abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91940841
Dit kan hooguit een stunt zijn onder het mom "niets is wat het lijkt". Dus dat ondanks deze 'promo' er toch iets anders gebeurt dan wat je hieruit op zou maken.
Verder kan ik er geen zinnig woord over zeggen want ik heb hem niet gezien en ga hem ook niet kijken.
pi_91940868
Dat zou briljant zijn, als iemand anders er uitgaat dan iedereen nu denkt. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:26:33 #103
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91940894
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:25 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat zou briljant zijn, als iemand anders er uitgaat dan iedereen nu denkt. :P
Maar opzich is het persoon dat er nu uit gaat (misschien dus ;)) niet heel erg verbazingwekkend (voor mij iig)
pi_91940917
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Wat zou AVRO hier mee kunnen winnen dat ze het laten uitlekken?

edit: te laat. :P

Overigens is er zelfs als je het weet geen reden om niet te kijken, want je wilt toch de mol ontmaskeren lijkt me. Ik wel in ieder geval.
Mindfucks.. ze proberen nu iedereen te laten denken dat persoon X er uit vliegt. Wie zegt dat die promo niet gewoon nep is?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 januari 2011 @ 14:28:15 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91940956
In elk geval de naam niet posten hier aub :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:31:08 #106
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_91941066
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef texelonia het volgende:
Ik denk dat de kans dat de opdracht geslaagd was zo goed als onmogelijk was. Dan had iedereen het snel door moeten hebben, duidelijk hun aanwijzingen hebben doorgegeven, én die van degenen die ze konden zien, en allemaal op elkaars beurt hebben moeten wachten en dan ook nog binnen de tijd. Nee, de mol had niet veel hoeven doen om de opdracht te laten mislukken.

Maar volgens dit plaatje zagen Miryana en Karin Horace. Maar weet niet wie de aanwijzing van Patricks sleutel had.

[..]

edit: |:( het ging er natuurlijk om wie Horace zag, Art en Jan, want die konden hem de aanwijzing geven. En Karin en Miryanna hadden de aanwijzing waar Horace's sleutel lag.
En in de "intervieuws aflevering 3" zegt Karin dat ze bij de kamerverdeling nog niet wisten dat daar een opdracht aan verbonden was (jaja de mol wist dat natuurlijk wel) en dat ze hadden gezegd dat snurkers alleen moesten slapen. Dus blijkbaar was het niet zo gek dat Patrick alleen wilde?

Toch verdenk ik hem nog steeds als mol, alleen niet hierom :P
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_91941175
Omdat niemand wist dat daar een aflevering aan zat verbonden, kon hij natuurlijk vrij low key die kamer claimen. Andere mensen hebben last van 'm, dus hij is nobel en kiest die kamer. Dat hij daarna de bagage zou halveren is een tweede, wisten zij veel.

Alleen Horace verneukte dat even, zoals bijna iedere intentie van Patrick mislukt, want de pot gaat best lekker. :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:38:04 #108
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91941375
Was net op radio 2, ze zeggen dat een hacker de computer van de producent gehackt heeft en het promofilmpje dus openbaar gemaakt heeft.
Ik denk niet dat het een stunt is, anders waarschuwen ze niet overal om juist NIET te kijken.

Of misschien toch wel is het een nepfilmpje met allemaal hints? :o Nee, ik ga toch niet kijken.
吴 曼 迪
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:38:55 #109
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91941406
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Jabberwocky het volgende:
Omdat niemand wist dat daar een aflevering aan zat verbonden, kon hij natuurlijk vrij low key die kamer claimen. Andere mensen hebben last van 'm, dus hij is nobel en kiest die kamer. Dat hij daarna de bagage zou halveren is een tweede, wisten zij veel.

Alleen Horace verneukte dat even, zoals bijna iedere intentie van Patrick mislukt, want de pot gaat best lekker. :P
Als Patrick ook echt de mol is heb ik eigenlijk wel een beetje medelijden met hem, altijd als hij bij een groep wilt mislukt het :')

oja en Pepijn snurkt schijnbaar ook, laat die dan inderdaad samen op een kamer (wat ook uiteindelijk gebeurd is)
吴 曼 迪
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:43:03 #110
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_91941558
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Jabberwocky het volgende:

Ja dat kan. Maar als hij niet de Mol is is het ook prima te verklaren. Dus ik vind dít niet echt een duidelijke hint :)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_91941586
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:38 schreef megamandy het volgende:
Was net op radio 2, ze zeggen dat een hacker de computer van de producent gehackt heeft en het promofilmpje dus openbaar gemaakt heeft.
Ik denk niet dat het een stunt is, anders waarschuwen ze niet overal om juist NIET te kijken.

Of misschien toch wel is het een nepfilmpje met allemaal hints? :o Nee, ik ga toch niet kijken.
Reversed psychology. :P
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 14:48:45 #112
42184 crew  DaMart
pi_91941797
Het filmpje doet het ook niet meer, dus ik ga zonder voorkennis de aflevering in.
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:49:10 #113
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_91941808
Iemand al opgevallen dat de achtergrond van de WIDM site veranderd is? Geen JA ART en santa Ana meer...
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_91942326
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Iemand al opgevallen dat de achtergrond van de WIDM site veranderd is? Geen JA ART en santa Ana meer...
Screenshot? Ik zie de oude nog..
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:04:23 #115
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91942432
http://assets.avro.nl/gfx/widm/2011/background.jpg
Kun je dit zien? Dit is de achtergrond afbeelding als je op de site gaat zegmaar.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_91942512
Ja, dat is al een tijdje zo..
pi_91942937
DE PROMO IS DOOR EEN KLASGENOOT VAN MIJ GELEKT, ZIJN OUDERS ZIJN ANDERHALF UUR PLATGEBELD
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:24:41 #118
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91943315
Wat ben ik blij dat ik hem niet gezien heb.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_91943515
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:38 schreef megamandy het volgende:

Als mensen nadrukkelijk wordt gezegd iets niet te doen, gebeurt vaak het tegenovergestelde. Ze worden nieuwsgierig gemaakt.

Zonder die mededeling had ik nooit die twitter bezocht, nu wel. Overigens weet ik nu nog niets over de afvaller want ik kan het niet vinden :')
Achja, dan maar op de normale manier vanavond spannend kijken :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_91943556
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
DE PROMO IS DOOR EEN KLASGENOOT VAN MIJ GELEKT, ZIJN OUDERS ZIJN ANDERHALF UUR PLATGEBELD
Sure.
pi_91943629
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ben ik blij dat ik hem niet gezien heb.
Het was wel geniaal, hij tijdens kcv promo's op youtube zetten, ziet ie ineens dat het voor volgende week een promo is, hij enthousiast enzo, zet het op youtube, tijdens het volgende uur van anw heeft hij alle BN'ers platgetwitterd, uurtje later bellen zijn ouders hem om te zeggen wat ie gedaan heeft, want ze hadden anderhalfuur lang widm aan de lijn :') Toen was ie niet meer zo blij _O-
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_91943657
Waar stond die promo dan origineel? Op de Avro site?
pi_91943666
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Sure.
Nee, echt :') Ik stond erbij en ik keek ernaar toen hij tijdens kcv de promo tevoorschijn haalde :') Kan me nog precies herinneren hoe die promo eruitzag
pi_91943694
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Waar stond die promo dan origineel? Op de Avro site?
Weetniet, ergens op nederland 1 ofzo
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:33:07 #125
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91943708
Ben benieuwd wat voor consequenties er voor die lullo aanzitten.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')