Net zoals de aanslagen in Moscow in 1999 duidelijk door de Tsjestsjenen gepleegd waren, terwijl daar geen enkel bewijs voor was? In Rusland is het zelfs voor Russen onmogelijk om te weten wie achter wat zit, laat staan voor buitenlanders.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
Heeft de religie van de vrede zich al gemeld of wat? Oh, heb overigens nog niks gelezen maar het is klaar als een klontje zoals gewoonlijk natuurlijk.
Vergeet de regering zelf niet. En de verschillende aan de regering gelieerde maffias.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Rusland kent wel meer groepen die geweld gebruiken.
Moslims, extreem rechtse nationalisten, anti-regering groepen.
We leven nu in 2011quote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
De afgelopen dagen zijn er meerdere zelfmoordaanslagen gepleegd in Irak:
- 18/01/2010: Tikrit, Irak: 66 doden & 160 gewonden.
- 19/01/2010: Baqubah, Irak: 15 doden & 64 gewonden.
- 20/01/2010: Karbala, Irak: 51 doden & 182 gewonden.
- 23/01/2010: Bagdad, Irak: 10 doden & 30 gewonden.
- 24/01/2010: Karbala, Irak: 33 doden & 120 gewonden.
Conclusie: selectief gejank van bepaalde mensen.
Als het over Rusland gaat is de vraag of iemand in de regering erachter zit een stuk relevanter.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en 9/11 was een inside job.
Ik bedoel, ik zit hier nog wel in NWS hoop ik toch of heeft Lambiekje het heft in eigen handen genomen?
Zeer dubieus. Het is namelijk niet "kneep een oogje dicht", maar de FSB organiseerde waarschijnlijk die aanslagen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:48 schreef Monidique het volgende:
Het is niet alsof moslimterroristen dit niet vaker doen, natuurlijk. Ik acht het 99,99999999999% zeker dat het hier moslimterroristen, uit Tsjetenië of Dagestan, betreft. Daarnaast is de 'FSB kneep een oogje dicht bij de flatbombardementen'-theorie volgens mij ook wat dubieus, als ik het me goed herinner.
wat een onzin. dat kan je dan ook over de zelfmoord bomaanslagen in israel zeggen voor de muur of van amerika.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:33 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als het over Rusland gaat is de vraag of iemand in de regering erachter zit een stuk relevanter.
Tavarish Ramzan! Held van het Tsjetsjeense volk!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef YazooW het volgende:
Tsja, klinkt hard, maar als dit mijn president zou zijn (aangesteld vanuit Moskou) zou ik ook gekke dingen gaan doen:
[ afbeelding ]
rechtse dude in de picca
http://paradoxoff.com/ramzan-kadyrov-cars.html
offtopic:
En dan ook nog eens het voetbal gebruiken in een poging Rusland en Tsjetsjenie met elkaar te laten "verbroederen" door een poging te wagen zijn club, onder leiding nu van Gullit (), in de Russische PL te laten spelen...
Mensen kijken tegen Gullit aan van: Hurp Durp Money Money Money. In werkelijk moet je Gullit tegenwoordig gewoon zien als een ordinaire geldwolf die een opvliegerige dictator helpt...
en dat spreekt hem vrij? moeten wij dan bomaanslagen op marokkanen in nederland gaan plegen omdat ze heel erg veel leed hebben berokkend in de loop der jaren?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef Viajero het volgende:
[..]
Tavarish Ramzan! Held van het Tsjetsjeense volk!
Inderdaad, als je ook maar iets over hem en zijn pa weet dan begrijp je de diepe haat tegen Rusland in Tsjetstjenie.
Kunnen we het niet beter over de slachtoffers van de aanslag hebben dan over wat een poep de Russische regering is? Dat is toch al duidelijk dus dat hoef jij ons niet nog eens te vertellen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:50 schreef Viajero het volgende:
[..]
Net zoals de aanslagen in Moscow in 1999 duidelijk door de Tsjestsjenen gepleegd waren, terwijl daar geen enkel bewijs voor was? In Rusland is het zelfs voor Russen onmogelijk om te weten wie achter wat zit, laat staan voor buitenlanders.
Yury Felshtinsky (resides in the USA), Alexander Litvinenko (assassinated in 2006), Boris Berezovsky (oligarch in British exile), David Satter, Boris Kagarlitsky, Vladimir Pribylovsky, the secessionist Chechen authorities claimed that the 1999 bombings were a false flag attack coordinated by the FSB in order to win public support for a new full-scale war in Chechnya, which boosted Prime Minister and former FSB Director Vladimir Putin's popularity, and brought the pro-war Unity Party to the State Duma and Putin to the presidency within a few months.
http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_apartment_bombings
Je weet echt helemaal niets over Rusland?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een onzin. dat kan je dan ook over de zelfmoord bomaanslagen in israel zeggen voor de muur of van amerika.
echt te bizar om dit te insinueren.
ik weet genoeg over rusland. maar hebben die mensen die nu zijn omgekomen daar iets mee te maken?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je weet echt helemaal niets over Rusland?
Echt, lees je eens in.
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat een "hard aanpakken die terroristen" oplossing niet gaat werken, en dat je echt iets aan de oorzaken hierachter moet gaan doen als je hier een einde aan wilt maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat spreekt hem vrij? moeten wij dan bomaanslagen op marokkanen in nederland gaan plegen omdat ze heel erg veel leed hebben berokkend in de loop der jaren?
ik heb wel een idee. jij ook?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat een "hard aanpakken die terroristen" oplossing niet gaat werken, en dat je echt iets aan de oorzaken hierachter moet gaan doen als je hier een einde aan wilt maken.
Oh, en Marokkanen vergelijken met wat in Tsjetsjenie gebeurt, echt, je hebt geen enkel idee....
Ik reageer op iemand die er al 100% van overtuigd is dat dit Tsjetsjenen waren. Daar reageer je vreemd genoeg niet op.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef Helena1989 het volgende:
[..]
Kunnen we het niet beter over de slachtoffers van de aanslag hebben dan over wat een poep de Russische regering is? Dat is toch al duidelijk dus dat hoef jij ons niet nog eens te vertellen.
Dat is tenminste nog een beetje verwant aan het thema.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand die er al 100% van overtuigd is dat dit Tsjetsjenen waren. Daar reageer je vreemd genoeg niet op.
jij hebt nog twijfels? doe ff normaal. als het geen tsjetsjenen zijn dan doen ze het wel in opdracht van hun 'zaak'.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand die er al 100% van overtuigd is dat dit Tsjetsjenen waren. Daar reageer je vreemd genoeg niet op.
want dat de Russische veiligheidsdiensten ook zonder probleem bommen leggen is niet relevant als er in Moskou een bom afgaat?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Helena1989 het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog een beetje verwant aan het thema.
Ja, ik heb nog twijfels ja. Dat jij Putin direct op zijn woord gelooft vind ik nogal naief eerlijk gezegd.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij hebt nog twijfels? doe ff normaal. als het geen tsjetsjenen zijn dan doen ze het wel in opdracht van hun 'zaak'.
je bent echt misselijk bezig.
en als putin gelijk heeft neem je dan je domme gelul terug? ben je dan ook zo'n vent?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog twijfels ja. Dat jij Putin direct op zijn woord gelooft vind ik nogal naief eerlijk gezegd.
Natuurlijk heeft Putin gelijk, want Putin heeft altijd gelijk. Dat is nou net het probleem met die man. En ik weet dat er zeker Tsjetsjeens terrorisme is, en dat veroordeel ik ook zonder meer. Maar het verschil tussen Tsjetsjeens terrorisme en FSB terrorisme is voor niemand buiten de FSB zelf te zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en als putin gelijk heeft neem je dan je domme gelul terug? ben je dan ook zo'n vent?
ja sure. hoorde ik jou ook zo over aanslagen op israel? natuurlijk zijn het geen echte palestijnen, maar moslims die sympathiseren met palestijnen. same difference. doe toch normaal man. de aanslagplegers lijken me duidelijk in rusland. het zijn moslims die niet gedient zijn van niet-moslims. heel sim-pel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:53 schreef Viajero het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Putin gelijk, want Putin heeft altijd gelijk. Dat is nou net het probleem met die man. En ik weet dat er zeker Tsjetsjeens terrorisme is, en dat veroordeel ik ook zonder meer. Maar het verschil tussen Tsjetsjeens terrorisme en FSB terrorisme is voor niemand buiten de FSB zelf te zien.
Die situaties zijn nauwelijks te vegelijken. Terrorisme komt in veel meer smaken dan Moslim en niet-Moslim.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja sure. hoorde ik jou ook zo over aanslagen op israel? natuurlijk zijn het geen echte palestijnen, maar moslims die sympathiseren met palestijnen. same difference. doe toch normaal man.
ja, en dat is belachelijk. dat schreef ik al.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Viajero het volgende:
[..]
Die situaties zijn nauwelijks te vegelijken. Terrorisme komt in veel meer smaken dan Moslim en niet-Moslim.
Je analogie klopt trouwens niet. Ik heb het over de Russische veiligheidsdiensten die zelf aanslagen in scene zetten.
Sorry, deze begrijp ik oprecht niet. Wie denk je dat mijn volk is? En hoe gaat het ineens over niet-gelovigen?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, en dat is belachelijk. dat schreef ik al.
zit je mij, als niet-gelovige, en jouw volk nou in de zeik te nemen of ben je een soort van hypocriete jankbuil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |