Neuh, ik moest even wisselen van werkplek.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef Toverheks het volgende:
Vervolg op [RLS SC #1091] Verzin eens een nieuwe TT.....
Denk dat Dementor niet in de gaten had dat hij een nieuwe moest openen, dus ben ik even zo brutaal geweest.
Zeer schoon, zeker in vergelijking tot een veel viezere mensenbekquote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een hondentong bevat minder bacteriën dan een vaatdoekje
Die andere was vuil?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh, ik moest even wisselen van werkplek.
Je kan dus beter je hond dan je vriendin tongen?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeer schoon, zeker in vergelijking tot een veel viezere mensenbek
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat topic in de OP is heul niet de vorige
Daarom likken honden en katten hun wonden en mensen niet!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeer schoon, zeker in vergelijking tot een veel viezere mensenbek
Als het om hygiëne gaat wel ja, alleen ik word nooit zo opgewonden van een bouvierquote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan dus beter je hond dan je vriendin tongen?
met ragger met Unicuraquote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tenminste nagenoeg! Als je af en toe een ragger door je urinebuis haalt
Nee, ik zeg dat je overdrijft met al die voorbeelden.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef Toverheks het volgende:
Maar Dementor jij zegt dat ik overdrijf met dat hoofdluis, nou echt niet hoor, elke school kampt ermee, echt geloof me en je krijgt een meid, dus die hebben langer haar nou vast een tip, altijd achter de oren kijken waar het haar begint, daar nestelen de meeste eitjes zich, ben jarenlang Pietenmoeder geweest en echt ze zijn niet uit te roeien.
dan moet pietje het ff weer verwijderenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote staat nog in de fipeaux, HA!
Komt 'ie weer met zijn trieste opmerkingen hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Achter de lopende band heb je daar natuurlijk een stuk minder last van.
Maakt niet uit, jij bent zo sneu om hem in te koppen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt 'ie weer met zijn trieste opmerkingen hoor.
Is het een vereiste om zo kinderachtig en treurig mogelijk te reageren hier? Ik maakte die opmerking over je hygiëne fetish nieteens, sneu mannetje.
Of erop laten zitten, ze bijten zo het vuil weg.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je kan ook een doek steriel krijgen door die op een mierenhoop te smijten en dan de mieren boos maken. Naderhand wel even de mieren eraf schudden!
In te koppen? Ik moest om de opmerking lachen, wanstaltige heaumeaux. Doe dan een zogenaamde slimme sneer naar degene die de opmerking maakt waardoor jij je op je vettige piemeltje getrapt voelt.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij bent zo sneu om hem in te koppen.
Hoe krijg je een mier boos? O wacht, ik lach ze gewoon uit, that 'll do the trick.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je kan ook een doek steriel krijgen door die op een mierenhoop te smijten en dan de mieren boos maken. Naderhand wel even de mieren eraf schudden!
Luister dementor, als er iemand last van smetvrees heeft ben ik het wel, maar echt er zijn dingen die je gewoon niet voor kan zijn, echt bij mij kan je letterlijk van de grond eten maar er zijn soms dingen qua Bacterien enzo dat zal je altijd blijven houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat je overdrijft met al die voorbeelden.
Ik ben gewoon nogal gesteld op een schone omgeving en een schoon lijf.
Levensgevaarlijke plekquote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef Disana het volgende:
Ik moet zometeen trouwens naar de smerigste plek van allemaal: het ziekenhuis
Sterkte!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef Disana het volgende:
Haha, je hebt wel een hele grote mond voor iemand die geen kloot voorstelt.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In te koppen? Ik moest om de opmerking lachen, wanstaltige heaumeaux. Doe dan een zogenaamde slimme sneer naar degene die de opmerking maakt waardoor jij je op je vettige piemeltje getrapt voelt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In te koppen? Ik moest om de opmerking lachen, wanstaltige heaumeaux. Doe dan een zogenaamde slimme sneer naar degene die de opmerking maakt waardoor jij je op je vettige piemeltje getrapt voelt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Dementor het volgende:
En ik hoef al helemaal geen tips over kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door PietjePuk007 op 24-01-2011 14:46:37 ]Alles wat jij vindt is een realiteit
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, je hebt wel een hele grote mond voor iemand die geen kloot voorstelt.
Twee jaar geleden was het nog erger en kijk nu eens waar je staat.
Van hetzelfde.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een immens klein, zielig mannetje ben jij
Op de hoop slaan, dan komen ze met zijn allen en ze scheiden mierenzuur af (en dat heeft een anti-bacteriële en schimmelwerende werking). Mieren zijn nette beestjes anders besmetten ze de kolonie.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe krijg je een mier boos? O wacht, ik lach ze gewoon uit, that 'll do the trick.
Ik vind 'm wel een creatieve userquote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
oke voor je nieren Disana???quote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef Disana het volgende:
Jeutje, die is laagquote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was het nog erger en kijk nu eens waar je staat.
Yepquote:
Ik wilde 'm al veranderen maar dat kan niet meer omdat Pietje 'm heeft veranderdquote:
Een beetje de kleine kindjes plagen! Jij zou beter moeten weten!quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hart. En ik moet nog in een taxi ook, denk je eens in al die bacteriën
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
verpak je in magnetronfoliequote:Op maandag 24 januari 2011 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik in de veiligste buurt van de stad woon met een politiebureau en een ziekenhuis in de straat maar moet dat toch nog maar eens overdenken.quote:
Ja, dat is niet te voorkomen. Geld is ook een bron van ziektekiemen. De Euro heeft er ook nog een steentje aan bijgedragen dat ziektes als de griep zich makkelijker verspreiden.quote:Ik heb trouwens een keer hoofdluis gehad van de stoel waarop een jongetje met hoofdluis zat. Zo makkelijk gaat dat.
Shit, ik dacht altijd dat jij Neurochirurg wasquote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
oh dan zeg ik het hier open en bloot, ik ben altijd schoonmaakster geweest eigenlijk is dat wel heel erg minnetjes heja kan er ook niks aan doen, het was mijn lot dat ik niet goed kon leren, maar aan de andere kant, had ook nooit wat anders willen doen want heb het altijd leuk gevonden.......
Jullie kijken nu niet op me neer he, dat jullie niet dachten ohhhh die toverheks wat is dat een meid met kwaliteit.......![]()
ik kan daar zo niet tegen dat mensen elkaar in hokjes douwen, van oh jij stelt niks voor je staat achter de lopende band en dergelijken dingen.
Alleen bekrompen mensen doen zo uit de hoogte lieve heksquote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
oh dan zeg ik het hier open en bloot, ik ben altijd schoonmaakster geweest eigenlijk is dat wel heel erg minnetjes heja kan er ook niks aan doen, het was mijn lot dat ik niet goed kon leren, maar aan de andere kant, had ook nooit wat anders willen doen want heb het altijd leuk gevonden.......
Jullie kijken nu niet op me neer he, dat jullie niet dachten ohhhh die toverheks wat is dat een meid met kwaliteit.......![]()
ik kan daar zo niet tegen dat mensen elkaar in hokjes douwen, van oh jij stelt niks voor je staat achter de lopende band en dergelijken dingen.
Je hebt niet eens de tover-academie afgemaakt?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
Zo moet je het ook niet zien Heks.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
Juud geloof me nu maar, het komt steeds vaker voor dat scholen kampen met hoofdluis, en ja ze hadden al die zakken toen mijn kinderen naar school gingen, zoiets hou je niet met een zak tegen, je moet ook bedenken vroeger is nu niet, en heel veel ouders hebben geen tijd om hun kind elke avond te douschen of na te kijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb nog nooit hoofdluis gehad en tegenwoordig hebben ze daar iets voor op scholen.
Controle na elke vakantie en luizenzakken, dat voorkomt een boel ellende....
Mits de kinderen het niet alsnog oplopen bij sport/zwemles of iets dergelijks...
[ afbeelding ]
Ps: Iedere dag douchen...in de zomer zelfs wel eens twee keer per dag.![]()
Voor baby's is dat niet goed overigens, 3 keer per week is voldoende. En kleine kinderen vind ik alleen als ze buitenspelen in de zomer elke dag en anders is om de dag ook prima. Natte washand was vroeger ook goed en is dat nu nog steeds.
En waaraan heb je wel het recht te danken om een grote bek tegen Ian op te zetten vraag ik mij dan af.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo moet je het ook niet zien Heks.
Iedereen doet wat hij of zij kan doen.
Maar als iemand een grote bek heeft zal ik niet de laatste zijn die hem op zijn of haar eigen leven wijst.
Ook als diegene enkel lacht om een opmerking van een ander. Want ze hebben hun bek maar te houden, die burgers!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef Dementor het volgende:
Maar als iemand een grote bek heeft zal ik niet de laatste zijn die hem op zijn of haar eigen leven wijst.
Allemaal!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook als diegene enkel lacht om een opmerking van een ander. Want ze hebben hun bek maar te houden, die burgers!
What comes around goes around.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waaraan heb je wel het recht te danken om een grote bek tegen Ian op te zetten vraag ik mij dan af.
Ik zie regelmatig basisscholen van binnen Heksje en ik ken ook genoeg luizenmoeders.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Juud geloof me nu maar, het komt steeds vaker voor dat scholen kampen met hoofdluis, en ja ze hadden al die zakken toen mijn kinderen naar school gingen, zoiets hou je niet met een zak tegen, je moet ook bedenken vroeger is nu niet, en heel veel ouders hebben geen tijd om hun kind elke avond te douschen of na te kijken.
echt geloof me komt vaker voor dan jij en ik weten.
elke school heeft ook pietenmoeders nu en de GG&GD let er sterk op.
Dementor jij kan er ook wat van, echt dit is gewoon neerbuigend en het komt echt over dat jij neer kijkt op het klootjes volk, jij hebt de kans gekregen te leren en een baan een ander heeft dat niet gehad ( zoals ik mijn ouders waren niet zo) maar echt een direkteur of een schoonmaker ze schijten allemaal als het goed is 1 keer per dag nergens is er verschil.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo moet je het ook niet zien Heks.
Iedereen doet wat hij of zij kan doen.
Ik zeg: LOIquote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb daar nooit een bewijs voor ontvangenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
En iedereen maar denken dat ik een diploma heb. Telt een overgangsbewijs naar 4 havo ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |