ololoquote:Op maandag 24 januari 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga jij nou maar muziekdraaien
Hoi jij bent weer thuisquote:
Leugens, Ik ben er ook 1quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar die mannen die zo zijn zijn een uitstervend ras
Vest Zaterdag bla bla bla..quote:[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waar er over treinkaartjes gepraat wordt.. en sperz gierig is.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waar er over treinkaartjes gepraat wordt.. en sperz gierig is.
Smakelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga even patat eten
JA PATAT
Ik ben lajoersquote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga even patat eten
JA PATAT
Lekkur, dat at ik gisterquote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga even patat eten
JA PATAT
smakelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga even patat eten
JA PATAT
Zwakkelingquote:
Haal het dan ook niet van youtubequote:
Waar anders vanquote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haal het dan ook niet van youtube
Van de winkel enzoquote:
Dit gaat vast helpen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]
één neushoorn voor Sharr om de pijn te verzachten
ik ook eentje willenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]
één neushoorn voor Sharr om de pijn te verzachten
als je hold against me draait welquote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet ik nog een halfuurtje pakken?
Je bent al 1.5 uur geweest..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van mij mag je als je Metallica - One (extended) draaitquote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
w00tquote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik jong
Ga jij maar lekker hoor
Vind jij.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Laat 'm nog een half uurtje. Hij speelt tenminste goed
Is dat een live versie ofzo? Want ik weet niet zeker of ik hem kenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Van mij mag je als je Metallica - One (extended) draait
ik nu ookquote:
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik nu ook
en nog misselijk ook
zat heel de tijd naar fok te kijken op de terugreis
(ja ik word naar huis gereden, wat een luxe)
Das gemeenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Leugens, Ik ben er ook 1
[..]
Vest Zaterdag bla bla bla..
Nee. Ik wil je niet over de vloer hebben
Gewoon die lange versie met die gigantische gitaar solo er in.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is dat een live versie ofzo? Want ik weet niet zeker of ik hem ken
?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Graseter het volgende:
Ik wil niet vervelend doen ofzo maar ik hoor heel de tijd stiltes.
Hij hapert als de ziekte, tevens ook stiltes.quote:
+1.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Graseter het volgende:
Ik wil niet vervelend doen ofzo maar ik hoor heel de tijd stiltes.
+1 ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij hapert als de ziekte, tevens ook stiltes.
Ik ook, met vele hapers. Dus kun je net zo goed zelf deze free release downloadenquote:
Heb jij Escape from the hostile toevallig?quote:
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nein.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb jij Escape from the hostile toevallig?
Dat is ook niet moeilijk vol te houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef trolololo het volgende:
Ik heb vandaag een wedstrijd gedaan tijdens het blokuur Wiskunde met een klasgenoot hoe lang we 'Trolololo' achter elkaar konden luisteren tot iemand ging stoppenDegene die stopte moest voor de ander een turkse pizza betalen
Het is gelijkspel geworden... beide lesuren volgehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef trolololo het volgende:
Ik heb vandaag een wedstrijd gedaan tijdens het blokuur Wiskunde met een klasgenoot hoe lang we 'Trolololo' achter elkaar konden luisteren tot iemand ging stoppenDegene die stopte moest voor de ander een turkse pizza betalen
Het is gelijkspel geworden... beide lesuren volgehouden
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef sharr het volgende:
Die muziek stopt er steeds meetoon toonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Die muziek stopt er steeds meeDoe jij effe DJ wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
ik hoor niks meerquote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik heb prima verbinding, what the fak.
Zal ik een foute grap maken over dat ik jou een half uurtje wil pakken?quote:
Die muziek stopt er steeds meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die muziek stopt er steeds meeMaar wat had je nou gedaan waar ik een neushoorn ter troost voor moest vangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Eensquote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Van mij mag je als je Metallica - One (extended) draait
Hij stond zo hard dat mensen gingen klagenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]Episch spektakel. Volgende keer pics or it didn't happen.
Nee laat die grap maar achterwegequote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik een foute grap maken over dat ik jou een half uurtje wil pakken?
Nee he
[..]
![]()
Doe is doodgaanquote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens![]()
Vind proppert ook wel leuk
Die gitaar solo is zo baasquote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens![]()
Vind proppert ook wel leuk
Ik heb interesse.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Graseter het volgende:
Patje.
http://twitter.com/pgrferrari/status/29202119961612288
Rebels.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hij stond zo hard dat mensen gingen klagentoen hebben we hem nog harder gezet....
Vast wel ooit een keerquote:
Weet je wat we daar allemaal zouden kunnen doenquote:
Ik mag het hopen, eeuwig leven lijkt me echt kudt!quote:
Seksfeesten.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet je wat we daar allemaal zouden kunnen doen
Snel pak de telefoon!quote:
ik zeg doenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef TrollenFTW het volgende:
Moet ik nou doorgaan om 17.00 of.. :S
Ik heb tenminste Mark Knopfler live gezien voor ik dood gaquote:
Ik wil ook wel even overnemen hoor als niemand draaitquote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef TrollenFTW het volgende:
Hou me op de hoogtequote:
nee.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef TrollenFTW het volgende:
*Hardstyle draaien*quote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik hoor alleen mij en Dalando hardstyle draaien. Anders hoor ik alleen maar rock..
Dit is niet waar wat je nu zegt.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik hoor alleen mij en Dalando hardstyle draaien. Anders hoor ik alleen maar rock..
Vanmiddag om 12uur was het ook alleen maar hardstyle enzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
OKquote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb Els nu aan de telefoon. Even vragen of ik daar ook seksfeesten kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |