Ik ben het eigenlijk eens met HW..quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk kan me voorstellen dat je bepaalde dingen aan haar niet mooi vind... Toch is ze voor mij niet het schoolvoorbeeld van een gedrocht
hij heeft 'm ge-ninja-edit!quote:
Dat lijkt maar zo. Komt door de GHB.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:56 schreef STING het volgende:
Het is duidelijk, jij ziet wat je wil zien.
Oh, dus wat je ziet, wil je eigenlijk niet zien, maar het wordt veroorzaakt door de GHB.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Komt door de GHB.
Zo te lezen weet Air blijkbaar nog niet dat J-K overal opduikt! Edit:quote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Zo had ik het nog niet eens gelezen
Shake that ass!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Got me lookin so crazy right nooooooooooooooooooooooooooooow
Licht eens verder toe.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
Zo te lezen weet Air blijkbaar nog niet dat J-K overal opduikt! Edit:Op probeert te duiken.
Ik ook... Ik zie niet wat hierquote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Kluts het volgende:
Ik vind Beyonce, voor een negerin, een lekker wijf.
En ze is een goeie zangeres. Iher.
Blame me.
Vul op de stippellijn een willekeurige naam in.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo te lezen weet Air blijkbaar nog niet dat ......... overal opduikt! Edit:Op probeert te duiken.
+1quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk kan me voorstellen dat je bepaalde dingen aan haar niet mooi vind... Toch is ze voor mij niet het schoolvoorbeeld van een gedrocht
Het wordt pas echt interessant als HW een Beyonce-ass-shake-dansje voor Ang3l doet.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
Shake that ass!
*gaat voor Ang3l staan en doet een Beyoncé-ass-shake-dansje.*
Ook jij weet aardig wat uit je duim te zuigen, he?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo te lezen weet Air blijkbaar nog niet dat J-K overal opduikt! Edit:Op probeert te duiken.
Oh, Rip! Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Ripley het volgende:
was het gezellig zaterdag people?
Ik heb heerlijk gegeten met mijn chica's en daarna de kroeg in en zondag rustig met vriendje ouders en zusje verjaardag verder gevierd
Je was jarig? Gefeli!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Ripley het volgende:
was het gezellig zaterdag people?
Ik heb heerlijk gegeten met mijn chica's en daarna de kroeg in en zondag rustig met vriendje ouders en zusje verjaardag verder gevierd
*slaps booty*quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Shake that ass!
*gaat voor Ang3l staan en doet een Beyoncé-ass-shake-dansje.*
Ik vind haar een van de weinig artiesten die in een interview bescheiden en leuk overkomt.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
+1
Maar een lelijk innerlijk of aura kan een mens ook echt lelijk maken.
Puur fysiek gezien is ze echter niet walgelijk lelijk gedrochterig nee.
Work that mangina!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt pas echt interessant als HW een Beyonce-ass-shake-dansje voor Ang3l doet.
Onderschat je nu mijn ass?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt pas echt interessant als HW een Beyonce-ass-shake-dansje voor Ang3l doet.
Ik zuig niet op duimenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ook jij weet aardig wat uit je duim te zuigen, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |