Wat is een hypo?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb weer eens een hypo, geen wonder dat ik geen evenwicht heb en duizeligheid..
Je doet net alsof je iets nieuws hebt ontdektquote:
Dat is wanneer je als diabetes patiënt een veel te lage suikerwaarde in je bloed hebtquote:
Op die manier. Ik weet daar niet zoveel van. Mijn oma had het en het enige wat ik weet is dat ze een spuit moest om 18.15 en biscuitjes altijd bij zich had voor haar suiker.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is wanneer je als diabetes patiënt een veel te lage suikerwaarde in je bloed hebt
Ik vond het altijd vies als anderen het erover hadden, maar ik heb het eens geprobeerd enquote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet net alsof je iets nieuws hebt ontdekt.
quote:
Aha, dat heb ik niet zo snel, een mening zonder ervaringquote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het altijd vies als anderen het erover hadden, maar ik heb het eens geprobeerd en
Mijn oma ook. En die pleurt die naaldjes gewoon lekker in de afvalbakquote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op die manier. Ik weet daar niet zoveel van. Mijn oma had het en het enige wat ik weet is dat ze een spuit moest om 18.15 en biscuitjes altijd bij zich had voor haar suiker.
Echt welquote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, dat heb ik niet zo snel, een mening zonder ervaring.
Het idee alleen al leek mequote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, dat heb ik niet zo snel, een mening zonder ervaring.
hoi, vrouw van mijn dromenquote:
Maar dan wel pure of melk hagelslag, niet kwinkslag.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het altijd vies als anderen het erover hadden, maar ik heb het eens geprobeerd en
Mja, ik weet er dus genoeg van, ik heb 't zelf.. Maar ik heb geen idee hoe ik er nou weer aan kom..quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op die manier. Ik weet daar niet zoveel van. Mijn oma had het en het enige wat ik weet is dat ze een spuit moest om 18.15 en biscuitjes altijd bij zich had voor haar suiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |