En kun je niet gewoon ruilen met de koper?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel verdacht idd
Maar tevergeefs, ik regel wel weer een andere
komt door de term groentewinkel, als ik het een paar x bekijk ga ik het ook lezenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk moet ik toch wat minder werken![]()
![]()
ik las namelijk, auto ramt prei groentewinkel![]()
ik vermoed dat die heel blij is met de dealquote:Op maandag 24 januari 2011 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En kun je niet gewoon ruilen met de koper?
Komt omdat ik werk in de preiquote:
en wat hier boven staatquote:Op maandag 24 januari 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komt door de term groentewinkel, als ik het een paar x bekijk ga ik het ook lezen
Je bedoelt de ene week in de zoveel tijd dat je wat aan school deedquote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg, herinneringen aan vroegah komen terug
joah, diequote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bedoelt de ene week in de zoveel tijd dat je wat aan school deed
Sorryquote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg, herinneringen aan vroegah komen terug
Eigenlijk is dat de enige week dat ik echt slecht m'n best doequote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee, dat was de laatste week van de zomervakantie... boeken kaften en zoquote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, ik had ze niet, ik had elke week wel een toets van het een of anderequote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat de enige week dat ik echt slecht m'n best doe
Boeken kaftenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat was de laatste week van de zomervakantie... boeken kaften en zo.
Wij iedere week én proefwerkweek...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, ik had ze niet, ik had elke week wel een toets van het een of andere
Deed jij dat dan zelf?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey STquote:
Suikersnoetjequote:
Jaah datquote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
ben niet zo dat ik een soort van KSC-database bijhou ofzo.quote:
Ik ook niet echtquote:Op maandag 24 januari 2011 15:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben niet zo dat ik een soort van KSC-database bijhou ofzo.
Herkenbaar. Proefwerken werden gewoon het hele jaar door gegegeven, net als schriftelijke overhoringen (die ook nog wel eens onaangekondigd werden gehouden), behalve in de eindexamenklas. Toen kreeg ik 3 weken met schoolonderzoeken, waarbij de stof van een heel trimester werd behandeld. Na de derde SO-week, waren er geen lessen meer en begon het blokken voor de eindexamens... het gemiddelnde van de schoolonderzoeken het het eindexamen bepaalde je uiteindelijke cijfer.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, ik had ze niet, ik had elke week wel een toets van het een of andere
Nog niet eens begonnenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deed jij dat dan zelf?
[..]
Hey ST![]()
Fouten gerepareerd?
en knuff
Jij!quote:
Dat én proefwerkweekquote:Op maandag 24 januari 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Proefwerken werden gewoon het hele jaar door gegegeven, net als schriftelijke overhoringen (die ook nog wel eens onaangekondigd werden gehouden), behalve in de eindexamenklas. Toen kreeg ik 3 weken met schoolonderzoeken, waarbij de stof van een heel trimester werd behandeld. Na de derde SO-week, waren er geen lessen meer en begon het blokken voor de eindexamens... het gemiddelnde van de schoolonderzoeken het het eindexamen bepaalde je uiteindelijke cijfer.
Over jou eigenlijk helemaal niksquote:
Die goede oude tijdquote:Op maandag 24 januari 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Proefwerken werden gewoon het hele jaar door gegegeven, net als schriftelijke overhoringen (die ook nog wel eens onaangekondigd werden gehouden), behalve in de eindexamenklas. Toen kreeg ik 3 weken met schoolonderzoeken, waarbij de stof van een heel trimester werd behandeld. Na de derde SO-week, waren er geen lessen meer en begon het blokken voor de eindexamens... het gemiddelnde van de schoolonderzoeken het het eindexamen bepaalde je uiteindelijke cijfer.
Goed bezigquote:
Ik deed altijd een paar pogingen zelf en mijn pa kon het niet aan zien dus die deed het voor mij danquote:Op maandag 24 januari 2011 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd een rotklus.
[..]
Door wie liet jij dat dan doen?.
mooiquote:Op maandag 24 januari 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over jou eigenlijk helemaal niks
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij!
Delegeer iets, gauw!
Iets in Moskou deed boem!
Aan een docent vroeg ik altijd aan het einde van de les of we de volgende keer een onverwacht SO zouden krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat én proefwerkweekDat vind ik dus echt niet aardig van onze school
Ja, het vliegveld las ik op de site die ik hier van MPG niet mag linken maar waar het wel al op staat.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij!
Delegeer iets, gauw!
Iets in wassenaar ookquote:Op maandag 24 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij!
Delegeer iets, gauw!
Dat vragen wij ook wel eens jaquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan een docent vroeg ik altijd aan het einde van de les of we de volgende keer een onverwacht SO zouden krijgen.
Zijn standaardreactie:"Altijd blijven hopen!"
Lekker op tijd ben jij, je doet je sig weer eer aanquote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets in wassenaar ook..
Vrouw achter het stuur.....
Dit dus, maar dan vanaf een veilige linkquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het vliegveld las ik op de site die ik hier van MPG niet mag linken maar waar het wel al op staat.
Je mag gerust naar de FP linken hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het vliegveld las ik op de site die ik hier van MPG niet mag linken maar waar het wel al op staat.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar stond nog niets op toen ik het die post plaatste.
Doe mij maar een kopjequote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Enfermera het volgende:
Iemand thee?net een verse pot gezet
Als het nou koffie was...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Enfermera het volgende:
Iemand thee?net een verse pot gezet
* Enfermera schenkt een bakkie in voor Trevquote:
XDquote:
dan zet je het eropquote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar stond nog niets op toen ik net die post plaatste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |