als hij de promo gewoon van de nederland 1 site afgehaald heeft zoals naatje zegt kunnen ze hem niks maken. En ik kan me niet voorstellen dat die jongen op school een site gaat zitten hacken..quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ben benieuwd wat voor consequenties er voor die lullo aanzitten.
Als kandidaten informatie over WIDM lekken, krijgen ze toch een boete van vele duizenden euro's? Gewoon nu ook vorderen danquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe kan je een 15 jarige verwijten dat hij op de site van ned1 snuffelt en in zijn stomme enthousiasme de promo van volgende week ziet en dus op youtube zet... Het is de schuld van degene die die promo bij de bestanden hadden neergezet... Hij zet namelijk al 2 weken promo's op het web voor tvgids.nl, waar hij dan werkzaam is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan je vertellen, zo slim is hij nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
als hij de promo gewoon van de nederland 1 site afgehaald heeft zoals naatje zegt kunnen ze hem niks maken. En ik kan me niet voorstellen dat die jongen op school een site gaat zitten hacken..
Hij is als ik het begrijp enkel de jongen die het filmpje tegenkwam en op youtube zette, het filmpje was dus al door een fout van iemand anders openbaar gemaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als kandidaten informatie over WIDM lekken, krijgen ze toch een boete van vele duizenden euro's? Gewoon nu ook vorderen dan.
Ik doelde ook meer op degene die het daadwerkelijk online heeft gezet c.q. heeft gelekt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:36 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Hij is als ik het begrijp enkel de jongen die het filmpje tegenkwam en op youtube zette, het filmpje was dus al door een fout van iemand anders openbaar gemaakt.
neuhquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef Jabberwocky het volgende:
Er is al niks meer te vinden hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Voor diegene die het wel willen weten, het is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Voor diegene die het wel willen weten, het is:Neeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Normaal kijk ik altijd in spoilers, maar durf het nu gewoon niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:59 schreef gohan16 het volgende:
neeee ik heb de spoiler gezien en het is de schuld van GotC met haar![]()
reactie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |