Je ene hand over je andere hand? Dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
Niet met m'n ene hand over m'n andere hand. En ik heb gelukkig een erg goed gebit, nooit een beugel nodig gehad
Erfelijk niet, maar wel overdraagbaar door opvoeding.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik dan weer niet.![]()
Zijn spiergewoontes erfelijk? Als in, als ik kijk naar mijn zusje en moeder hebben we bijvoorbeeld veel dezelfde maniertjes en uitdrukkingen die we gebruiken. Of praat ik nu echt bullshit als ik denk dat die twee dingen wat met elkaar te maken hebben?
Wat bedoelde je dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je ene hand over je andere hand? Dat bedoelde ik niet![]()
Maar goed dat je dat nooit hebt nodig gehad
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stel die vraag dan niet zo suggestief en vooringenomen.
Wat is er suggestief en vooringenomen aan:quote:Op maandag 24 januari 2011 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stel die vraag dan niet zo suggestief en vooringenomen.
Nee of je je hand ook achterover hadquote:Op maandag 24 januari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
Wat bedoelde je dan?
Of ik door de tandarts het vingerzuigen heb afgeleerd? Dan jaDie man heeft een orthodontist heel veel geld afgepakt
Een beetje hetzelfde als dat mijn vader niet mijn biologische pa is, maar ik wel op hem lijk qua ontzettend veel dingen dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Erfelijk niet, maar wel overdraagbaar door opvoeding.
Bijvoorbeeld, mijn vader heeft zijn rechter hand boven als hij zijn armen over elkaar slaat, dat heb ik van hem overgenomen en zodoende is het bij mij een gewoonte geworden wanneer ik mijn handen over elkaar sla dat ik mijn rechter hand boven op mijn linker arm heb rusten.
O_oquote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
Hai
Misschien in vervolg mijn decleraties eerder regelen... Ben meer dan 2 uur bezig geweest en heb een verklaring gevonden waarom ik rood sta... krijg nog 6040,57e van de baas
Weet je ook waar je geld heen ging, is die iig eerlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
Mijn tandarts was ook mijn orthodontist. 2 maanden nadat ik mijn beugel kreeg zag ik ineens een gloednieuwe sportwagen op de oprit staan.
Neuh, daarmee suggereer je je eigen waarheid. Ik neem gewoon graag iemand mee als adviseur, niet omdat ik het niet KAN.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Wat is er suggestief en vooringenomen aan:
Jij kan niet zelf een spijkerbroek kopen?
Dat is toch een gewone vraag, of niet?
Oh, nee, dat niet, ik had de muis van m'n hand tegen m'n kin geplaktquote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee of je je hand ook achterover had
Ik vertrouw tandartsen voor geen centimer. "Ja, daar zit een gaatje, dat wordt boren en vullen" "Maar ik heb nergens last van" "Geloof me nou maar, dat is dan 80 euro".quote:Op maandag 24 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
Mijn tandarts was ook mijn orthodontist. 2 maanden nadat ik mijn beugel kreeg zag ik ineens een gloednieuwe sportwagen op de oprit staan.
80 euro is nog nietsquote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vertrouw tandartsen voor geen centimer. "Ja, daar zit een gaatje, dat wordt boren en vullen" "Maar ik heb nergens last van" "Geloof me nou maar, dat is dan 80 euro".
Wij waren particulier verzekerd, dus wij kregen de rekeningen thuis.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je ook waar je geld heen ging, is die iig eerlijk
Jupquote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als dat mijn vader niet mijn biologische pa is, maar ik wel op hem lijk qua ontzettend veel dingen dus.
Pakte zomaar een getal. Maar komt erop neer dat een tandarts iets doet, dat nauwelijks te controleren is, maar wel ladingen geld kost. En je moet hem/haar maar geloven op zijn/haar blauwe ogen.quote:
Zeg dan gewoon,Jawel hoor, maar ik vind het gezelliger om niet alleen te winkelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, daarmee suggereer je je eigen waarheid. Ik neem gewoon graag iemand mee als adviseur, niet omdat ik het niet KAN.. het is al een hel om te moeten winkelen, dan liever met gezellig gezelschap.
Was het maar 80 euroquote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vertrouw tandartsen voor geen centimer. "Ja, daar zit een gaatje, dat wordt boren en vullen" "Maar ik heb nergens last van" "Geloof me nou maar, dat is dan 80 euro".
Hehe, ik mag die manier van factureren welquote:Op maandag 24 januari 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij waren particulier verzekerd, dus wij kregen de rekeningen thuis.
Op een dag had de tandarts tegen me gezegd "je moet je achterste kiezen goed poetsen!"
Mijn pa kreeg een paar weken later een rekening, waar ook nog ff 35 gulden opstond, want "poetsadvies".
Goudeerlijk!
Jeetje, dit klinkt echt zó herkenbaarquote:Op maandag 24 januari 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij waren particulier verzekerd, dus wij kregen de rekeningen thuis.
Op een dag had de tandarts tegen me gezegd "je moet je achterste kiezen goed poetsen!"
Mijn pa kreeg een paar weken later een rekening, waar ook nog ff 35 gulden opstond, want "poetsadvies".
Goudeerlijk!
Ik heb het karakter en uiterlijk van mijn ma, met mimiek erbij.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
JupJe neemt bewust en onbewust dingen over van je opvoeder en hoe vroeger die persoon in je leven komt, hoe meer je in gewoontes op die persoon kan gaan lijken.
Goeie reclame voor je bedrijf ook. Ik zou echt zoiets hebben van "als iemand mij zo denkt te beflikkeren, ga ik wel naar een ander.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, ik mag die manier van factureren welklanten konden bij mij ook altijd flink geld besparen door goed te lezen
vraag dan gewoon, was het gezellig?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon,Jawel hoor, maar ik vind het gezelliger om niet alleen te winkelen.
Wat ben jij een ouwe zeikerd aan het worden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |