex-beste vriend ga missen. Dat de relatie voorbij is, heb ik me bij neergelegd, ik heb er immers zelf voor gekozen. De consequenties moet ik dan ook aanvaarden. Niet leuk, maar ook niet onmogelijk. Zolang we nog in 1 huis wonen, zal het heel raar zijn. Misschien dat ik het gevoel wat jij hebt, straks pas ga krijgen, als ik verhuisd ben, ik weet het niet.
I'll just take one step at the time. Bovendien ben ik van nature positief ingesteld én onkruid vergaat niet
ik moet nu gaan
quote:ben ik het mee eens!
Op vrijdag 07 juni 2002 20:13 schreef Ole het volgende:...
Je weet zelf het beste wat je aankunt en wat niet!
quote:Bye bye!
Op vrijdag 07 juni 2002 20:14 schreef Hanneke1983 het volgende:
sorry lieve Matthias, ik kan geen geschikt antwoord op je vraag geven
mensen...ik ga nu weg...(poging tot leren)(heb ik nog steeds niet die url van de foto's doorgegeven
)
doeiiii
en knuffels
quote:
Fingers numb, feel sick again
I call on you, you my friend
You've stung my heart
with your goodbyes
The lemon sweet of your lies
Let the dirt cover me
Kiss the sky, as you fly on high
Over all that's left to be
I'll see you when I fall.
I'm so tired, put me to sleep
I dig a hole, I dig down deep
I see faces in the black
Grabbing hands pulling me back
I am lost within myself
No I can't be someone else
So many things still left to say
Face the phantoms in my sleep
They say time heals, will it for me?
With every cut you're in too deep
As sorrow plants another seed
I let the dirt cover me
Kiss the sky, as you fly on high
Over all that's left to be
I'm so tired, put me to sleep
I dig a hole, I dig down deep
I see faces in the black
Grabbing hands pulling me back
I am lost within myself
No I can't be someone else
And it makes me wonder why
All good things they come to die
Behold the sadness in my eyes
But I'll forget and live my life
Though you'll burn inside of me
quote:bye girl, -x-
Op vrijdag 07 juni 2002 20:16 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
heel veel sterkte!!!!!!
ik moet nu gaan
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 07-06-2002 20:18]
quote:Ik half... ik neem altijd teveel juist op me en kan het dan niet altijd aan.. ik wil teveel mensen helpen etc, terwijl mn eigen leven ook 1 grote tering bende is...
Op vrijdag 07 juni 2002 20:16 schreef daniman het volgende:[..]
ben ik het mee eens!
Adviezen waar je niks aan hebt, maar misschien ooit op een dag wel.
quote:Kheb er nu al wel wat aan ...
Op vrijdag 07 juni 2002 20:18 schreef Barb het volgende:
Als je twijfelt, kun je misschien beter wachten.
Als je het doet uit zelfkwelling, doe je je vriend geen goed recht.
Als ik jouw vriend was, zou ik willen dat je met een fijn gevoel naar me zou kijken en niet met verdriet.
Als je voelt dat je dit moet doen, moet je je hart volgen. Als je je gevoel wilt verdoven, moet je tequila drinken. Als je geen antwoorden hebt, moet je je vragen aanpassen.
Dus ik ga jullie nog langer pesten door hier te blijven
ennuh tnx
quote:Yeah, that'll make my day
Op vrijdag 07 juni 2002 20:19 schreef NFA-DK het volgende:Dus ik ga jullie nog langer pesten door hier te blijven
ennuh tnx
*zingt*
teas me, tease me, tease me, tease me till I loose control
Daaag Hanneke, hang in there en succes met leren!
quote:tja...
Op vrijdag 07 juni 2002 20:17 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Ik half... ik neem altijd teveel juist op me en kan het dan niet altijd aan.. ik wil teveel mensen helpen etc, terwijl mn eigen leven ook 1 grote tering bende is...
en ja lastig... ik heb zoiets zelf (gelukkig) nog nooit meegemaakt... dat maakt het weer wat lastig om erover te oordelen...
Sterkte!
En ergens doet me dit aan 2 jaar terug denken, maar dan anders
quote:Oeiii, dat wordt rennen over 20 minuten
Op vrijdag 07 juni 2002 20:22 schreef ullie het volgende:
Ben ik weer, netchinees
gegeten.
(zie eerdere post NFA, maar dan over pizza's)
quote:LOL
Op vrijdag 07 juni 2002 20:23 schreef Ole het volgende:[..]
Oeiii, dat wordt rennen over 20 minuten
quote:Heeeey Weazle
Op vrijdag 07 juni 2002 20:22 schreef Weazle het volgende:
*knuffelt Barb*Sterkte!
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:21 schreef Barb het volgende:[..]
Yeah, that'll make my day
![]()
![]()
![]()
*zingt*
teas me, tease me, tease me, tease me till I loose controlDaaag Hanneke, hang in there en succes met leren!
Uhm ik ga toch maar
quote:Heb je hem wel eerst gewassen?
Ben ik weer, netchinees
gegeten.
quote:Goed besluit!
Op vrijdag 07 juni 2002 20:19 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Kheb er nu al wel wat aan ...
Ik ga toch maar niet kijken.. komen nog zat dagen dat dat kan en het is (zoals NiNi zei) nu nog beetje te vers....Dus ik ga jullie nog langer pesten door hier te blijven
ennuh tnx
quote:My favourit!
Ben ik weer, netchinees
gegeten.
[zingt]
i love rock 'n roll, so put another dime in the jukebox, baby
[/zingt]
[Dit bericht is gewijzigd door NiNi op 07-06-2002 20:25]
quote:Ey Weazle, long time no see...
Op vrijdag 07 juni 2002 20:22 schreef Weazle het volgende:
*knuffelt Barb*Sterkte!
quote:[/zingt]
Op vrijdag 07 juni 2002 20:25 schreef NiNi het volgende:
ik zag net de 'nieuwe' Britney op tv..het nummer zit al de hele tijd in mn hoofd[zingt]
[i] i love rock 'n roll, so put another dime in the jukebox, baby
[/quote]OMG! dat nummer is echt ZOOOOO ERG!
quote:Oh had je dat niet wat eerder kunnen zeggen?
Op vrijdag 07 juni 2002 20:23 schreef Ole het volgende:[..]
Oeiii, dat wordt rennen over 20 minuten
quote:een van de meest slechte covers allertijden
ik zag net de 'nieuwe' Britney op tv..het nummer zit al de hele tijd in mn hoofd[zingt]
[/zingt]
[Dit bericht is gewijzigd door daniman op 07-06-2002 20:26]
quote:Hej Ole
Op vrijdag 07 juni 2002 20:24 schreef Ole het volgende:[..]
Heeeey Weazle
![]()
lang niet gezien!
Ja, een tijdje weinig ge-FOK!t
quote:[/zingt]
[i] i love rock 'n roll, so put another dime in the jukebox, baby
[/quote]
idd 'nieuw'
origineel is toch wel wat beter! Britney kreunt maar wat!
quote:OMG! dat nummer is echt ZOOOOO ERG!
Op vrijdag 07 juni 2002 20:25 schreef NFA-DK het volgende:[..]
[/zingt]
ja ik doe ook niet expres
quote:Schandalig
Op vrijdag 07 juni 2002 20:26 schreef Weazle het volgende:Ja, een tijdje weinig ge-FOK!t
quote:ja deze was erg.....maar ik vond haar cover van satisfaction nog erger
Op vrijdag 07 juni 2002 20:26 schreef daniman het volgende:[..]
een van de meest slechte covers allertijden
quote:Ej -Q-
Op vrijdag 07 juni 2002 20:25 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ey Weazle, long time no see...
quote:ja het is een regelrecht drama
Op vrijdag 07 juni 2002 20:26 schreef daniman het volgende:[..]
een van de meest slechte covers allertijden
quote:Aaargh en de versie van five was ook al vreselijk...
[/zingt]
quote:die ken ik gelukkig dan weer niet
Op vrijdag 07 juni 2002 20:27 schreef sweek het volgende:[..]
ja deze was erg.....maar ik vond haar cover van satisfaction nog erger
Toevallig heb ik deze dag ook een feest/verbroken relatie te vieren.
Het is vandaag precies 11 jaar geleden dat ik trouwde, dat was ook op een vrijdag 7 juni.
Ondertussen zijn we alweer jaren gescheiden, zoals de meesten wel weten kwam mijn ex er na ons trouwen achter dat ie homofiel is.
We zijn op een hele goede manier uit elkaar gegaan en nu zijn we nog steeds hele goede vrienden.
quote:dawas toch "we will rock you"?
Op vrijdag 07 juni 2002 20:27 schreef ullie het volgende:[..]
Aaargh en de versie van five was ook al vreselijk...
quote:inderdaad
Op vrijdag 07 juni 2002 20:26 schreef Ole het volgende:origineel is toch wel wat beter! Britney kreunt maar wat!
lalala het gaat niet uit mn hoofd
quote:nee, dta bene ik
Op vrijdag 07 juni 2002 20:27 schreef NiNi het volgende:[..]
ja het is een regelrecht drama
quote:ja dacht het wel...
Op vrijdag 07 juni 2002 20:28 schreef daniman het volgende:[..]
dawas toch "we will rock you"?
quote:gallow
Op vrijdag 07 juni 2002 20:26 schreef Weazle het volgende:[..]
Hej Ole
Ja, een tijdje weinig ge-FOK!t
quote:Toch is het rifje van I love rock 'n roll al vaker misbruikt, maar door wie ookalweer dan?
Op vrijdag 07 juni 2002 20:29 schreef sweek het volgende:[..]
ja dacht het wel...
quote:mooie foto!!!
Op vrijdag 07 juni 2002 20:28 schreef Otherside het volgende:
Het is vandaag precies 11 jaar geleden dat ik trouwde, dat was ook op een vrijdag 7 juni.
Ondertussen zijn we alweer jaren gescheiden, zoals de meesten wel weten kwam mijn ex er na ons trouwen achter dat ie homofiel is.
We zijn op een hele goede manier uit elkaar gegaan en nu zijn we nog steeds hele goede vrienden.
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:27 schreef ullie het volgende:[..]
Aaargh en de versie van five was ook al vreselijk...
quote:ik denk En vogue..
Op vrijdag 07 juni 2002 20:30 schreef ullie het volgende:[..]
Toch is het rifje van I love rock 'n roll al vaker misbruikt, maar door wie ookalweer dan?
hoe dat zo?
daniman heeft hier namelijk ook een hele tijd NIET gepost... van iets na deel 100 tot iets voor of na deel 400
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:29 schreef Otherside het volgende:[..]
Weazle!!!!!!!
![]()
Niemeer doen
*knuffelt*
quote:
Vrienden blijven en een warm hart voor elkaar blijven houden na een relatie kan zeker weten.
Hierbij spreek ik uit eigen ervaringen, heb meerdere ex-en, waarvan ik met enkelen nog steeds een warme band heb.Toevallig heb ik deze dag ook een feest/verbroken relatie te vieren.
quote:hij ook al?
Op vrijdag 07 juni 2002 20:31 schreef NiNi het volgende:[..]
![]()
geef maar toe dat je een poster van ze hebt hangen
quote:Of idd Five... nou weet ik het niet meer
Op vrijdag 07 juni 2002 20:31 schreef Ole het volgende:[..]
ik denk En vogue..
quote:http://www.audiogalaxy.com/list/searches.php?SID=11001d1a867f6b8d50603ab887103329&searchType=0&searchStr=i+love+rock
Op vrijdag 07 juni 2002 20:30 schreef ullie het volgende:[..]
Toch is het rifje van I love rock 'n roll al vaker misbruikt, maar door wie ookalweer dan?
riffje zit ook wel in wat dance nummers ja, volgens mij hebben de soulwax mensen er wel es iets mee gedaan
quote:
Vrienden blijven en een warm hart voor elkaar blijven houden na een relatie kan zeker weten.
Hierbij spreek ik uit eigen ervaringen, heb meerdere ex-en, waarvan ik met enkelen nog steeds een warme band heb.Toevallig heb ik deze dag ook een feest/verbroken relatie te vieren.
inderdaad zo kan het dus ook
quote:Jij hebt al tientallen levens achter de rug
Op vrijdag 07 juni 2002 20:31 schreef Otherside het volgende:[..]
Nope, dat is niet de vader van Jip.
Ik heb nogal wat relaties achter de rug.
* Barb is er wel, maar was ff bellen, moet stiekum toch veel vrienden ervan op de hoogte stellen en durft dat nu pas aan.
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:33 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Jij hebt al tientallen levens achter de rug
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:30 schreef NiNi het volgende:[..]
gallow
Hoi
quote:Ah daar was je ...
Op vrijdag 07 juni 2002 20:34 schreef Barb het volgende:
Oho Ankie, niet getrouwd in het maagdelijk wit?!* Barb is er wel, maar was ff bellen, moet stiekum toch veel vrienden ervan op de hoogte stellen en durft dat nu pas aan.
[Dit bericht is gewijzigd door NFA-DK op 07-06-2002 20:36]
quote:Wat ik me opeens suf af vroeg is het feit dat ik veel vaker vrouwen hoor zeggen dat ze nog goed contact met hun ex hebben dan mannen (op fok bijvoorbeeld, want ik heb geen sociaal leven
quote:Heeeej Weazle ouwe rukker
Op vrijdag 07 juni 2002 20:35 schreef Weazle het volgende:[..]
NiNiSweetheart
![]()
Hoi
quote:Nope.
Op vrijdag 07 juni 2002 20:34 schreef Barb het volgende:
Oho Ankie, niet getrouwd in het maagdelijk wit?!* Barb is er wel, maar was ff bellen, moet stiekum toch veel vrienden ervan op de hoogte stellen en durft dat nu pas aan.
quote:Een kat heeft er maar negen, jij bent gewoon een heks
Op vrijdag 07 juni 2002 20:34 schreef Otherside het volgende:[..]
Dat bewijst wat voor kat ik ben
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:31 schreef NiNi het volgende:[..]
![]()
geef maar toe dat je een poster van ze hebt hangen
quote:Ej
Op vrijdag 07 juni 2002 20:35 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Welcome back
zeep in mn oren ... ach ja, dan stinken die iig niet
quote:ik blijf het zeggen: Vind het echt een super kickuh jurk!
Op vrijdag 07 juni 2002 20:36 schreef Otherside het volgende:[..]
Nope.
In het zondige zwart ben ik getrouwd.
Maar was wel een hele feestelijke jurk, ik had um zelf ontworpen.
quote:U riep?
Op vrijdag 07 juni 2002 20:36 schreef NFA-DK het volgende:[..]
ouwe rukker
![]()
quote:Daar heb ik 2x per dag de douche voor en wattenstokjes
Op vrijdag 07 juni 2002 20:36 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ej
zeep in mn oren
... ach ja, dan stinken die iig niet
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 07-06-2002 20:39]
quote:2x per dag... als ik dat zou doen zou ik vanzelf in een grote roze rimpelige rozijn veranderen, van al dat weken
Op vrijdag 07 juni 2002 20:37 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Daar heb ik 2x per dag de douche voor en wattenstokjes
quote:Ik denk toeval.
Op vrijdag 07 juni 2002 20:35 schreef ullie het volgende:[..]
Wat ik me opeens suf af vroeg is het feit dat ik veel vaker vrouwen hoor zeggen dat ze nog goed contact met hun ex hebben dan mannen (op fok bijvoorbeeld, want ik heb geen sociaal leven
). Is dat gewoon toeval of zouden mannen en vrouwens dat anders beleven?
Ik heb geen contact meer met mijn 2 exen.
Eerste omdat ik het gevoel had dat ie hoopte mij terug te krijgen, en ik wilde hem geen valse hoop geven..
tweede was gewoon een kl#### af en toe, aggressief (vooral met drank) was vreemdgegaan en wilde dat niet toegeven..
Heeft m.a.w. nogal wat gelogen..
Ik ken juist meer jongens die nog wel contact hebben. Trouwens Ullie.. voor behouden van contact zijn er wel twee nodig hoor!
quote:heb ik toch allang
Op vrijdag 07 juni 2002 20:36 schreef ullie het volgende:[..]
![]()
Zou je ook wel willen he?
quote:You've got a sick mind, kerel
Op vrijdag 07 juni 2002 20:36 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Heeeej Weazle ouwe rukker
![]()
* Weazle is weer ff z'n secret undercover agent (doet me denken aan Inspector Gadget *theme neuriet*)plannetje aan het uitwerken..
quote:Mijn ex zal precies hetzelfde zeggen hoor.
Op vrijdag 07 juni 2002 20:35 schreef ullie het volgende:[..]
Wat ik me opeens suf af vroeg is het feit dat ik veel vaker vrouwen hoor zeggen dat ze nog goed contact met hun ex hebben dan mannen (op fok bijvoorbeeld, want ik heb geen sociaal leven
). Is dat gewoon toeval of zouden mannen en vrouwens dat anders beleven?
quote:Ja maar sochtends kom ik uit mn bed en wil ik altijd lekker ff douchen.. en savonds (ja nadat ik hier duz afsluit) ga ik altijd nog even trainen en dan zweet ik meestal wel heh , gek heh
Op vrijdag 07 juni 2002 20:38 schreef Slarioux het volgende:[..]
2x per dag... als ik dat zou doen zou ik vanzelf in een grote roze rimpelige rozijn veranderen, van al dat weken
quote:Dat ik een sick mind had wisten we al langer
Op vrijdag 07 juni 2002 20:40 schreef Weazle het volgende:[..]
You've got a sick mind, kerel
![]()
* Weazle is weer ff z'n secret undercover agent (doet me denken aan Inspector Gadget *theme neuriet*)plannetje aan het uitwerken..
quote:Ik zat eerder te denken aan een ander woord
Op vrijdag 07 juni 2002 20:41 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Dat ik een sick mind had wisten we al langer
quote:Ze hebben jou gezien?
Op vrijdag 07 juni 2002 20:43 schreef daniman het volgende:
er zijn dus duidelijk een paar kinderen bij mij uit de buurt gek geworden
quote:K*nky???
Op vrijdag 07 juni 2002 20:43 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik zat eerder te denken aan een ander woord
quote:Ja 't was zomaar een gedachte hoor, maar waarschijnlijk heb ik gewoon niet goed opgelet. En ja ik weet dat er voor het contact 2 mensen nodig zijn
Op vrijdag 07 juni 2002 20:39 schreef Ole het volgende:[..]
Ik denk toeval.
Ik heb geen contact meer met mijn 2 exen.
Eerste omdat ik het gevoel had dat ie hoopte mij terug te krijgen, en ik wilde hem geen valse hoop geven..tweede was gewoon een kl#### af en toe, aggressief (vooral met drank) was vreemdgegaan en wilde dat niet toegeven..
Heeft m.a.w. nogal wat gelogen..Ik ken juist meer jongens die nog wel contact hebben. Trouwens Ullie.. voor behouden van contact zijn er wel twee nodig hoor!
![]()
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:44 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ze hebben jou gezien?
vandaar dus dat gillen en jodelen en indiaanachtige geluiden maken...
quote:Ik wil [betreffende users] niet wegjagen
Op vrijdag 07 juni 2002 20:44 schreef NFA-DK het volgende:[..]
K*nky???
quote:Doe je je hoofd ertussen?
Op vrijdag 07 juni 2002 20:45 schreef daniman het volgende:
tijd om het raam maar es dicht te gooien...
quote:Ja zou kunnen. Iig heb ik er zelf nooit erg veel behoefte aan gehad. Bij mijn huidige vriend wil ik dat voorlopig ook niet uitproberen a*;ls je begrijpt wat ik bedoel ...:)
Op vrijdag 07 juni 2002 20:44 schreef ullie het volgende:[..]
Ja 't was zomaar een gedachte hoor, maar waarschijnlijk heb ik gewoon niet goed opgelet. En ja ik weet dat er voor het contact 2 mensen nodig zijn
, maar ik bedoelde meer dat 2 mensen het contact anders omschrijven.
quote:en dan een pannekoek pannenkoek hoofd eraan over houden zeker
Op vrijdag 07 juni 2002 20:47 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Doe je je hoofd ertussen?
[Dit bericht is gewijzigd door daniman op 07-06-2002 20:48]
quote:Aha, ze hebben ullie dus gezien
Op vrijdag 07 juni 2002 20:45 schreef daniman het volgende:[..]
vandaar dus dat gillen en jodelen en indiaanachtige geluiden maken...
quote:Dan kan je daar poedergif op strooien en die aan de buurkinderen geven
Op vrijdag 07 juni 2002 20:47 schreef daniman het volgende:[..]
en dan een pannekoek pannenkoek hoofd eraan over houden zeker
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:48 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Dan kan je daar poedergif op strooien en die aan de buurkinderen geven
QyRoZ, je zit vol goeie ideeën!!!
...
maar... mijn hoofd!!!!
hmmm es ff een andere vrijwilliger zoeken...
[Dit bericht is gewijzigd door daniman op 07-06-2002 20:50]
quote:Uiteraard
Op vrijdag 07 juni 2002 20:47 schreef Ole het volgende:[..]
Ja zou kunnen. Iig heb ik er zelf nooit erg veel behoefte aan gehad. Bij mijn huidige vriend wil ik dat voorlopig ook niet uitproberen a*;ls je begrijpt wat ik bedoel ...:)
![]()
Amerika is nu trouwens echt gek geworden: http://www.trouw.nl/ANP/BIN/ANP-070602-408-anp.html
quote:ik was al weg, hoor
Op vrijdag 07 juni 2002 20:45 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik wil [betreffende users] niet wegjagen
quote:Je bent jaloers op mijn volgelingen
Op vrijdag 07 juni 2002 20:48 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Aha, ze hebben ullie dus gezien
quote:hehehe ik heb er toch voor betaald
Op vrijdag 07 juni 2002 20:49 schreef daniman het volgende:[..]
maar... mijn hoofd!!!!
quote:Nouhou
Op vrijdag 07 juni 2002 20:50 schreef NiNi het volgende:[..]
ik was al weg, hoor
quote:eng
Op vrijdag 07 juni 2002 20:49 schreef ullie het volgende:
Amerika is nu trouwens echt gek geworden: http://www.trouw.nl/ANP/BIN/ANP-070602-408-anp.html
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:51 schreef QyRoZ het volgende:[..]
hehehe ik heb er toch voor betaald
quote:QyRoZ heeft zelf ook volgelingen... nou ja minstens een! Tenminste...
Op vrijdag 07 juni 2002 20:50 schreef ullie het volgende:[..]
Je bent jaloers op mijn volgelingen
quote:Wij hebben alleen gezamelijke volgelingen
Op vrijdag 07 juni 2002 20:50 schreef ullie het volgende:[..]
Je bent jaloers op mijn volgelingen
quote:matig, matig
Op vrijdag 07 juni 2002 20:51 schreef QyRoZ het volgende:[..]
hehehe ik heb er toch voor betaald
quote:http://www.xs4all.nl/~qyroz/fanclub.html
Op vrijdag 07 juni 2002 20:52 schreef daniman het volgende:[..]
QyRoZ heeft zelf ook volgelingen... nou ja minstens een! Tenminste...
Nou ja vraag QyRoZ maar naar de stand van zaken als MVVWW zijnde
quote:Ja
Op vrijdag 07 juni 2002 20:52 schreef daniman het volgende:[..]
QyRoZ heeft zelf ook volgelingen... nou ja minstens een! Tenminste...
Nou ja vraag QyRoZ maar naar de stand van zaken als MVVWW zijnde
quote:Ik zag het net op het journaal...
Op vrijdag 07 juni 2002 20:49 schreef ullie het volgende:[..]
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:53 schreef Gerwit het volgende:[..]
Ja
QyRoZ
is mijn held,
want hij heeft geen geld
en houdt niet van het krijgsgeweld.
quote:Hej das een leuke oude cartoon!!!!
Op vrijdag 07 juni 2002 20:54 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik zag het net op het journaal...
Boes boes, boes boes...
Ow daar ging het niet over...
quote:Jawel, over boes de koe, die nu de machtigste man ter wereld is
Op vrijdag 07 juni 2002 20:55 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Hej das een leuke oude cartoon!!!!
quote:Die we dan gebruiken om onder Daniman's raam te jodelen
Op vrijdag 07 juni 2002 20:52 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Wij hebben alleen gezamelijke volgelingen [afbeelding]
quote:ik bedoel maar!
Op vrijdag 07 juni 2002 20:53 schreef QyRoZ het volgende:[..]
http://www.xs4all.nl/~qyroz/fanclub.html
quote:Heeftie goed voor mekaar! Van stomme boer tot opperdude
Op vrijdag 07 juni 2002 20:55 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Jawel, over boes de koe, die nu de machtigste man ter wereld is
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:56 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Heeftie goed voor mekaar! Van stomme boer tot opperdude boer
quote:die was leuk.....die cartoon
Op vrijdag 07 juni 2002 20:55 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Hej das een leuke oude cartoon!!!!
ik ben echt bang van hoe dom iemand mag zijn en toch president zijn...
http://politicalhumor.about.com/library/blbushisms.htm
lees dit maar es
quote:Hij is ook een stomme opperdude...
Op vrijdag 07 juni 2002 20:56 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Heeftie goed voor mekaar! Van stomme boer tot opperdude
quote:Weer zo een lang verhaal...
Op vrijdag 07 juni 2002 20:57 schreef sweek het volgende:[..]
die was leuk.....die cartoon
die is nie leuk.....die man (en ze vader ook nie)
die is wel leuk....die bandik ben echt bang van hoe dom iemand mag zijn en toch president zijn...
http://politicalhumor.about.com/library/blbushisms.htm
lees dit maar es
quote:uhm hoe stom dit maybe ook klinkt.. maar ik ben helemaal niet op de hoogte van alles ... maar hij komt wel stom over
Op vrijdag 07 juni 2002 20:57 schreef ullie het volgende:[..]
Hij is ook een stomme opperdude...
quote:tja... ik vond BOES altijd een beetje hetzelfde!
Op vrijdag 07 juni 2002 20:57 schreef ullie het volgende:[..]
Hij is ook een stomme opperdude...
quote:Maar wel humor!
Op vrijdag 07 juni 2002 20:59 schreef daniman het volgende:[..]
tja... ik vond BOES altijd een beetje hetzelfde!
quote:Heb jij hem toevallig nog gezien in Kopspijkers? Of iemand anders?
Op vrijdag 07 juni 2002 21:00 schreef NiNi het volgende:
"This foreign policy stuff is a little frustrating." George W. Bush
quote:toedeloe!
Op vrijdag 07 juni 2002 21:02 schreef NFA-DK het volgende:
Oke en nu ga ik wel even pleitosBye bye!!!
quote:"We've tripled the amount of money I believe it's from $50 million up to $195 million available"
Op vrijdag 07 juni 2002 21:00 schreef NiNi het volgende:
"This foreign policy stuff is a little frustrating." George W. Bush
quote:ok wat voorbeeldjes dan:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:58 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Weer zo een lang verhaal...
![]()
"A dictatorship would be a heck of a lot easier, there's no question about it." —George W. Bush, July 27, 2001
"We spent a lot of time talking about Africa, as we should. Africa is a nation that suffers from incredible disease." —George W. Bush, at a news conference in Europe, June 14, 2001
"If this were a dictatorship, it would be a heck of a lot easier — so long as I'm the dictator." —George W. Bush, Dec. 19, 2000
"The great thing about America is everybody should vote." —George W. Bush
"They misunderestimated me." —George W. Bush, Nov. 2000
"One of the common denominators I have found is that expectations rise above that which is expected." —George W. Bush
"It is white." —George W. Bush, asked by a child in Britain what the White House was like, July 19, 2001
"I think anybody who doesn't think I'm smart enough to handle the job is underestimating." —George W. Bush
quote:Oke duidelijk
Op vrijdag 07 juni 2002 21:04 schreef sweek het volgende:[..]
ok wat voorbeeldjes dan:
"The suicide bombings have increased. There's too many of them." —George W. Bush, Albuquerque, N.M., Aug. 15, 2001"A dictatorship would be a heck of a lot easier, there's no question about it." —George W. Bush, July 27, 2001
"We spent a lot of time talking about Africa, as we should. Africa is a nation that suffers from incredible disease." —George W. Bush, at a news conference in Europe, June 14, 2001
"If this were a dictatorship, it would be a heck of a lot easier — so long as I'm the dictator." —George W. Bush, Dec. 19, 2000
"The great thing about America is everybody should vote." —George W. Bush
"They misunderestimated me." —George W. Bush, Nov. 2000
"One of the common denominators I have found is that expectations rise above that which is expected." —George W. Bush
"It is white." —George W. Bush, asked by a child in Britain what the White House was like, July 19, 2001
"I think anybody who doesn't think I'm smart enough to handle the job is underestimating." —George W. Bush
quote:gaat ie gezellig logeren??
Op vrijdag 07 juni 2002 21:04 schreef Otherside het volgende:
Aaaloooowaaahhhhh!Ik ben er weer
Heb net
Jippie
uitgezwaaid.
quote:Is ie naar z'n papa toe?
Op vrijdag 07 juni 2002 21:04 schreef Otherside het volgende:
Aaaloooowaaahhhhh!Ik ben er weer
Heb net
Jippie
uitgezwaaid.
quote:bye dude, sterkte
Op vrijdag 07 juni 2002 21:04 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Oke duidelijk
Dank u voor deze korte uitleg
Nu echt weg is , bye bye!
quote:Ik ga door voor de ijskast
Op vrijdag 07 juni 2002 21:06 schreef Otherside het volgende:[..]
Hij is net door zijn vader opgehaald, daar is ie dit weekend.
Daar gaat ie om de week een weekend naartoe.
quote:Toedels NFA
Op vrijdag 07 juni 2002 21:04 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Oke duidelijk
Dank u voor deze korte uitleg
Nu echt weg is , bye bye!
Hey Sweek, prettig kennismaken.
quote:Prima advies, voor iedereen.
Op vrijdag 07 juni 2002 20:18 schreef Barb het volgende:
Als je twijfelt, kun je misschien beter wachten.
Als je het doet uit zelfkwelling, doe je je vriend geen goed recht.
Als ik jouw vriend was, zou ik willen dat je met een fijn gevoel naar me zou kijken en niet met verdriet.
Als je voelt dat je dit moet doen, moet je je hart volgen. Als je je gevoel wilt verdoven, moet je tequila drinken. Als je geen antwoorden hebt, moet je je vragen aanpassen.
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 20:24 schreef QyRoZ het volgende:
Heb je hem wel eerst gewassen?
quote:OOOH! Does lief doen jij... jij... veelkleurige tovenaar jij!
Op vrijdag 07 juni 2002 20:36 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Een kat heeft er maar negen, jij bent gewoon een heks
![]()
![]()
Ennuh die amerikanen weten nog niet dat het internationale formeel niet op Nederlands grondgebied staat maar op dat van de VN. Net als bij ambasades. Dus een invasie in NL heeft errug weinig zin politiek gezien
Zo ik ben weer bij. Heb me vandaag even laten aflijden door Brechtje d'r hagadis/salamander. En iemand in WTF die vindt dat zijn mening boven de Dikke van Dale uitgaat. Sorry daar voor. 'k had trouw moeten blijven.
Hallo allemaal. of
. voor elk wat wils. Blij er weer te zijn.
quote:ga je dr nou doorheen of voorlangs?
Op vrijdag 07 juni 2002 21:07 schreef ullie het volgende:[..]
Ik ga door voor de ijskast
quote:Is tie aan zo'n paaltje gebonden
Op vrijdag 07 juni 2002 21:07 schreef Otherside het volgende:[..]
Yep
Hij is nu dichter bij jullie amsterdammertjes in de buurt dan bij mij
quote:Wij zijn naamgenoten van die paaltjes
Op vrijdag 07 juni 2002 21:12 schreef H-Ahli het volgende:[..]
Is tie aan zo'n paaltje gebonden
quote:|
Op vrijdag 07 juni 2002 21:13 schreef ullie het volgende:[..]
Wij zijn naamgenoten van die paaltjes
quote:Ik BEN zo'n paaltje. Alleen zonder kruisjes
En hallo.
quote:Ik niet ik kom uit Mozambique
quote:VVtel....
Op vrijdag 07 juni 2002 21:14 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik BEN zo'n paaltje. Alleen zonder kruisjes
quote:Het gaat over niet-VV-Vrienden
Op vrijdag 07 juni 2002 21:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat is er de laatste maanden allemaal gebeurd in VV. Wie zijn er weg, wie is er terug (behalve ik dan), etc.
Hoi trouwens, mede-door-Danny-verafschuwde-gebruiker
quote:Heee IRboontje!!!!!!!
Wat is er de laatste maanden allemaal gebeurd in VV. Wie zijn er weg, wie is er terug (behalve ik dan), etc.
En hallo.
We zijn er allemaal nog, er is heel veel gebeurd en iedereen die nu even weg is, komen straks weer terug
quote:Ik uit Twente. Dat is minder beschaafd dan Mozambique
Op vrijdag 07 juni 2002 21:14 schreef H-Ahli het volgende:[..]
Ik niet ik kom uit Mozambique
quote:neh kan ik niet, ben ik te jong voor! dat love, peace en happiness gebeuren was vééééér voor m'n tijd. ben eigenlijk een newbie.
Op vrijdag 07 juni 2002 21:14 schreef Otherside het volgende:
H-Ahli? *liefkijk*Durf jij straks als dit deel vol is je eerste Vrolijk Verder topic te openen?
quote:Pffff.... die zijn niet belangrijk.
Op vrijdag 07 juni 2002 21:15 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Het gaat over niet-VV-Vrienden
quote:Mooie ondertitel, nietwaar?
Hoi trouwens, mede-door-Danny-verafschuwde-gebruiker
quote:Goeieavond, Stranger is volgens mij kwijt, mar dat is het zo'n beetje...
En hallo.
quote:Ik zie hem nu pas, maar hij is erg mooi
Op vrijdag 07 juni 2002 21:16 schreef I.R.Baboon het volgende:Mooie ondertitel, nietwaar?
quote:Check signature
Op vrijdag 07 juni 2002 21:17 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik zie hem nu pas, maar hij is erg mooi
Ik zal even dat topic bekijken of er nog iets bruikbaars voor mij in staat
quote:Vast wel.
Op vrijdag 07 juni 2002 21:17 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik zie hem nu pas, maar hij is erg mooi
Ik zal even dat topic bekijken of er nog iets bruikbaars voor mij in staat
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 21:19 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Check signature
quote:Hij is echt mijn favoriete admin
Op vrijdag 07 juni 2002 21:19 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
. Prachtig. Wat weet Danny dat toch altijd mooi te verwoorden.
quote:Euh uhh... nooit zeggen dat je iets niet kunt.
Op vrijdag 07 juni 2002 21:16 schreef H-Ahli het volgende:[..]
neh kan ik niet, ben ik te jong voor! dat love, peace en happiness gebeuren was vééééér voor m'n tijd. ben eigenlijk een newbie.
En dat van te jong is kolder, dat weet je zelf ook wel.
In VV speelt leeftijd geen rol, je bent zo jong als je je zelf voelt remember.
Leeftijdsgrenzen hebben we in VV dus overboord gegooid.
Ennuuhhhhhh... Love, Peace, Happiness & Respect zijn tijdloos en dat is vanzelfsprekend.
Last but not least.. in VV is niemand newbie.
Nou?
Geen reden meer om te weigeren toch?
quote:Hey weekwaarde.
Op vrijdag 07 juni 2002 21:20 schreef dagwaarde het volgende:
* dagwaarde met toeter en koptel aanmeld*feessie van m'n neeffie ten einde gekomen...
quote:Oh ja das waar, dat dorp met dat vuurwerk
Op vrijdag 07 juni 2002 21:15 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik uit Twente. Dat is minder beschaafd dan Mozambique
quote:Gegroet dagblad
* dagwaarde met toeter en koptel aanmeld*feessie van m'n neeffie ten einde gekomen...
quote:Que
Op vrijdag 07 juni 2002 21:16 schreef Otherside het volgende:[..]
Ik kom uit Daabsland.
quote:Daabsland.
Op vrijdag 07 juni 2002 21:24 schreef H-Ahli het volgende:[..]
Que
quote:Was een koptel
quote:hee
En hallo.
er was een trend van weggaan en trg komen
alleen roonaan en weazle zijn we nog kwijt geloof ik
quote:En zo grammaticaal correct ook...
Op vrijdag 07 juni 2002 21:19 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
. Prachtig. Wat weet Danny dat toch altijd mooi te verwoorden.
quote:Roonaan is alleen niet meer in VV en weazle was er net. En er is nog iemand aan het varkenshazen vangen
Op vrijdag 07 juni 2002 21:26 schreef NiNi het volgende:[..]
hee
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 21:16 schreef H-Ahli het volgende:[..]
neh kan ik niet, ben ik te jong voor! dat love, peace en happiness gebeuren was vééééér voor m'n tijd. ben eigenlijk een newbie.
quote:toen was ik nog maar net bij VV, dus jij kan er best eentje openen hoor
In Vrolijk Verder deel 56 schreef OtherSide:Ennuh daniman.... dit deel begint alweer naar het einde te naderen, dat betekent dat straks als deze vol is er een deel 57 van Vrolijk Verder moet worden geopend.
Zou jij deel 57 straks willen openen? Dan weet je zeker dat je thuis bent.
quote:Weazle heeft vandaag gepost hoor.
Op vrijdag 07 juni 2002 21:26 schreef NiNi het volgende:[..]
hee
quote:elke dag probeer ik bij u in de bus te komen he
Op vrijdag 07 juni 2002 21:22 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Gegroet dagblad
hoi!
quote:Eiglijk niet nee, behalve dat ik niet zo'n opener ben en da'k nie weet hoe ik jouw "tijdloze" tekening bovenaan moet krijgen.
Op vrijdag 07 juni 2002 21:21 schreef Otherside het volgende:[..]
Euh uhh... nooit zeggen dat je iets niet kunt.
Dat is niet de juiste instelling.
Alles wat wij kunnen, kun jij ook.En dat van te jong is kolder, dat weet je zelf ook wel.
In VV speelt leeftijd geen rol, je bent zo jong als je je zelf voelt remember.
Leeftijdsgrenzen hebben we in VV dus overboord gegooid.Ennuuhhhhhh... Love, Peace, Happiness & Respect zijn tijdloos en dat is vanzelfsprekend.
Last but not least.. in VV is niemand newbie.
Nou?
Geen reden meer om te weigeren toch?
quote:sorry, koptelefoon met muziek op bdoelde ik
Op vrijdag 07 juni 2002 21:25 schreef H-Ahli het volgende:[..]
Was een koptel
en waarvoor
quote:LOL
Op vrijdag 07 juni 2002 21:26 schreef ullie het volgende:[..]
En zo grammaticaal correct ook...
[Dit bericht is gewijzigd door QyRoZ op 07-06-2002 21:29]
quote:OOOOOh Daa-B-sland, natuurlijk
Op vrijdag 07 juni 2002 21:26 schreef Otherside het volgende:[..]
Ik -B-en het helemaal met -B- eens!
quote:De tekening zorg ik wel voor, zorg jij maar voor een mooie Vrolijk Verder titel.
Op vrijdag 07 juni 2002 21:27 schreef H-Ahli het volgende:[..]
Eiglijk niet nee, behalve dat ik niet zo'n opener ben en da'k nie weet hoe ik jouw "tijdloze" tekening bovenaan moet krijgen.
quote:op plaatje rechter muisknop klik, eigenschappen, url selecteren, CTRL+C , naar eigen topic gaan, CTRL+V en IMG tags eromheen zetten
Op vrijdag 07 juni 2002 21:27 schreef H-Ahli het volgende:[..]
Eiglijk niet nee, behalve dat ik niet zo'n opener ben en da'k nie weet hoe ik jouw "tijdloze" tekening bovenaan moet krijgen.
Volgend deel is 424 als ik het goed heb...
quote:
Tegen een QyRoZ en I.R.Baboon (en er zijn er nog wel meer) kan ik alleen maar zeggen dat de mate van kinderachtigheid van dat soort posts te sneu is voor woorden.
Overigens kan het gewoon met crossposten worden afgedaan.
Ik laat jullie nu maar even spelen - de kinders zullen het wel nodig hebben denk ik dan maar - maar maak er geen permanente hobby van om op elke post 'ik ben het met ... eens' neer te pennen, want ik heb zelf ook een aantal hobbies als 't aankomt op users die doelbewust de boel op proberen te naaien.
quote:So héé, ga je al zo lang mee! Stoer! Nog niet versleten
Op vrijdag 07 juni 2002 21:27 schreef daniman het volgende:[..]
[..]toen was ik nog maar net bij VV, dus jij kan er best eentje openen hoor
quote:Ik ben niet geabboneerd op u
Op vrijdag 07 juni 2002 21:27 schreef dagwaarde het volgende:[..]
elke dag probeer ik bij u in de bus te komen he
![]()
quote:maar ik heb er ook heel lang niet gepost, vanwege de drukte van mijn afstudeerstage...
Op vrijdag 07 juni 2002 21:30 schreef H-Ahli het volgende:[..]
So héé, ga je al zo lang mee! Stoer! Nog niet versleten
toen zweefde ik soms is een beetje rond in de andere fora...
quote:Wablief
Op vrijdag 07 juni 2002 21:29 schreef daniman het volgende:[..]
url selecteren,
Volgend deel is 424 als ik het goed heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |