Nope, maar een MI van HW die een Beyonce-ass-dansje doet is stukken hilarischer. Zeker als Ang3l verlekkerd staat te kijken op de achtergrond.quote:
Vroeg geleerd, oud gedaanquote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zoog vroeger altijd op m'n wijs- en middelvinger van m'n linker hand
O ja, er was een meetquote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Oh, er zijn echt mensen geweest zaterdag?.
+1quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Mwah, ik gok niet dat Angel verlekkerd zal kijken als ik ga dansen hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, maar een MI van HW die een Beyonce-ass-dansje doet is stukken hilarischer. Zeker als Ang3l verlekkerd staat te kijken op de achtergrond.
Daar ben ik het idd wel mee eens ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, maar een MI van HW die een Beyonce-ass-dansje doet is stukken hilarischer. Zeker als Ang3l verlekkerd staat te kijken op de achtergrond.
Mijn zusje ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeggen zequote:
quote:
That's not what I meantquote:Op maandag 24 januari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeggen zeMaar ik zuig geen vingers meer
"Laat je sterretje straluuuuhhhh!!!"quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat grappig!quote:
Ik ook. En dan hand achterover, zodat je lekker je tanden naar buiten 'duwt'quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het over je gehad zaterdag,quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef Ripley het volgende:
Ik vind beyonce wel mooi, maar wel erg fake. Niet zo boeiend eigenlijk.
Ik vind het toch bijzonder, een meet waar blijkbaar niemand vanaf wist, maar waar toch heel veel mensen heen gegaan zijn.quote:
Nog een reden om te gaan meeten.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
Ik 'ken' serieus niemand die dat ook doet of heeft gedaan.
Laten we het testen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik gok niet dat Angel verlekkerd zal kijken als ik ga dansen hoor.
Mij best hoorquote:
Ik had zaterdag zelfs twee meetsquote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het toch bijzonder, een meet waar blijkbaar niemand vanaf wist, maar waar toch heel veel mensen heen gegaan zijn.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook. En dan hand achterover, zodat je lekker je tanden naar buiten 'duwt'
Wat heb je gezegd dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het over je gehad zaterdag,
Aan de Amstel.
In Amsterdam dus! (daar ligt de Amstel)
Ik heb vroeger altijd geduimd, lukte me nooit om te stoppen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]! Ik heb er geen gebit schade aan overgehouden. Mijn tandarts liet me op gegeven moment foto's zien van resultaten van duim/vinger zuigen en de beugels e.d. En ik was afgekickt
Spirit heeft me van spijkerbroekenadvies voorzien, ik haar van carpaccio en Kriekquote:
Dat laatste is wel apart... Een spiergewoonte die je nooit bent afgeleerdquote:Op maandag 24 januari 2011 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger altijd geduimd, lukte me nooit om te stoppen.
Tot de dag dat ik een blokjesbeugel kreeg. Toen had ik zo'n zere smoel dat ik het duimen wel liet en heb het daarna ook nooit meer gedaan.
Wel maf, als ik iets schoonmaak wat vies is, of ik pak iets vies, is dat nog steeds altijd met links, of ik probeer mijn duim er buiten te houden, onbewust. Dat is er nooit uit gegaan eigenlijk.
Ik zag Amsterdirk (Gellrbaoy) voor 't eerst.quote:
Wat heb je nu gekregen voor je verjaardag?quote:
Ik met Crazydutchpunk maar die komt nooit in dit topic.quote:
Nee, meer de gewoonte om iets wat je in je mond steekt schoon te houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is wel apart... Een spiergewoonte die je nooit bent afgeleerd
ah okayquote:Op maandag 24 januari 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag Amsterdirk (Gellrbaoy) voor 't eerst.
Vertelde dat z'n naam nog een paar x in singles voorbij was gekomen.
That's all
Jij kan niet zelf een spijkerbroek kopen?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spirit heeft me van spijkerbroekenadvies voorzien, ik haar van carpaccio en Kriek.
neequote:Op maandag 24 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij kan niet zelf een spijkerbroek kopen?
Jij ook zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
! Ik heb er geen gebit schade aan overgehouden. Mijn tandarts liet me op gegeven moment foto's zien van resultaten van duim/vinger zuigen en de beugels e.d. En ik was afgekickt
Een man van midden 30 die zelf geen spijkerbroek kan kopen. Dat is wel diep triest.quote:
Ja we waren in een heel fout/leuk kroegje aan de Amstel (Chez Rene) voor de verjaardag van 2 mensen die we beide kennen. Vandaarquote:Op maandag 24 januari 2011 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah okayGezellig, is altijd wel lachen mer dirk
Ik denk niet door, voor de veranderingquote:Op maandag 24 januari 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, meer de gewoonte om iets wat je in je mond steekt schoon te houden.
Ik weet hoe dit klinkt.
Ik ben er ook pas op mn 15/16e mee gestoptquote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij ook zo?![]()
Ik heb er ook verder niet aan overgehouden. Ik heb geen idee hoe ik gestopt ben. Ver voordat ik een beugel kreeg iig..
Nogal.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een man van midden 30 die zelf geen spijkerbroek kan kopen. Dat is wel diep triest.
Niet met m'n ene hand over m'n andere hand. En ik heb gelukkig een erg goed gebit, nooit een beugel nodig gehadquote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij ook zo?![]()
Ik heb er ook verder niet aan overgehouden. Ik heb geen idee hoe ik gestopt ben. Ver voordat ik een beugel kreeg iig..
Ah, daar ben ik ook een paar keer geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja we waren in een heel fout/leuk kroegje aan de Amstel (Chez Rene) voor de verjaardag van 2 mensen die we beide kennen. Vandaar
ja, als het dus daadwerkelijk ook zo is, dan wel jaquote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een man van midden 30 die zelf geen spijkerbroek kan kopen. Dat is wel diep triest.
Oke, dat wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet door, voor de verandering
Maar, het is wel degelijk een spiergewoonte, je hebt het jaren zo gedaan en je spieren doen het nog steeds terwijl jij er niet bewust over nadenkt. Het is als handen over elkaar slaan, de een heeft de linker hand altijd boven, de ander de rechter, het is maar net wat je gewoon bent.
Ik ontken allesquote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik ook een paar keer geweestHW kent dirk en pieter ook wel
Soms is het gewoon fijn/leuk om de mening van een vriendin erbij te hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Antwoord dan niet dat het zo is.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, als het dus daadwerkelijk ook zo is, dan wel ja.
Stel die vraag dan niet zo suggestief en vooringenomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |