Mooi hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Maartel het volgende:
En Vriendlief is weer bezig geweest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2008
Volgens mij maakt het helemaal niks uit waar de mol zat, want die opdracht was bij voorbaat al gedoemd om te mislukkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef tdrone het volgende:
ik weet niet of het al eerder gezegd is maar het lijkt mij zo dat bij de opdracht met de kamers de mol het lieft op de plaats van Horace zit of op de plaats die Horace moet instrueren.. (wie zaten op die plaats?)
Inderdaad een kansloze opdracht imoquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het helemaal niks uit waar de mol zat, want die opdracht was bij voorbaat al gedoemd om te mislukken
Ik denk dat de mol hier geen voorkeur heeft omdat de opdracht in alle kamers zwaar verpest kon worden door 'gewoon de opdracht niet door te hebben'.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef tdrone het volgende:
ik weet niet of het al eerder gezegd is maar het lijkt mij zo dat bij de opdracht met de kamers de mol het lieft op de plaats van Horace zit of op de plaats die Horace moet instrueren.. (wie zaten op die plaats?)
Jawel, want als diegene wat alleen zat niet naar buiten kwam, had je die bagageopdracht waar ze nog eens extra geld uit de pot konden halen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:18 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mol hier geen voorkeur heeft omdat de opdracht in alle kamers zwaar verpest kon worden door 'gewoon de opdracht niet door te hebben'.
dat was nu het geval maar dat kon de mol van tevoren niet weten... voor het zelfde geld hadden ze wel snel door hoe alles zat en dan was je toch in de beste positie als je op die twee plaatsen zou zittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het helemaal niks uit waar de mol zat, want die opdracht was bij voorbaat al gedoemd om te mislukken
dus dan blijven over: degenen die wisten waar de sleutel van Horace lag of diegenen die moesten aanwijzen aan Horace waar zijn sleutel lag...quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ja of de mol die te zien is op het scherm van Horace en hem op het verkeerde been probeert te brengen.
Precies, ik denk ook dat de mol daar het liefst had gezeten, die had alle tassen kunnen halveren en zo mogelijk veel meer geld uit de pot kunnen halen. En wie wilde er als eerste in die kamer? Juist, Patrick, met z'n gesnurk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel, want als diegene wat alleen zat niet naar buiten kwam, had je die bagageopdracht waar ze nog eens extra geld uit de pot konden halen.
edit:quote:
wie heeft er twitter?quote:Er is iets uitgelekt via Twitter. Mocht je niets over vanavond willen weten ontwijk #widm dan even.
Schijnbaar is de promo van volgende week al uitgelekt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Van FB een paar minuten geleden:
[..]
wie heeft er twitter?
De afvaller is per ongeluk gemeld volgens mij..quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Van FB een paar minuten geleden:
[..]
wie heeft er twitter?
Aardig idioot foutje is dat dan..quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef sheotah het volgende:
Ik vind het ook jammer, ik weet 't nu ook.
Toch raar, hoor. Nog nooit vertoond dit bij WIDM. Foutje of expres?
Zal wel foutje zijn, denk ik.
Maar wat zou het doel dan zijn?quote:
Wat zou AVRO hier mee kunnen winnen dat ze het laten uitlekken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |