Maar opzich is het persoon dat er nu uit gaat (misschien dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:25 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat zou briljant zijn, als iemand anders er uitgaat dan iedereen nu denkt.
Mindfucks.. ze proberen nu iedereen te laten denken dat persoon X er uit vliegt. Wie zegt dat die promo niet gewoon nep is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Wat zou AVRO hier mee kunnen winnen dat ze het laten uitlekken?
edit: te laat.![]()
Overigens is er zelfs als je het weet geen reden om niet te kijken, want je wilt toch de mol ontmaskeren lijkt me. Ik wel in ieder geval.
En in de "intervieuws aflevering 3" zegt Karin dat ze bij de kamerverdeling nog niet wisten dat daar een opdracht aan verbonden was (jaja de mol wist dat natuurlijk wel) en dat ze hadden gezegd dat snurkers alleen moesten slapen. Dus blijkbaar was het niet zo gek dat Patrick alleen wilde?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef texelonia het volgende:
Ik denk dat de kans dat de opdracht geslaagd was zo goed als onmogelijk was. Dan had iedereen het snel door moeten hebben, duidelijk hun aanwijzingen hebben doorgegeven, én die van degenen die ze konden zien, en allemaal op elkaars beurt hebben moeten wachten en dan ook nog binnen de tijd. Nee, de mol had niet veel hoeven doen om de opdracht te laten mislukken.
Maar volgens dit plaatje zagen Miryana en Karin Horace. Maar weet niet wie de aanwijzing van Patricks sleutel had.
[..]
edit:het ging er natuurlijk om wie Horace zag, Art en Jan, want die konden hem de aanwijzing geven. En Karin en Miryanna hadden de aanwijzing waar Horace's sleutel lag.
Als Patrick ook echt de mol is heb ik eigenlijk wel een beetje medelijden met hem, altijd als hij bij een groep wilt mislukt hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Jabberwocky het volgende:
Omdat niemand wist dat daar een aflevering aan zat verbonden, kon hij natuurlijk vrij low key die kamer claimen. Andere mensen hebben last van 'm, dus hij is nobel en kiest die kamer. Dat hij daarna de bagage zou halveren is een tweede, wisten zij veel.
Alleen Horace verneukte dat even, zoals bijna iedere intentie van Patrick mislukt, want de pot gaat best lekker.
Ja dat kan. Maar als hij niet de Mol is is het ook prima te verklaren. Dus ik vind dít niet echt een duidelijke hintquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Jabberwocky het volgende:
Omdat niemand wist dat daar een aflevering aan zat verbonden, kon hij natuurlijk vrij low key die kamer claimen. Andere mensen hebben last van 'm, dus hij is nobel en kiest die kamer. Dat hij daarna de bagage zou halveren is een tweede, wisten zij veel.
Alleen Horace verneukte dat even, zoals bijna iedere intentie van Patrick mislukt, want de pot gaat best lekker.
Reversed psychology.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:38 schreef megamandy het volgende:
Was net op radio 2, ze zeggen dat een hacker de computer van de producent gehackt heeft en het promofilmpje dus openbaar gemaakt heeft.
Ik denk niet dat het een stunt is, anders waarschuwen ze niet overal om juist NIET te kijken.
Of misschien toch wel is het een nepfilmpje met allemaal hints?Nee, ik ga toch niet kijken.
Screenshot? Ik zie de oude nog..quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Iemand al opgevallen dat de achtergrond van de WIDM site veranderd is? Geen JA ART en santa Ana meer...
Als mensen nadrukkelijk wordt gezegd iets niet te doen, gebeurt vaak het tegenovergestelde. Ze worden nieuwsgierig gemaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:38 schreef megamandy het volgende:
Was net op radio 2, ze zeggen dat een hacker de computer van de producent gehackt heeft en het promofilmpje dus openbaar gemaakt heeft.
Ik denk niet dat het een stunt is, anders waarschuwen ze niet overal om juist NIET te kijken.
Of misschien toch wel is het een nepfilmpje met allemaal hints?Nee, ik ga toch niet kijken.
Sure.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
DE PROMO IS DOOR EEN KLASGENOOT VAN MIJ GELEKT, ZIJN OUDERS ZIJN ANDERHALF UUR PLATGEBELD
Het was wel geniaal, hij tijdens kcv promo's op youtube zetten, ziet ie ineens dat het voor volgende week een promo is, hij enthousiast enzo, zet het op youtube, tijdens het volgende uur van anw heeft hij alle BN'ers platgetwitterd, uurtje later bellen zijn ouders hem om te zeggen wat ie gedaan heeft, want ze hadden anderhalfuur lang widm aan de lijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ben ik blij dat ik hem niet gezien heb.
Nee, echtquote:
Weetniet, ergens op nederland 1 ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Waar stond die promo dan origineel? Op de Avro site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |