Have fun danquote:Op maandag 24 januari 2011 16:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, heb het geheid vroeger gehad
en ij gebrek aan controle/prikklok whatsoever
Hey LLquote:
ik weet gewoon niet meer welke kruidenmix ik gebruikquote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Have fun dan
[..]
Hey LL![]()
* Trevland geeft LL een knuffel
Wil de lasagne niet lukken of is het wat anders?
Op één na makelijkste dag van de week weer achter de rug, ging snelquote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
HoiHoi
moeilijkste dag van de week weer achter de rug, ging snel
Hai mopquote:
woensdag op 1?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op één na makelijkste dag van de week weer achter de rug, ging snel
Dat is echt jammerquote:Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet gewoon niet meer welke kruidenmix ik gebruik
jaloersquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef Barretje80 het volgende:
*heeft het even heeeelemaal gehad met d'r baas/werk*
ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef Barretje80 het volgende:
* Trevland geeft Barretje een knuffelquote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef Barretje80 het volgende:
En de rest danquote:
wat er altijd is...quote:
quote:
Maar, maar, maar, ik ben jouw baas heul nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat er altijd is...
het is een techneut met geen greintje sociale vaardigheden
Dinsdagquote:
heul de KSC gaat hem eens flink laten zweten.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef Barretje80 het volgende:
neuh..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, ik ben jouw baas heul niet![]()
...
dinsdag was met m'n vorige rooster veruit het chillst,quote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
DinsdagNormaal: 1e uur vrij omdat ik geen Latijn heb, 2e uur Frans, 3e uur vrij omdat ik geen Latijn heb, 4e uur gym, 5e, 6e en 7e weet ik niet uit mijn hoofd
Morgen maar les tot en met het 4e
En waarom heb jij geenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
DinsdagNormaal: 1e uur vrij omdat ik geen Latijn heb, 2e uur Frans, 3e uur vrij omdat ik geen Latijn heb, 4e uur gym, 5e, 6e en 7e weet ik niet uit mijn hoofd
daar is ie redelijk ongevoelig voorquote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
heul de KSC gaat hem eens flink laten zweten.
* Barretje80 wil ook weer terug naar school..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeeeer chillquote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dinsdag was met m'n vorige rooster veruit het chillst,
1e 4 uur vrij en dan 3 uur les, soms viel de hele dag uit
About a RockNijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
voor 25 man die koffie over hem heen gieten??quote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar is ie redelijk ongevoelig voor
Dan moet je ook niet zo lang in die oven blijven zittenquote:
liefquote:
Mooi.. Jongens! Eten !!quote:
behalve dat dat niet z'n target is voor dit jaar intresseert het hem de rozenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor 25 man die koffie over hem heen gieten??
* MPG saboteert die vent zn target.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
behalve dat dat niet z'n target is voor dit jaar intresseert het hem de rozen
*zwelgt nog even in zelfmedelijden.. vandaag mag het een keer*
* Trevland schuift aanquote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lief
[..]
Mooi.. Jongens! Eten !!
Hey Bosquote:
Hey STquote:
pourquoi?quote:
quote:
Bomencollectiequote:
Pedoquote:
explain ...quote:
Ben ik heul nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pedo
Waarom billekoek trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |