Het was wel geniaal, hij tijdens kcv promo's op youtube zetten, ziet ie ineens dat het voor volgende week een promo is, hij enthousiast enzo, zet het op youtube, tijdens het volgende uur van anw heeft hij alle BN'ers platgetwitterd, uurtje later bellen zijn ouders hem om te zeggen wat ie gedaan heeft, want ze hadden anderhalfuur lang widm aan de lijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ben ik blij dat ik hem niet gezien heb.
Nee, echtquote:
Weetniet, ergens op nederland 1 ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Waar stond die promo dan origineel? Op de Avro site?
als hij de promo gewoon van de nederland 1 site afgehaald heeft zoals naatje zegt kunnen ze hem niks maken. En ik kan me niet voorstellen dat die jongen op school een site gaat zitten hacken..quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ben benieuwd wat voor consequenties er voor die lullo aanzitten.
Als kandidaten informatie over WIDM lekken, krijgen ze toch een boete van vele duizenden euro's? Gewoon nu ook vorderen danquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe kan je een 15 jarige verwijten dat hij op de site van ned1 snuffelt en in zijn stomme enthousiasme de promo van volgende week ziet en dus op youtube zet... Het is de schuld van degene die die promo bij de bestanden hadden neergezet... Hij zet namelijk al 2 weken promo's op het web voor tvgids.nl, waar hij dan werkzaam is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan je vertellen, zo slim is hij nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
als hij de promo gewoon van de nederland 1 site afgehaald heeft zoals naatje zegt kunnen ze hem niks maken. En ik kan me niet voorstellen dat die jongen op school een site gaat zitten hacken..
Hij is als ik het begrijp enkel de jongen die het filmpje tegenkwam en op youtube zette, het filmpje was dus al door een fout van iemand anders openbaar gemaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als kandidaten informatie over WIDM lekken, krijgen ze toch een boete van vele duizenden euro's? Gewoon nu ook vorderen dan.
Ik doelde ook meer op degene die het daadwerkelijk online heeft gezet c.q. heeft gelekt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:36 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Hij is als ik het begrijp enkel de jongen die het filmpje tegenkwam en op youtube zette, het filmpje was dus al door een fout van iemand anders openbaar gemaakt.
neuhquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef Jabberwocky het volgende:
Er is al niks meer te vinden hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Voor diegene die het wel willen weten, het is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Voor diegene die het wel willen weten, het is:Neeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Normaal kijk ik altijd in spoilers, maar durf het nu gewoon niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:59 schreef gohan16 het volgende:
neeee ik heb de spoiler gezien en het is de schuld van GotC met haar![]()
reactie
![]()
verstandigquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Normaal kijk ik altijd in spoilers, maar durf het nu gewoon niet.![]()
Mijn reactie was dan ook als waarschuwing bedoeld voor ons soort mensen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Normaal kijk ik altijd in spoilers, maar durf het nu gewoon niet.![]()
Ik deed die reactie, omdat ik op twitter heb gelezen dat het iemand anders wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:59 schreef gohan16 het volgende:
neeee ik heb de spoiler gezien en het is de schuld van GotC met haar![]()
reactie
![]()
Wij hebben radio2 opstaan op het werk. Dus voor mij is het vrijwel onmogelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef ry4life het volgende:
Blijft lastig om niet de uitslag te weten voor je het kijkt
Ik zal morgen de aflevering van vanavond pas kunnen kijken
Ik heb het echt alleen nog maar op radio2 gehoord, en nergens anders.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Ooi86 het volgende:
Misschien is het wel gewoon een aanwijzing....
Zou wel weer een aanwijzing naar Patrick kunnen zijn, hij zegt het immers en kan dus idd de 11e mol zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:32 schreef GotC het volgende:
Ik zat nog eens te denken over dat cijfer 11..
In de intro zie je iemand op een paard zitten, en dat paard aansporen. En hij roept 'oche oche oche' (of zoiets).
11 is in het spaans..once.
Geen idee, gewoon een kleine ideetje? Klinkt wel iets anders, maargoed, het zijn en blijven Nederlanders.
Hij denkt het zeker te weten en heeft nu al twee keer groen gehad terwijl hij (in ieder geval zo de montage doet vermoeden) volledig op een persoon is gegaan. Dan kan er wel een zelfvoldaan lachje vanaf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:11 schreef gohan16 het volgende:
Heb je weleens naar Jan's hoofd gekeken tijdens de executies?
ja uiteraard, ik noem het natuurlijk ook geen keihard bewijs, maar voor mijn gevoel is dat wel een hint richting Anna aangezien ik vaak veel kan aflezen van iemand gezicht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:11 schreef gohan16 het volgende:
Heb je weleens naar Jan's hoofd gekeken tijdens de executies?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef Viridis het volgende:
Kijken wat voor molstreken Patrick nu weer uit gaat halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedzo, WIDM > Ajaxquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef Wilskracht het volgende:
Daar zijn we weer Ajax maar even opnemen zodat ik Wie is de Mol kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |