Bij Cardiotrainer zie je per km een vlaggetje (na afloop) met de welke km het was, en hoe lang je erover hebt gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PR's zijn gemakkelijk te manipuleren, iig via Nike+. Nike+ meet volgens mij op mijlen en km's wat je snelheid is. Als je toevallig weet op welk punt je 1 km hebt gelopen, kun je even gaan sprinten en zo een PR breken.
Weet niet of dat bij andere progjes ook zo werkt?
Mja okee, bij sporten in je eentje kun je je PR's altijd wel manipuleren als je dat maar graag genoeg wil. Een zwemmer kan bij z'n training wat metertjes smokkelen door niet de volledige baan uit te zwemmen, maar al eerder te draaien. Zo gaat de gemiddelde snelheid natuurlijk ook omhoogquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PR's zijn gemakkelijk te manipuleren, iig via Nike+. Nike+ meet volgens mij op mijlen en km's wat je snelheid is. Als je toevallig weet op welk punt je 1 km hebt gelopen, kun je even gaan sprinten en zo een PR breken.
Weet niet of dat bij andere progjes ook zo werkt?
Handig is dat he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij Cardiotrainer zie je per km een vlaggetje (na afloop) met de welke km het was, en hoe lang je erover hebt gedaan.
Zo heb ik vandaag:
0-1 km: 7:18
1-2 km: 7:27
2-3 km: 7:55
3-4 km: 6:48
Strakke schoen!! Als die net zo lekker loopt, als 'ie eruit ziet, dan zit je goed!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Na m'n werk kan ik m'n nieuwe schoenen ook ophalen;
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd welke kleur het is geworden. I
Ik heb ze ook, in een andere kleurstelling en bij mij lopen ze zalig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef travelman het volgende:
[..]
Strakke schoen!! Als die net zo lekker loopt, als 'ie eruit ziet, dan zit je goed!
Volgens mij huisgenoot geeft Nike+ (iig de versie met de sensor, niet de iPhone app) aan hoe hard je op een bepaald moment loopt, dus op 1 km, 1 mijl en niet je gemiddelde pace over de km/mijl die je net gelopen hebt (1-2, 2-3, 3-4 etc)quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Handig is dat he?
Doet Nike+ ook.
vandaag had ik:
1 km: 6.39
2 km: 6.53
3 km: 7.00
4 km: 7.23 (duidelijk moeier na veel tegenwind)
5 km: 7.25
vorige loopje had ik alle km's op ongeveer hetzelfde rond de 6. 20
Haha die moeten ze maar eens in de aanbieding doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag de Lunar Glide bij de Perry Sport vorige week. * Viking84 wants.
Hij ziet er iets anders uit, in het rood welteverstaan;quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef travelman het volgende:
[..]
Strakke schoen!! Als die net zo lekker loopt, als 'ie eruit ziet, dan zit je goed!
Hey, die heb ik ook, lopen prima!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij ziet er iets anders uit, in het rood welteverstaan;
[ afbeelding ]
Toch nog even een stukje gelopen voor de zekerheid, liep toch behoorlijk lekker! En ik kreeg er zelfs nog een paar gratis hardloopsokken bijVanavond na werk maar even kijken hoe ze het doen op de lange afstand
Ben vandaag maar gaan lopen, de dag zelf alles zat tegen dus wilde even sportief doen. Ging goed, achillesspees was vooral aan het einde ff lastig aan het doen. Maar zo ff ijs erop en dinsdag weer rennen. Morgen/maandag zwemmen, omdat het kanquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef slacker_nl het volgende:
Het lijkt erop dat m'n week rust goed heeft gedaan, vandaag voelt alles weer helemaal ok. Maandag of dinsdag weer rennen dus!
Daar zijn speciale sokken voor, waardoor je kuiten minder bewegen en waardoor je minder last krijgt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:40 schreef MissMSX het volgende:
Grrrrr.... ik ging een stukje wandelen en m'n rechter linkerkuit begon zeer te doen. Stijf en gevoelig. Gelukkig pas zaterdag weer lopen, maar hoop niet dat ik er dan nog last van heb
[/moppermodus]
Vind t behoorlijk kansloos idd..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Behoorlijk jammer die spam! Waar is het goed voor?
Had m ook al om 18:00 gedaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vlak nadat die post gepost werd al een TR gedaan. De sportmodjes zijn traag vanavond. Aan het sporten zeker?.
Balen meid..maar komt wel goed. Verstandig dat je effe rust neemtquote:Op zondag 6 februari 2011 11:12 schreef MissMSX het volgende:
Net les 19 gelopen. Conditiegewijs ging het prima, maar m'n kuit begon weer op te spelen
Verplichte rust dus tot komende zaterdag. Dan pak ik mijn schema weer op en doe ik les 19 nog een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |